fallback

Модернизация на BMW Серия-1

От тази пролет BMW модернизира двигателите за Серия-1.

При дизеловите модели на BMW1 базисен е 116d. Това е автомобил, който ще бъде с двулитров турбодизелов двигател, познат и от 118d. BMW 116d се предлага с три и с пет врати. Също като всички останали модели от Серия-1 и BMW 116d се предлага с програмата BMW EfficientDynamics. В нея влизат системи като регенерация на спирачната сила с помощта на алтернатор, системата Auto Start Stop, показател за оптималната при дадени условия на движение скорост и др. Четирицилиндровият дизелов двигател е с изцяло алуминиев блок. Това е двигател тип Common-Rail, максималната му мощност е 115 к.с. (85 kW) при 4000 об/мин. и максимален въртящ момент 260 Nm, достъпен между 1750 и 2500 об/мин. BMW 116d ускорява от място до 100 км/час за 10.2 секунди. Максималната му скорост достига 200 км/час. Най-впечатляващ е средният разход на автомобила, който е 4.4 литра на 100 км. Модернизиран е и базисният бензинов двигател на BMW 116i. От пролетта на тази година този модел вече няма да се предлага с двигател имащ обем 1.6 литра. Вместо него той ще бъде с атмосферния двулитров агрегат с мощност 90 kW, оборудван с технологията за директно впръскване на горивото High Precision Injection. BMW 116i вече предлага и с 25 Nm по-висок максимален въртящ момент (185 Nm). Ускорението от място до 100 км/час е за 9.8 секунди, максималната му скорост 204 км/час. За двигател с обем два литра потреблението на гориво определено е ниско – среден разход от 6.2 литра на 100 км. Така от пролетта на 2009 двулитрови двигатели с различна мощност ще бъдат монтирани на 116i, 118i, 120i, 116d, 118d, 120d и 123d. Единствен с различен двигател ще бъде шестцилиндровия BMW 130i.
Тагове:
fallback
  • #21
    ivan ( преди 15 години )
    преди 4 години на една в едно офицално изявление в Ню Йорк президента на Toyota каза "Ние нямаме реална конкуренция от Америка и Еврпа.Нашата конкуренция си има конкретно име,и се нарича Хюндай".Тогава представителите на еврпойските компании се подхилквали,а някакъв шеф от БМВ дори се подиграл по този повод (каква ирония,сега точно те искат помощ).Скоро пуснаха това интервю по ТВ,да се види какво е станало след 4 години.Повода е това което става в Германия с Хюндай.И точно по техния начин,без много шум и изхвърляния.
  • #20
    Badi ( преди 15 години )
    Dokoga 6te ima prostaci deto 6te si mislqt 4e 10-15 godin6nite im bmw-ta,vw-ni,audi-ta sa nai velikite koli na sveta. Kato cqlo az sam mn protiv mitni4eskata politika na evrosaiuza zaradi koqto ne samo qponskite i koreiskite proizvediteli ne si vkarvat avtomobilite ot visok klas ami daje sa prinudeni da pravqt specialno proizvodstvo sapunerki za da zadovolqt sme6nite evropeski iskaniq. Govorili mi te bmw bilo nad Hyundai i Honda, q parvo vlezta amerikanskite saitove na tezi proizvediteli i vijte kakvi koli se predlgat tam i si zadaite vaprosa za6to ne se kupuvat tokova mn bmw,mercedi i audita v Amerika i pri polojenie i 4e sa mn po eftini ot Evropa za okolo 30k$ se zima 4isto novo 328i ili c300, pri tova i ekstire za tqh sa sa6to po eftini. Spec hyundai imat na pazara 2 seda deto sa nad klasa na sonatata imat azeraa koito mislq 4e se predlaga v Evropa no nqma tarsene zaradi visokata cena (ili zaradi kompleksa 4e stuva kolkoto a6 ili 5seriq), i genesis super luxozen sedan koito ne se prdlaga v Evropa, v momneta se raboti po 3ti sedan o6te po luxozen sedan Equeos koito 6te bade s cena nad 100k $ i V8 dvigatelq s drugi dumi Hyndai se prevra6tat v luxozna marka , moje bi e gre6ka 4e ne naprviiha specialno podrazdelnie kato nissan i toyota.
  • #19
    WickedSixD ( преди 15 години )
    BMW отново над всички,така е било и така ще бъде.
  • #18
    Анонимен ( преди 15 години )
    Варел,а и ония *** като дойде да го духа,той знае кой е!
  • #17
    Анонимен ( преди 15 години )
    Само да вметна че Хюндай пускат първият си модел кола,съответно модела PONY през далечнатааааа...1974 година драги мои!!!!!!!!!!!Така че след десетина година тежко им и горко на всички!!
  • #16
    от 11 ( преди 15 години )
    кво намесихте хуйдай, за хуйда си говорехме
  • #15
    Анонимен ( преди 15 години )
    Кой нормален човек би влязал в шоурум-а на БМВ и би си поръчал 1-ва серия?Да не говорим за 5 и седма,само 6-та и Х5 донякъде стават.Тая марка само *** и мутрагения я купуват,щото,разбирате ли,била хулиган на пътя,ха,ха:))Не съм видял БМВ да печели моторно състезание където и да било.В WTCC СЕАТ ги мачкат с 52 точки,в формулата са на 3-място, в WRC нямат участници...и кое е спортно на марката?
  • #14
    milena ( преди 15 години )
    ами гледайте телевизия,ако държавата не отпуснела заем на БМВ до март,щели да спрат,поне временно производство. и аз не защитавам хюндай,но казаха,че само тя си увеличавала продажбите.а в германия направо утрепали рибата с i10,аз сега прочетох,че гаранцията им била 5 год. на БМВ май е 2 год.
  • #13
    ivan ( преди 15 години )
    И аз го гледах това по ТВ,много продажби в Германия,и не само там.Ама не може да сравнявате БМВ и Хюндай,различни неща са.Корейците продават над 4 мил. автомобила,БМВ май не са в десятката дори.Но те не са "масова" фирма.1-ва серия е над 50 хил... не е за всейи джоб,това е!А това за форм 1 не разбрах какво общо има!Тя самата форм. 1 е под въпрос.Те и Ауди не са там,но какво от това!
  • #12
    koko ( преди 15 години )
    10-на модела,ми те много били!Да не се обърка нещо,хи хи!БМВ за 5 години не са пуснали толкова.Не знам за япония,но Хюндай са въвели трета смяна в заводите на i10 и i30.Осведоми се коя е най-продавана малка кола в Германия за ноември и декември,а-сегмент.Показваха по ТВ заглавия пак там "Hyundai вече сериозно ядосва VW","VW заспахте ли?"защото им отнема от пазарния дял,и то на тяхна територия.И защо продажбите на S-класата и 7-серия са паднали с над 50% в USA от както Хюндай пуснали някакъв тяхна кола,която между другото е станала кола на годината,а не някое БМВ.Не защитавам Хюндай,аз имам А4,но това са фактите.
fallback
Последни