Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

VW Group обяви 10,83 млн. продадени коли за 2018 г.

Германският гигант иска да свали Renault-Nissan от №1 в света

VW Group обяви 10,83 млн. продадени коли за 2018 г.

Volkswagen Group обяви днес 10,83 милиона продадени леки коли през 2018 година, което е ръст с 0,9% спрямо 2017. С този рекорден резултат германският гигант отново ще претендира за №1 в света, като целта му е да измести от върха алианса Renault-Nissan-Mitsubishi.

Все още обаче основните съперници на VW Group Toyota Motor и Renault-Nissan-Mitsubishi не са обявили резултатите си за миналата година. Френско-японската компания постигна 10,7 милиона продажби през 2017, а за първата половина на 2018 продажбите на компанията бяха 5,54 милиона леки коли.
През декември Toyota прогнозира, че ще завърши 2018 с 10,55 милиона продажби, но това все още не е потвърдено официално.

От VW Group обявиха, че марката Volkswagen е с 6,24 милиона продажби, а премиум марките в концерна – Audi и Porsche са постигнали респективно 1,81 милиона и 256 000 продажби. С този резултат Audi се нарежда на трето място сред премиум марките. Първото място е за BMW с 2 125 026 коли, а втората позиция – за Mercedes с 2,31 милиона.

От VW коментираха, че продължаващия търговски спор между САЩ и Китай, се е отразил зле на бизнес климата в Китай през втората половина на годината. Както и за много други компании, Китай е най-важният пазар за Volkswagen.

Шефът на продажбите на VW Кристиан Далхайм заяви, че очаква търсенето на нови коли в Китай да продължи да расте стабилно, въпреки че прогнозира, че първото тримесечие на тази година ще е „предизвикателство”, тъй като пазарът там се забави в края на 2018.

  • #1
    18 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Ха ха нон сенс ха ха, както казах пробвах GL и bmw x5 и Q7 е по-добро, по-безшумен двигател, по-динамичен, най-съвременен интериор, като стабилност в завой с Х5 са наравно поне сато усещане GL се люлеее, все едно ще се преобърне. Както сазах е и наъ-маневрен заради завиващия заден мост, завива все еднъ караш молкй кола, за офроуд не знам как са, но така или иначе аз няма да карам офроуд. А ти карал ли си някой от тези коли, че говориш за нон сенс?
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Чесно ти казвам и Лексуса го загледах, RH450 хибрид, но Аудито някак ме спечели, няма кок да го обесня, нали знаеш ако си купиш кола и след като я паркираш ако сле няколко метра не се обърнеш и не я загледаш за миг, значи не е твоята кола. Пак казвам тръгнах за едно а си купих друго, колата е и доста маневрена, заради завиващия заден мост, пржпуснах и печката, супир ексхпа. Както и асистента за паркиране, строхотен е.
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Е как да ги свали бе нали беха първи?!
  • #4
    3 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    до по-долния: ама толко яко си се объркал, че няма повече накъде! ауди и ИСТИНСКИ премиум е нонсенс!
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    комедията!! кое е по-голямото: 2.31млн или 2.125млн!!?
  • #6
    3 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    а Ауди наистина новите им модели са много силни,за разлика от сапунерките на мерцедес и бмв. Най-безшумни са Ауди,с което са конглокент на Лексус,които се славят с безшумните си двигатели и интериори. Но като дизайн, сори но като видя нов Лексус е като космически кораб СУВ-овете,ауди седи по-стандартно и обикновено като шкода,която също харесвам.
  • #7
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Абе кола на 500 к км. си е кола на 500 к км.,тя се познава,салонът е износен,волан,тапицерии,колата е омекнала,не е така стабилна,вижда се какво е сменяно по нея и т.н. Не харесвам германски автомобили,защото не предлагат технологични коли,все едно и също , тракащи дизели и бензини,чак сега след скандала с Фолксвагеновите и ауди дизели, взеха да предлагат по някой хибрид или ел.кола. Харесвам Лексус и Аглока - смятам,че са по-здрави и много по-високотехнологични, а Ауди наистина новите им модели ...
  • #8
    10 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Взех Аудито с най-яките ексти, кейлес, матрични фарове, който знае какво са ще разбере, нощо виждане, музика bose с 19 спикъра, безжично зарядно за телефон, чейнджър с 6 диска, хед ъп дисплей, дистроник, кожа, подгреви, камери,навигация, мултимедия, виртуален кокпит, s-line отвън, седалки с надуване,,спортен волан с подгрев...., сомо люк няма. Преди Мерцедеса 10 години карах А6, за 6г. единствено смених ключалка на багажника. Ако се набуташ с 20г. Кола с 500К км. Не лепвай на марката етикет.прос ...
  • #9
    12 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Не знам какви трошляци сънува тоя под мен. Карам новото Q7 купих си го миналата година, като преди да го купя се бях насочил да купя mercedes GL ТЪЙ КОТО ПРЕДИ ТОВА КАРАХ ЕС КЛАСА W221 5 ГОДИНИ. Тестнах мерцедеса и аха да го купя и реших да пробвам Х5 и Q7 ей така да пробвам. Q7 не се клати за разлика от мерцедеса в зовой, Х5 също не се клоти, но Аудито е безшумно като ел. Кола, имаше най-добра динамика .
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    2 125 026 коли, а втората позиция – за Mercedes с 2,31 милиона.