+много добра изработка +добра видимост отпред +лесно качване +удобно седене и достатъчно пространство +голям багажник +комфортно окачване +много изгодна както за купуване, така и за поддържане -шумен и мързелив мотор (1,4 бензин)-няма странични въздушни възглавници -къси облегалки за главите -не се предлага ESP
Няма спор, че този автомобил промени стратегиите на много други марки, защото постигна успех на пазара и то не само в Европа. Традиционната румънска марка Dacia стъпи на солидна техника от Renault и предложи Logan на буквално дъмпингова цена. Logan е оборудван само с най-необходимото и въпреки че претърпя един лек фейслифт, запази практичната си форма, която осигурява лесно влизане и излизане в купето, както и много място за пасажери и багаж. Основният бензинов мотор е 1,4 литров доказан боец на Renault, макар че вече е доста демоде. Този двигател е твърде слаб, като в същото време не харчи малко и ръмжи силно, когато надхвърлите 110 км/ч. За съжаление Logan не разполага със странични въздушни възглавници, а при някои версии липсва дори серво, но за тези пари – толкова. Всъщност това е удобен и просторен семеен автомобил, макар и спартански оборудван, за малко над 7000 евро. Все пак е препоръчително да изберете по-висока версия на оборудване.Багажникът побира 445 литра и макар че изобщо не е тапициран/изолиран, има целесъобразна форма. След отваряне на капака, той лесно се връща обратно сам, защото са слаби амортесьорите, които го държат отворен.Шасито има балансирани настройки, окачването е по-скоро меко, като поглъща повечето неравности много добре. Колата стои стабилно на пътя, освен при по-големи неравности и с повече товар. При по-динамично каране в завои Logan се държи в нормални граници. Кормилната система е едно от по-слабите места на Logan: воланът реагира добре, но не е достатъчно директен и не осигурява достатъчен контакт с пътя под автомобила. Ако карате версия без серво прибавете и усилията, необходими при завиване. При маневриране в такава ситуация удоволствието ще е още по-малко, защото воланът има четири и половина завъртания от пълен ляв до пълен десен – това е само за тренирани. Иначе воланът се върти много гладко, а кръгът на завиване има средностатистическа стойност. Спирачките също попадат в средната статистика, дори клонят към по-добрата половина. Спирачният път от 100 до 0 км/ч е 38 метра (средна стойност от 10 замервания при половин товар от общия капацитет на колата и серийни гуми). Спирачката реагира спонтанно и се дозира добре.Сервизните интервали на Logan са на всеки 15 хиляди километра или поне веднъж годишно. 1,4 литровия бензинов мотор трябва да смени ангренажен ремък на 60 хиляди километра или на 4-тата година.