fallback

Volkswagen ще представи най-силният Golf през май

В края на май Немският автомобилен клуб (ADAC) ще организира 24 часови състезания по северната обиколка на пистата Нюрбургринг.

Именно па време на това събитие, Volkswagen планира да представи най-мощната версия на Golf от шесто поколение. Според изданието Car and Driver, моделът ще бъде обозначен като R20 Turbo и ще замени модификацията R32. Както и петия Volkswagen Golf R32, и новият „най-горещ” модел ще бъде с предаване към четирите колела. Двигателят ще бъде двулитров, турбобензинов, с директно впръскване на горивото, познат от GTi. Специално за версия R20 обаче, двигателят ще получи мощност от 270 к.с. Според Car and Driver, ускорението от нула до 100 км/час на най-мощният Golf ще са нужни 5 секунди, а максималната му скорост ще бъде 250 км/час. От Golf GTi новият Golf R20 ще се различава по по-агресивната си външност с увеличени отвори за въздух в предната броня, с различен преден и заден спойлер и разположени по средата на задната броня два накрайника на ауспуха. Едновременно с премиерата на Golf R20 Turbo ще бъде дебюта и на „горещия” Scirocco, който също така ще бъде с мощност 270 к.с. За разлика от Golf R20 обаче, той ще бъде с предаване само към предните колела. В Германия най-мощният Volkswagen Golf ще бъде на пазара към края на годината, а „горещото” Scirocco ще се появи в Европа през 2010 г.  
Тагове:
fallback
  • #37
    MoTkO ( преди 15 години )
    tiq Volkswagen vinagi sa bili nomer edno v proizvodstvoto na selskostopanska texnika
  • #36
    T ( преди 15 години )
    atanas - прав си!И аз преди време си купих едно пежо 106 ей така от щуротия. Толкова недоизмислици в една кола не бях видя. От тогава цеилят ми ентусязъм към фрески коли се изпари. Отделно карах и едно почти ново пежо 307 с много икономичния двигател 1.6HDI. На него между 2-ра и 3-та му липсваше една предавка. От тогава на сам ако не е немско не го броя за кола. Е не съм пробвал още японска, но хич не искам и да пробвам...ако вземе, че се окаже като пежата само ще ме яд.
  • #35
    atanas ( преди 15 години )
    към фена на рено меган,искам да остави мейл.Ще помоля един приятел на брат ми да сканира сервизната книжка на неговия Меган,купен нов с много екстри 40 бона,да види как вече пиашт със ситен шрифт ,защото няма място.Нмямате иидеи какви дефекти е дала тази кола!!!Сега ми идва на ум да го помоля да сканира всичко и да го пуснем в youtube за сеир.Ама какво,то си е истина.Човека мечки си бие с тази пръчка в г..за.Опитва да намери с връзки празна сервина книжка,че да успее да се отърве от този кеннеф преди да му е свършила гаранцията.Питайте го дали пак ще помисли за френска кола...хи,хи,хи!!!!
  • #34
    kire ( преди 15 години )
    Ама в какво състояние да е човека!Виждал ли си последните модели на Рено...!!!Той се е зомбирал!Или признаците са на шизофрения-един век се продава меган... все едно.Преди се дразнех от френските марки,заради безобразното им качество.Но сега вече им съчувствам!Виж до къде могат да докарат човек!
  • #33
    Анонимен ( преди 15 години )
    към прежде пишещия.Има форум за рено,или за разните му там френски тенекета,където да излееш безумно-необоснования си ентусиазъм.Ще приемем,че си сбъркал форума.Всъщност,съвсем прителски,мисля,по начина по който пишеш,че имаш нуда от специализирана помощ.Ходил ли си на психоаналитик?Не е срамно,предполагам! (ако всички фенове на франсетата са в такова психическо състояние... ле ле )
  • #32
    turbo benzina ( преди 15 години )
    А бе Мегана е N:1, какви са тия Хюндаи, VW, Сивици. Този автомобил /Ренде Меган/ еедин от най-добрите, най-КАЧЕСТВЕНИТЕи най-сигурните автомобили.Неме интересува какво ще заявятбг нещастниците /и още много европейски такива/!Рено Меган се продаваот повече от век и е единот най-добрите автомобили а тия коитоговорят това което са чули за маркатяси е техен проблем повечето време съмкарал Рено и съм си много доволен.Първо Рено 19-а, после Меган. Суперса! Направо излетях!!!
  • #31
    on.on ( преди 15 години )
    Не плюя голфа,не сте ме разбрали.Коментирам го защото за един ден карах и двата автомобила (голф 5 и i30,дизели)и имам пресни впечатления.За мен беше удоволствие,два качествени автомобила.Първото което се забелязва е,че 30-ката е по-широка и по-тиха.И в едно английско списание има мнение,че по фактор "безпроблемност" за сега задминава корола и сивик.Но това не означава,че голфа е лош.Просто в компактния клас става интересно!
  • #30
    Niki ( преди 15 години )
    Momcheta kefite me, kak gi pliuete golfarite :DDDDDDDDDDDDD
  • #29
    on.on ( преди 15 години )
    ... ей kiko , ако виждаш i30 и голфа като конкуренция може и да сравняваш роднини,макар и далечни. през 2001 цял един екип и един шеф на дизайна напускат Ауди и се местят в централата на Хюндай в Германия . този i30 е проекторан именно от тях и не е случайно,че има успех,но е с по-голямо междуосие и по-широка следа и това се усеща не само вътре но и като поведение аз пробвах една такава , за мен е пълна конкуренция на голф без да съм пристрастен
  • #28
    abdulla ( преди 15 години )
    Dostachno e da razberesh che edin chovek kara Golf za da ti e iasno che ot nego niama da izleze nisto dobro :)
fallback
Последни