fallback

Chrysler 200C – една впечатляваща концепция

Проблемите на Chrysler са големи. Обединението с Fiat тепърва ще доказва своето бъдещи.

И все пак това, което един от тримата големи в Америка прави и показва напоследък, доказва, че има бъдеще. Да вземем дори само един от показаните модели в Детройт . Chrysler 200CНяма съмнение, че това беше една от добрите изненади по време на изложението. 200C е изцяло електрически седан тип семеен автомобил със задно предаване на движението. Колата има отличен дизайн, правещ я съперник освен на семейните седани също и на автомобилите използвани за бизнес цели. По размери автомобилът е близък до Opel Insignia. Двигателят може да се зарежда направо от електрическата мрежа с технологията plug-in. С едно зареждане автомобилът може да измине 60 км. Chrysler 200C обаче, разполага и с малък бензинов двигател, който се използва само за зареждане на акумулатора по време на път. С негова помощ автомобилът вече може да измине с едно зареждане над 640 км. В интериора прави впечатление новата система наречена Uconnect. Това е команден пункт, концентриращ в себе си всички функции на колата, като регулирането им става чрез голям touchscreen. Chrysler 200C е първият проект на новия отдел ENVI във фирмата, който ще отговаря за всички хибридни и електрически модели.
Тагове:
fallback
  • #10
    GMC ( преди 15 години )
    Saglasen sam napalno s #9 i # 3.Ne iskamda nalagam mnenieto si,no hora koito nqmat direktna predstava ot americanskite avtomobili v poslednite 3 godini,kakto i nasoq6tata,taka sasto i v bade6te po-dobre ne se izlagaite.Prou4ete za kakvo stava na vapros i za kakvi modeli izlizat na pazara tazi i sledva6tite godini.Noviqt Buick,Ford,Caddy,Chevy,Lincoln,kakvitehnologii ste ima v tqh i na kakvi ceni.Tova koeto predlagat americanskite avtomobili kato extri i cena i ka4estvo v momenta nikoi ne moge da bie,a vie si pripevaite edna i sasta pesen i si vqrvaite,no tova e ideologiqta na balgarina,da govori predi da e probval li4no edin produkt i da dava mnenie kato visokotehnologi4no obrazovan.Zastoto v BG vseki razbira ot vsi4ko i znae vsi4ko i za tova vinagi sme na tova derege.Ne tvardq,4e americancite sa po-umni,no vseki pravi tova ot koeto razbira i se sasredoto4ava v nego,a ne ot vsi4ko po-malko.Za tova pone se pointeresuvaite predi da govorite prazni prikazki!!!
  • #9
    Поредният анонимен : ( преди 15 години )
    Ами,да съгласен с Анонимен под 3.И аз мисля същото,който има някакви народностни и политически пристрастия за даден продукт в случая автомобил,нека да си намери друг форум.Тук си говорим за автомобили и не ги делим на такива и онакива,на Левски и ЦСКА и т.н. и т.н.... Аз също не съм фен на американските автомобили,но има доста от тях,които ми харесват и не си кривя душата.Както е в този случай с този Chrysler.Когато нещо е стойностно не бива да го оплюваме,заслепени от някаква предубеденост.Да има спортсменство.А,по въпроса за дизайна,много важно е да се отбележи,че в съвременната автомобилна индустрия дизайнерите,особено добрите и революционните се прехвърлят от една фирма в друга.И много често дизайнерската линия,която са разработвали в предната компания, самите те я прехвърлят и на следващото си работно място.Пример,един според мен велик автомобилен дизайнер от наше време италианеца Валтер де Силва през 1997 и 98 създаде дизайните на ALFA Romeo 156 и 166,първата стана автомобил на Европа за 1998 г.С това започна възраждането на ALFA Romeo през последните години.От началото на това десетилетие премина на работа в SEAT резултатът е както виждате всички нови сеати с тези задни фарове и предни решетки.Това означава ли,че SEAT са крали от ALFA Romeo,категорично не.Защото един дизайн не е запазен стил,( освен с някой изключения )на дадена фирма,а запазен стил на дизайнера,който го е измислил!И съответно той може да си го използва,където и да отиде на работа!
  • #8
    Анонимния под No3 ( преди 15 години )
    Мммдаа, разбунихме духовете и май някой се е раздразнил доста, за да хвърля толкова много злъч. И за да не ви докарам някой инфаркт, защото виждам, че този който се е задъхал не съм аз, бих искал да направя някои пояснения. Първо: не съм американофил и не стоя твърдо зад американските автомобили. Второ: не обвинявам никой автомобилен производител било то японски, корейски и т.н. дали е крал, взаимствал или каквото и да било, стига от това да е излязъл един наистина стойностен продукт. Трето: не съм сляп и виждам, че американските автомобили имат много недостатъци било то технически, технологични и т.н. Но в един слънчев ден се появява нещо наистина красиво и всички ограничено мислещи започват да го плюят. Защо? Ето затова е тази моя тирада. Никога не съм и няма да категоризирам колите по народност, както го прави почти всеки. Мислете малко по-позитивно! За какво са ви факти като вие вече сте нарочили този автомобил за поредната трошка на американците, ама не си купувайте американски автомобил, не сядайте вътре, кой ви кара да го правите или вас ви е страх да не се наденете на онзи големия, за който споменавате?
  • #7
    fordf350 ( преди 15 години )
    както казах преди време - кризата в Америка и цял свят ще доведе до тотално преобразяване на автомобилосторенето. Точно както разточителните коли на американците през 50те и началото на 60 са били заменени
  • #6
    fordf350 ( преди 15 години )
    това е пътя - ел хибрид съчетан с малък двигател-тип ел генератор.Това вече звучи по-добре и надявам се евтино
  • #5
    Triforce ( преди 15 години )
    Японците крадяха, за да се наложат на пазара, понеже конете с капаци като теб харесват само 2-3 марки автомобили! Всичките им стари автомобили приличат на някакви риби и са взаимствани от риби, като Тойота Приус. Това не е шега. Обаче ти няма да си купиш такъв автомобил, защото бил с еди какъв си дизайн, дори няма да му погледнеш характеристиките! Затова крадяха! Или по-скоро смесваха техните идеи с чуждите!
  • #4
    Анонимен ( преди 15 години )
    Виж какво господин Американофил ще ти кажа ,че това ,което пише и това ,което ще бъде са две абсолютно несъвмедтими неща. От 6 години Американците от Крайслер тръбят ,че са открили начин да направят електромобил ,който да се зарежда веднъж на 6 години и да вдига 300км.!!!! Но уви това продължава да е химера и единствените факти са следните. Вече масово не се купуват американски коли, освен това американските компании просят милиарди долари милостиня ,за да отцелеят. И в тая задъхана от градация ,твоя тирада освен общи приказки не видях нито един факт!! "Видяхте ли вътре какво има"??? И какво има? Има един голям ..., който Американските компании са хванали здраво и няма да го пуснат докато не си го напъхат до дъно. Американската автомобилна индустрия разчита на кражби и никакви иновации. Виж Американските коли отвътре и ще разбереш,че те още не са влезли в 21-ви век. Не виждам защо аз да съм за съжаление? Никога няма да си купя Американски трошляк а от това могат да съжаляват само и единствено Американците. Германеца диктува модата от както се помня. И Америка и Япония го признават.
  • #3
    още един Анонимен ( преди 15 години )
    Здравейте разбирачи! Първо искам да попитам, дори и да е кръстоска между Инсиния и СС, което според мен въобще не е така, наистина ли мислите че американците крадат идеи? Не бяха ли първо японци и корейци тези които крадяха? А само те ли го правят? В този толкова сложен свят на автомобилостроенето, ако кажете че едни крадат, а други не, мисля, че сте само хора, които като няма какво друго да коментират, пишат всевъзможни глупости. А с такива като вас за съжаление е пълно навсякъде. А междувременно дали попрочетохте какво има вътре в купето, говорим за технологии, без да коментираме хибридния двигател? Май само погледнахте снимките и започнахте да търсите прилики с други марки и кой от кого е крал, нали? Не мислите ли, че за да категоризират този автомобил като един от хитовете на това изложение сигурно има за какво. А сега можете спокойно да изсипете задължителните в такива случаи негативни словоизлияния по отношение на този коментар. Дерзайте!
  • #2
    Анонимен ( преди 15 години )
    това е кръстоска между Опел Инсигния и Пасат СС .. Нормално, Американеца е много беден на фнтазия относно дизайна на Автомобилите и предпочета да краде идеи ,вместо да роди такива.
  • #1
    Triforce ( преди 15 години )
    Една впечатляваща ОПЕЛ ИНСИГНИЯ!
fallback
Последни