fallback

Изненадващо продажбите на хибридни автомобили в САЩ падат

Точно когато всички мислеха, че хибридните автомобили завладяват Америка, нещата започнаха да се променят радикално.

Нищо подобно не можеше да се предвиди през юли, когато един галон бензин в САЩ струваше близо 4 долара. Колапсът на автомобилните пазари придружен със спад на цената на горивото изглежда рязко променя нещата. Според изданието Autonews, продажбите на хибридни модели в САЩ са се понижили с близо 10% през 2008 в сравнение с 2007 година. През миналата година в САЩ са продадени 315 761 хибридни автомобили. Дори Toyota, която контролира 75% от пазара на хибридни автомобили в Щатите намали продажбите си с 12.5% миналата година. General Motors от друга страна изживя бум в продажбите си на хибридни автомобили, които от 5 175 броя през 2007 достигнаха 14 439 през 2008. Това се дължи на появата на няколко нови модели, като Chevrolet Malibu и Tahoe, Cadillac Escalade и GMC Yukon. Сега при цена на бензина от 1.5 долара за един галон, хората не искат да плащат за по-скъпите технологии за икономия на гориво. Така стоят нещата не само в Америка. Спад на продажбите на хибридни автомобили се забелязва и в Европа и Япония.  
Тагове:
fallback
  • #16
    LEXUS ( преди 15 години )
    Пасат никога не е бил надежден ,хубав и сигурен.Справка германските технически прегледи TUV,а оттатък окена справка Consumer Reports.Всяка година Пасат и Джета са в графата MOST UNRELIABLE cars.Същото сочи и статистиката на ТЮВ. А товаче не могат да направят хибрид,а произвеждат тракащи и мръсни със сажди ит.н. дизели ще продължи да им бъде затворена вратата към най-големия и най-богат пазар в света- Америка,там компромиси няма-или продаващ коли с модерни чисти технологии или никой не ти ги купува,отделно че там с нафта си пълнят само тракторите и тировете. Хибрид не се прави от днес за утре! Трябва серизна развойна дейност и много пари за разработки и изпитания,това не е за лъжица за всяка уста.Просто тойота толкова са вдигнали летвата,че трябва всеки да внимава какво приказва и произвежда.Та политиката на европейските производители е напълно разбираема-това ,че са напълно безсилни пред съвременните модерни автомобилни технологии,затова и изпускат продажби в САЩ.Но е видно че драпат да направят хибриди и те,но не могат все още.И то не е само да направищ хибрид,ами да можеш да го продаващ на продаваема цена,това е нещо,което японците също владеят най-добре.
  • #15
    LEXUS ( преди 15 години )
    сега,Първо в градски условия хибридът дава изключително нисък разход около 4 или 5 на 100 км. ЧИСТ бензин,не МРЪСЕН дизел. Задръстването като се поотпуши пак трябва да спреш на следващия светофар и при спирането или просто намаляване на скоростта хибридът ти пълни батериите и след това ускоряваш или потегляш на ток,което дизела не го може,той ускорява винаги на нафта и не си гаси двигателя,където е необходимо,т.е. дизелът е тъпата технология в случая,меко казано по-несъвършенната,дизелът е морално остаряла техника.Второ: На извънградско хибридът отново е еикономичен,защото при всяко намаляване на скоростта или спускане на наклон пълни батериите с ток,който после се използва за ускорение или поддържане на скорост и пада разхода,дизелът не го може,защото той винаги гори нафта и харчи.Двигателят на приус не е обикновен бензинов двигател ,а работи по цикъла на Аткинсън,прочети и се запознай преди да пишеш ,това го прави изключително икономичен,защото цикъла на Аткинсън се слави с икономичността си,а там ,където той има загуби,се поема от електромотора,т.е. при хибрида се съюетават два агрегата и когато единият работи в неефективен режим,се включва другия.Докато при дизела той си работи постоянно-и при ефективен ,и при неефективен режим за дизеловия двигател,съответно харчи винаги . Така че никъде дизел не бие хибрид,защото високата технология си казва думата.Просто при дизелите има много загуби,които не се компенсират от нищо,той винаги гори нафта и винаги харчи.Второ:Наясно съм,да. Един Приус тежи 1300 кг.,докато един дизел в неговия клас е по-тежък.Мисля дотук да приключим с "тежестта" на батериите,защото няма такова нещо,те са леки.Мислия ли,че японеца не е помислил за това?!Аз дори знам точно колко тежат батериите.За амортизацията на батериите говори един *** факт-8 години гаранция! Има ли "вечен дизел" хаха,който да ти дава такава гаранция????? Има ли? и защо няма??? Защото ти наясно ли си колко струва една турбина за т.нар. от теб вечен дизел,та една турбинка струва около 2000 евра,а гаранцията на тези жалки наречени от теб вечни дизелови трактори е едва 2 години..............Има ли изобщо база за сравнение-японците ти продават чиста незамърсяваща,икономична и безшумна ,по-лека ,въпреки по-сложното си устройство кола,наречена хибрид с много по-сложна конструкция с гаранция 8 години ,а германците ти продават замърсяващ,тракащ,пълен с жалки неефективни катализатори,оскъпяващи го още повече и правещи го по-тежък от модерен хибрид дизел с едва 2 години гаранция,понеже според теб е вечен,но една дюза на "вечния" дизел струва 500 евро,а "вечния" дизел има гаранция "вечните" 2 години. Разбра ли колко не си наясно? Да продъложавам ли разискванетъо като те подсетя колко тежи на предната ос дизеловият двигател и ка това се отразява на поведението на колата в завои и ,че при хибрида има много по-добро съотнояение на масите между предната и задната ос и нямаш нежелана тежест върху предната ос. Данъчните облекчения важат и за европа,прочети просто,при ниските емисии на Приус плащаш много ниски данъци във всяка развита европейска държава. Германците е ясно,че не владеят този пазар,защото още не могат да напрашят хибрид,защото имат назаадничаво мислене,както е било винаги.Пример: Тойота въведоха многоклапановите двигатели при малките и колите от среден клас много отдавна,при пряко сравнение с Фолксваген Голф/Пасат се виждаа ,юе и през 80-те те ползват 8-клапанови старовремски двигатели.Просто японците и днес са много напред в технологиите пред германците.Японците са разработвали хибриди от 90-те години и затова сега изкараха 3-то поколение хибриди и продадоха над 1 млн. и 300000 броя хибриди,а германците чак сега почнаха да говорят,т.е. от 3-4 години.Я прочети,че Мерцедес лятото искат да изкарат хибрид на S класата 400 хибрид,т.е. и те искат,но чак сега могат евентуално за края на 2009-та,Фолксваген знаея ли откога само говорят за хибриди,Поряе представиха прототип хибрид на Кайен,ти наистина ли не знаея тия неща,та да пишеш,че германците не искали,искат ,но още не могат,много закъсняха.Няма как да не искат щом се продават и се печели от тях,доказа го Тойота.Истината е ,че японците са най-далновидни и вече печелят пари от това,затова Тойота са номер 1 в света!П.С. Пежо-Ситроен говорят от 2002 година,че ще произведат дизелов хибрид,е още няамат такъв,лесно е да говория,трудно е да се види действие.На S класата електромотора ще е 20 коня,което е едно нищо за такава лимузина,отсега казвам,че мерцедес ще изкарат най-смешния хибрид при пряко сравнение с хибридите на Тойота и Лексус.
  • #14
    Естет ( преди 15 години )
    Ама как хитро пропагандираш хибрида: взимаш най-големите му предимства, взимаш най-големите недостатъци на дизела и ги сравняваш... супер!А наясно ли си, че хибридът носи ползи само в задръстванията? Като се отпуши малко трафика (да не говорим за извънградско) всеки съвременен дизел го бие отвсякъде!Наясно ли си с цената, тежестта и амортизацията на батериите (отнесено към направо простия и направо вечения дизел)? Колко струва цялото това удоволствие, като махнеш данъчните облекчения в Америка, заради които там е основния пазар на Приуса? Германците нe владеят този пазар, затова не правят хибриди, не защото са ***, не се ли сещаш? Знаеш ли един хубав, надежден и сигурен Пасат да го направиш хибрид какви проблеми със себе си повлича? Кой ще го купува - политиката на европейските производители е напълно разбираема, очевидно само за тебе не.
  • #13
    Естет ( преди 15 години )
    Точно това ти обясних, че всички харесват едни и същи жени, независимо дали са в руса или друга "опаковка"... Така и дизайнът създава сходни впечатления, понеже хората са сходни, като психология. Например ако шофьорското място е изнесено много напред, всеки има чувството, че кара автобус, т.е. колата един вид не е за него, а за пътниците отзад, които трябва да вози. Ако пък е много назад (като при *** и пр.), всеки има чувството, че двигателя е много голям (по-важен от човека, който му е само придатък) - въпрос на психика, която е принципно еднаква. И това е само ЕДИН параметър: надлъжно положение на шофьора - има още хиляда други подробности!
  • #12
    Анонимен ( преди 15 години )
    Lexus, stiga si chel pres informaciite na Toyota. Te ne sa verni. Praveni sa mnogo nezavisimi testove, koito dokazvat, che nyama golyama polza ot hibridite. Razhoda vuobshte ne e 4-5 l. a e po-visok. Tzitirania ot teb razhod e postignat na stendove.
  • #11
    LEXUS ( преди 15 години )
    Хибридите са си екстра,защото са висока технология и освен,че са много безшумни,без вибрации и тракане, като някой дизел,не замърсяват със сажди и *** и заради електромотора имат уникален въртящ момент още от 1200об./мин. ,което заедно с безстепенната cvt трансмисия прави всяко изпреварване удоволствие,а на старт много бързи. Отделно,че няма как да са кофти, след като в града при всяко спиране и чакане гасят двигателя ако работи,отделно,че при всяко спиране зарежда ток от енергията ,която всяка друга кола губи под формата на топлина в спирачните дискове.Така че нека не мислиме ,че високите технологии са елементарни. Градско си харчи 4.5-5/100км. чист бензин,не замърсяващa нафта!А в тоя клас няма дизел,който да харчи 4.5-5/100км. градско.А за замърсяването изобщо не говорим.За гаранцията също! И на извънградско при всяко намаляване на скоростта или спускане по инерция ,батериите се зареждат и след това електромоторът подпомага двигателя и разходът пада. На твоя въпрос--Няма кола,която да я настъпваш с много газ и да не харчи! Гориво трябва да гори,за да върви повече,няма дизел,няма бензин,каквото и да е харчи при настъпване.Хибридът има уникалното предимство и при настъпване да е по-икономичен,защото при всяко спиране използва тази кинетична енергия,която съхранява в батериите и при следващо ускорение използва чрез електромотора и така разходът остава по-нисък от обикновените дизели или бензини.Технологията си е технология!По същия начин комютрите са по-висока и ефективна технология от телеграфа.Същото в момента е сравнението между хибрид и дизел,все едно да сравняваш компютър и телеграф.
  • #10
    Акио Тойода ( преди 15 години )
    Хибиридите са голямо "шано". А вие се пързаляте по модата, която ние ви налагаме. Колко от Вас гъзарчета са готови да пипат едвам газта, за да имат наистина нисък разход с един хибрид??? Колко?
  • #9
    LEXUS ( преди 15 години )
    галон бензин в САЩ струваше близо 4 долара. Сега галон бензин е 1.5 долара,четете последното изречение.Естествено при евтин бензин по-малко хора са амбицирани да плащат за хибриди. На всичкото отгоре през 2008-*** продажбите на всички коли намаляаха,не само на хибридите заради световната финансова криза.
  • #8
    LEXUS ( преди 15 години )
    Vij estet,въпрос на вкус е разбира се,хората харесват различни жени и различни коли и това е.Едни харесват слаби и изрусени жени и агресивни форми на колите,други харесват трътлести,но сладки и спокойни коли ,като Мерцедес,трети харесват *** жени и екзотични коли като Алфа,разбра ли или пишеш преди мислишПриус е много красива кола,има стил в тази кола,а и е познаваема,има собствен стил.При това е много успешна и много се купува -над 1млн. и 300 000 продажби. Приус контролира пазара на хибриди.Цялото Know how е в Тойота.Затова европейците още не могат да напрашят сериен хибрид,Мерцедес още се мъчат горките,а Фолксваген почти се предадоха,а Тойота ПРОДАВА хибриди от 1997 година,от 12 години ,а още поне 5 назад ги е разработвала.Виждая ли колко напред е технологичната мисъл на японците.То е така,те така и вкараха многоклапановите двигатели първи,а германците още си тракаха с 8 клапанови.Германците само лежат на стари лаври и са гола вода в модерните технологии,японците са ного напред и го доказват.Когато на германска кола дадат гаранция 8 години,ела ми се обади,на всичкото отгоре Приус за 100000км. не даде нито една повреда в 100000км. тест на авто-билд. Батреиите на Пирус тежат едва 30 кг.,а аеродинамиката му е уникална cd=0,27,noviat cd=0.26 Kyde otivate vie?Лексус RX400h утрепа Мерцедес МЛ 320 ЦДИ по всички дисциплини-ускорение,доускорение,икономичност,а емисиите са му недостижими.МЛ 320 ЦДИ хвърля сажди и серни окиси,които при хибридите липсват.и т.н...Навсякъде хибридите се доказаха като по-икономични от всеки деградирал модерен дизел,който замърсява здраво със сажди,въпреки оскъпяващите допълнително цената му фитри. Няма логика да монтираш 20 филтъра и катализатора на замърсяващ двигател,какъвто е дизелът,отколкото да произведеш чист хибрид,какъвто е Приус. Я четете Consumer Reports,***-Bild да видите.че Приус е най-икономичен в класа си,няма по-икономичен дизел.Освен това Приус е безшумен и с 400НМ върт.момент от 1200 об./мин. няма такъв дизел в света. Отделно Приус ускорява за около 10.5 секунди до 100км/ч.,което е достатъчно бързо,новият модел ще е още по-бърз.Съвсеми бързо си изпреварва Приус а харчи градско 4.5-5/100км.Високата технология си е класа,дизелът е морално остаряла замърсяваща ,тракаща технология със солидна турбо-дупка.
  • #7
    Естет ( преди 15 години )
    Тая грозотия прилича на огънат тролей!И моля без "въпрос на вкус", щото спрямо колите, както и спрямо жените, всички имат поразително еднакъв вкус.Явно батериите и разпределението на тежестта водят до това визуално недоразумение...
fallback
Последни