IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 кросоувъра, които служат вярно по 15 и повече години

Кои модели заслужиха най-голямо доверие от американските потребители

5 кросоувъра, които служат вярно по 15 и повече години

Качественото и навременно обслужване на автомобилите не е гаранция за надеждност. Има коли, които дори при най-добри грижи от страна на собствениците им, се повреждат още преди да им изтече гаранцията. Но пък има и такива, които служат вярно дълги години.

Експертите от американското издание iSeeCars.com обявиха резултатите от ежегодната си класация за надеждност, която е създадена на базата на допитване до 750 000 собственици на автомобили. Този път те трябваше да посочат и с кой модел не биха се разделили дори след 15 години употреба. Така бе направен и Топ 5 на най-надеждите кросоувъри на пазара в САЩ.

Toyota Highlander

Лидер в класациите за надеждност от дълги години си остава Toyota, а на първо място е големият кросоувър Highlander. Точно 20% от собствениците а този модел го ползват повече от 15 години и не са склонни да го сменят. В изследването изрично е посочено, че даденият автомобил може да се кара от различни хора, но задължително трябва да остане в семейството.

Toyota Highlander

Друго важно условие, на което трябва да отговаря машината, е тя да се използва поне 15 дни в месеца. Собствениците на Toyota Highlander отбелязват не само надеждността на кросоувъра, но и неговата висока безопасност, която също е сред причините, да не искат да се разделят с този автомибил.

Honda Pilot

Honda винаги се е считала за производител, който прави едни от най-надеждните автомобили в света. А на върха на гамата в SUV-сегмента се нарежда 7-местният кросоувър Pilot, който в САЩ се счита за един от най-добрите варианти за семеен автомобил. И 15,3% от собствениците му не желаят да го сменят дори след 15 години служба.

Honda Pilot

Основните доводи за дълголетието му са многофукционалната система за задвижване на четирите колела iVTM-4, която позволява на големия SUV лесно да поддържа висока скорост в завои и да се измъква от неприятни ситуации на пътя.

Honda CR-V

За тези, на които Pilot им се струва прекалено голям, има друг модел на марката – CR-V. Той е по-компактен и по-малко просторен, но пък е много по-икономичен откъм разход на гориво и откъм данъци. На американския пазар най-търсена е версия с 2,4-литров мотор със 190 к.с., която може да бъде както с предно предаване, така и с 4х4. Трансмисията е само вариатор.

Honda CR-V

Ключов фактор за популярността на Honda CR-V е и цената. В САЩ базовият модел стартира от 24 350 долара. В крайна сметка 12,4% от собствениците на кросоувъра не мислят за неговата смяна с друг автомобил, независимо от възрастта му.

Subaru Forester

Една от марките с най-предана аудитория в света е именно Subaru. Малкият японски производител постигна невероятни показатели за лоялност от страна на клиентите си, като това се дължи както на самобитността и лесната разпознаваемост на моделите, така и от нежеланието на марката да следва модата и от ортодоксалната привързаност към двигателите „боксер”.

Subaru Forester

Моделите на Subaru също се славят с голяма надеждност, а на първо място сред тях е Forester. Точно 12,1% от американските собственици на кросоувъра не желаят да го сменят дори след 15 години употреба. Като цяло резултатът на останалите модели от марката Subaru в Щатите е 10,1%.

Acura MDX

В Топ 5 попада още един модел на Honda, който обаче се продава от премиум-марката на японския производител – Acura. Тя е доста популярна на Щатите, като предлага отлично оборудвани и качествено сглобени автомобили. Брандът беше специално създаден за американския пазар, като идеята е неговите автомобили да се отличават от тези на Honda.

Acura MDX

В крайна сметка 11% от собствениците на Acura MDX са доволни до такава степен от своя кросоувър, че не смятат да се разделят с него след 15 години служба. Като достойнства на модела се посочват мощния атмосферен мотор, фирмената система за задвижване на четирите колела, просторния салон и богатото, по американските стандарти, оборудване.

Снимки: Производителите

 

0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Ой ( преди 4 години )
    Защо като говорят за 15 годишни коли са наслагали модели на 1-2 години от същите марки? Реклама?
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    anonymen ( преди 5 години )
    До 8Статията е за SUVта във САЩ. Там японските коли пазят много по-добре цената отколкото европейските. Нова Toyota след 5 години не е загубила и 50% от цената си.
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Бъгчо ( преди 5 години )
    Това показва кои са произвеждали надеждни коли преди 15 години. Не задължително кои го могат сега(Всъщност за производителя е супер неизгодно да си търкаляш същата кола 15 години)
  • #6
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Не знам колко време ще работят немските фабрики,ако японците започнат да продават в Европа на американски цени!!
  • #5
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Обяснението е просто - повечето от "премиумите" не се купуват, а се взимат на лизинг и след 3 или 4 години се сменят. А тези 5 модела са надеждни като камък и са на доста по-ниски цени.
  • #4
    25 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Собствениците на немски марки също много обичат да ги карат, затова от време на време ги вадят от сервиза.
  • #3
    24 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Ами, че то и петте SUV-тa са японски. Едва ли е случайно това?Сега ще ми кажете, че американците са глупави и не разбират кое е хубаво и кое е Премиум :).А дали не са просто практични?
  • #2
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Hoda fen3 от 5 - не е зле:)
  • #1
    19 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Не че не са надеждни колите, но за да си смениш колата (ако не ти прави проблеми, а тези специално модели не правят) трябва новият модел да предлага нещо повече от този който караш в момента. Това не е случаят с всеки един от тези модели. Новите модели са същите като старите и отвътре и отвън. При CR-V-то даже новият модел е с 1.5 литра двигател и вариатор !?! Кой луд ще си смени 2.4 атмосферката с вариатор за 1.5 литра турбина с вариатор.