fallback

Ford Focus RS 300 к.с.

Първият сериен Ford Focus RS слезе от завода в Saarlouis, Германия.

Двигателят е турбо с обем 2.5 литра и пет цилиндъра. Максималната му мощност е 300 к.с., а максималният въртящ момент е 440 Nm. Focus RS е с предно предаване и спринтира от място д 100 км/час за 5.9 секунди. Максималната му скорост е 263 км/час. Това е най-бързият Focus, който ще бъде на пазара в 20 европейски страни от март. Очаква се най-големи продажби да има в Германия, Великобритания и Швейцария. 
Тагове:
fallback
  • #10
    Щеро ( преди 15 години )
    Скъпо било... Сравняваи мондеото с омегата, защо дрънкаш? Имал съм мондео, съседа имаше омега и ти гарантирам, че за оРел-а бяха по скъпи тогава... Или сравни вектра и фиеста, че ми стана интересно сега като каза... Има и друго-тогава ти се е сторило скъпо, но полсле царя ни оправи за няколко дена и ако сега отидеш да провериш ще се изненадаш колко евтино ще ти се стори...
  • #9
    Ронин ( преди 15 години )
    Пропуснах да уточня,че става въпрос за "Мондео" от 1997,а цените са от 1999 г.-тогава,ако не ме лъже паметта,доларът беше около 2.20-2.30!
  • #8
    Ронин ( преди 15 години )
    Благодаря ти за вниманието!В "Motopfoe" казват,че не продават части,а възли и агрегати!Заради лагер на динамото трябва да върна старото за рециклиране и да си доплатя 265 лв. за ново,а комплекта лагери струва 14 лв.;Предни накладки-$65Х2.30 лв.Заинтересувах се от цената на компресора на климата-1920 лв/да!/.Накладки "Астра"-16 лв,барабани/вентилирани/-30 лв./бр.,накрайници и шарнири-по 16 лв./бр.,т.е."Астрата" има доста по евтино обслужване.А "Фолксваген" в речника ми не съществува,освен онзи с пернишката регистрация...
  • #7
    Анонимен ( преди 15 години )
    Личният ми опит ме кара да не се съглася с теб. Кои точно консумативи са "изключително скъпи"? На Гоуфа и Астрата по-евтини ли са?
  • #6
    Анонимен ( преди 15 години )
    Колицата е добре но едва ли ще се продава добре. Поне в България няма да върви. Щото цената на ,която ще пристигне ще я изправи до по-големите класове а там тя няма шанс. Предполагам ,че ще влезе в сегмента на около 70-80 хиляди лева и то за база щото в момента към 60 хиляди струва базата на Фокус с 225коня. А за тия пари можеш да си купиш доста по-добра кола от доста по-реномирана марка .
  • #5
    Ронин ( преди 15 години )
    "Форд" е здрав и надежден автомобил!Когато си купих "Форд" научих следното обаче:Който има "Форд" се радва два пъти-като го купи и като го продаде!Има изключително скъпи консумативи и затова,може би,ниска цена като нов.Този си е "бегачка",но е "Форд"...
  • #4
    Анонимен ( преди 15 години )
    Причината е, че преди да го пуснат само с предно предаване е бил тестван и с 4x4, но не е дал толкова добри резултати.Диференциалът използван при този Focus, е с ограничено приплъзване, избран и изпитан от специалистите в тази област, а именно екипа на WRC.
  • #3
    Анонимен ( преди 15 години )
    Отговорът е според мен очевиден - би се получило доста скъпо и непродаваемо (би станало почти Focus WRC). Тук конкурент е Golf GTI, който доколкото знам също е с предно предаване, но засега последното поколение е около 240 к.с. Опитът по нашите пътища (най-вече Е79) с Golf 2 и Golf 3 показва, че и без 4x4 може да си WRC :)
  • #2
    k ( преди 15 години )
    wow!yes!
  • #1
    IMC ( преди 15 години )
    Е защо не е 4х4, 300 к.с на предно предаване ми звучи, като много проблеми при завиване.
fallback
Последни