fallback

KIA Ceed със стоп-старт система

KIA стартира производството на моделите ceed със система ISG (Idle Stop&Go), която намалява разхода на гориво с до 15%.

От началото на година на българския пазар моделът се предлага серийно към всеки ново произведен автомобил от семейство ceed (версии 3 врати, 5 врати и комби) оборудван с 1.4 л и 1.6 л бензинови двигатели и механична скоростна кутия. Произведени в Европа, новите ISG автомобили са първите модели на корейската марка, създадени в резултат на продължително развитие и инвестиция на корейската корпорация в благоприятни за околната среда технологии. Hyoung-Keun Lee, изпълнителен вице президент, международен отдел на КИА, заяви: “КИА ceed със система ISG е доказателство за стремежа на екипа ни към създаване на благоприятни за околната среда автомобили със значително намален разход на гориво – без да нарушаваме очакванията на клиентите за визия, параметри и управление, характерни за моделите с марка КИА.”Иновативната система ISG автоматично изключва двигателя на автомобила при състояние на покой и моментално се стартира при потегляне. В типична градска среда, при наличието на голям трафик, системата ISG драстично намалява консумацията на гориво и разхода на вредни емисии с 15%. Като резултат комбинираният разход на гориво при ежедневно управление в градски и извънградски условия намалява с 6%.Като част от системата ISG на моделите ceed, старт бутона, свързан с ECU контролира статуса на автомобила по всяко време. Когато превозното средство спира, например при червена светлина, ECU използва информация от други контролни системи в автомобила и преценява дали изключването на двигателя при създадените обстоятелства е подходящо или не. Ако по друга причина мощността на батерията падне под 75% от максимума и няма необходимата енергия за последващо стартиране на двигателя, системата ще пренебрегне програмата ISG. В състояние на покой на автомобила, но при натиснат педал на съединителя, двигателя се стартира автоматично. Забавяне при потегляне на автомобила не се получава, тъй като рестартирането на двигателя се осъществява докато шофьорът превключи на първа предавка.„От появата си на международните пазари през 2007г. до момента КИА ceed се превърна в достоен съперник на конкурентите си в най-оспорвания С сегмент,” ентусиазирано заяви г-н Panu Vainamo, маркетинг мениджър на КИА Моторс Европа. „Гордеем се, че успяхме да приложим част от използваните в прототипите ни еко технологии в моделната гама през 2009г. Въвеждането на иновативната система ще затвърди позициите на ceed като силен конкурент в сегмента с ниво на вредни емисии CO2 – само 137 г/км.”Моделите КИА ceed оборудвани със системата ISG ще се предлагат с нови, по-леки скоростни кутии. Петстепенната механична трансмисия ще бъде с 5кг по-лека от предходната и нов предавателен механизъм. Предавките са по-къси”, като задната е синхронизирана с 5-та скорост за улеснение на шофьора. По-късно през 2009-та, системата ISG ще се предлага и за сийд с 1.6л дизелов двигател, като корейския автопроизводител планира иновативната технология да бъде въведена и в останалите автомобили от моделната гама на марката.
Тагове:
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 15 години )
    Тези модели са снабдени и с по нов стартер, който позволява около 300000 безпроблемни запалвания. Сегашните са с 6 пъти по малко капацитет. Бе хората все са го помислили това. Надали ще открием топлата вода преди тях :)
  • #12
    анонимен ( преди 15 години )
    KIA са коли с много късо междуосие - та по нашите разбити пътища, няма как да се разминеш с дупките, ако не дупка, то ще е гърбица голяма и с тази малка количка - как няма да се чупи. Тя не е за нашите пътища. А старт - стоп система - много хубаво - ама като има светофари, задръствания и т.н. в градски условия, то става тръгни - спри. И тази система всеки път пали - гаси, колко ще изкара така преди да се скапи?
  • #11
    Анонимен ( преди 15 години )
    Оставете го Triforce, той се е доказал специалист в този сайт, все "умни" и "обосновани" мнения може да прочетеш от него ;))
  • #10
    Анонимен ( преди 15 години )
    КИА правят прилични коли. Но недостатъка според мен е чакането на частите. 1 приятел със сееd чака първо 2-3 месеца сега 2-ри път чака 5 месеца и продължава да чака. Та кел файда че имаш гаранция 7 години ако чакаш по 1 година...
  • #9
    Z ( преди 15 години )
    Triforce, малко се поинтересувай преди да коментираш. Двете коли са 1:1 до последното винтче. Cee'd и i30 са 1:1. Има си сравнения със скици и тн в нета.
  • #8
    Анонимен ( преди 15 години )
    Абе 3форс компанията се казва КИА-Хюндай. Отношенията са както между фолксваген и ауди. Използват масово еднакви части и детайли.
  • #7
    Triforce ( преди 15 години )
    Пичове, не сравнявайте КИЯ с Хюндай! Хюндай са ненормални автомобили и до 2-3 години ще се конкурират с германските, а КИЯ-та е супер зле като ходова част и се чупи повече от френските. Това са мнения на собственици на КИЯ, не мои! Хюндай, особено ЕЛАНТРА в класа си по нищо не отстъпва на другите марки, пък като здравина, май е по-здрава и от японските. Вижте такситата в София на по 700-800 хиляди километра :)
  • #6
    Калоян ( преди 15 години )
    Чел съм за старт-стоп системите и ми прави впечатление, че има разлики. При повечето не се използва енергия от акумулатора и запалването да става със стартера, а по-скоро при запалване двигателя навива една мощна пружина, която като се натисне съединителя при спрян двигател го развърта и запуска. Стартера се ползва смо при първоначално пускане или при развита пружина.
  • #5
    тиг ( преди 15 години )
    Ама тези с "батерии" ли са? Моята е с акумулатор още. ААА или АА ползват?
  • #4
    razgradski pop ( преди 15 години )
    Koreyskite marki (Hyundai i Kia) dnes sa mnogo dale4 ot tova koeto byaha predi 10-15 godini. Nastignaha mnogo evropeyski marki kakto po koli4estvo, taka i po ka4estvo. Tezi koli ve4e ne sa tolkova evtini kakto predi no vse o6te sa po evtini ot konkurentite si. Serviznoto obslujvane e sa6to na visoko nivo i e po-evtino ot konkurentite..naprimer i30 e otli4en avtomobil..
fallback
Последни