fallback

Премиера - Аudi R8 V10

Официалната премиера на бруталното Аudi се състоя на автомобилното изложение в Детройт.

Както вече ви информирахме, това е най-силната серийна версия на Аudi R8. Спортиста се захранва от 5.2 литров, средно разположен V10 FSI агрегат, който доставя 525 конски сили. Оборудвано с агрегат от Lamorghini LP560-4 и с усъвършенствана quattro система, най-мощното R8 ускорява до 100км/ч за 3.9 секунди и с лекота развива скорост от над 310 км/ч.Във външният вид на спортната кола не се забелязват много промени спрямо по-слабия R8. Има леки изменения в предната маска, страничната линия и LED светлините. Добавен е нов, по-голям спойлер отзад и двойна ауспухова система, а големите спирачки, подсказват за увеличената мощност на автомобила.По непотвърдена информация, новото, брутално R8 трябваше да носи името R10 или RS8, но след официалната му премиера, стана ясно, че моделът се нарича просто -  Аudi R8 V10.Продажбите на Аudi R8 V10 ще стартират на пролет в Германия със стартова цена от около 130 000 евро.Още снимки от премиерата на  Аudi R8 V10
Тагове:
fallback
  • #15
    Anonimen ( преди 15 години )
    M'daa...GT-R 6te fur4i po ylici i magistrali a tova R8 6te "vekyva"...po avtoku6tite..))
  • #14
    quattro ( преди 15 години )
    awe kur4eta nissan napraiha nekaf stroshen GT-R i ve4e golqqta rauta are da gi vidim v vs drugi klasi we shmatki nissan hah smotani qponci samo toyota biva
  • #13
    Anonimen ( преди 15 години )
    Aaa..stana mi iasno, no samo edno - 4e ti si /audi/ GUZZz!!
  • #12
    Анонимен ( преди 15 години )
    За съжаление на Ауди дори нямат автомобил които да е бърз колкото Nissan GT-R, като изключим Buggati което обаче го бие само на ускорение на права, а на писта е далеч назад ( за справка който не вярва http://en.wikipedia.org/wiki/N?rburgring_lap_times). Японците отдавна не правят автомобили от класата на европейците (за съжаление), а доста класи от горе във всички отношения.
  • #11
    Анонимен ( преди 15 години )
    Кирооо говоря ти за тестовете в момента!! През 2008г. Нисан са с най-лошите спирачки !! Разлика между 7 и 10 метра над допостимото чети Ауто-билд а не слушай кво ти разправят бакшишите.. Това освен при колите е проблем и да джиповете и пикапите им където е най-големия им пазар. А спецялно за Скайлайна трябва да ти кажа ,че много малко от тях са стигнали пробег от 200 хиляди километра. Наистина са им напилени моторите но!! Но имат мноого голямо износване.. Докато това R8 v10 ще векува .. 8 и 10 цилиндровите мотори на Ауди и не само на Ауди но и на Мерцедес и БМВ ги наричат ВЕЧНИ !! Сещай се защо!! А Нисана ако го караш на стъпка и след 100-150 хиляди километра си за основен ремонт на двигателя.. Естествено частите са по скъпи от това ако бяха направени от злато !! Не питай старило а патило. Аз бях маняк на Японските докато не издухах една Импреза и като тръгнах по ремонти много бързо научих и цени и марки и проблемите им.
  • #10
    киро чепа ( преди 15 години )
    айде глей тука СКАЙЛАЙНА кво прави пък другите глупости си ги разправяй на баба си http://***.vbox7.com/play:b785b3fb
  • #9
    киро чепа ( преди 15 години )
    *** тука некви инженери от конструкторски дийзайнерски и маркетингови специалисти!!!Я понските коли отдавна са се променили от 1994 година -ай малко влез в час -АМА си чугунена кратуна.Тва че имало коли от 90 години има кой да ги подържа ????а подръжката струва МНОГО !!!ДВОЙНО ПОВЕЧЕ ОТ НОВА КОЛА!!!
  • #8
    Анонимен ( преди 15 години )
    Dvigatelite na s8,rs6,lambo,i na R8V10 sa edin i sqsht,samo s s promenena moshtnost spored modela na koito se slagat!
  • #7
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ми как да ти е ясно то се вижда ,че ти е куха главата. Първо Всеки гъзар ще предпочете мотор на Ламбо пред този на НИСАН , Второ, щото просто Нисана отвътре е като кола ,каквато правеха Ауди преди 30години. Който има пари ще си купи R8 V10 и ще е гъзе ,който няма пари ще си купи Нисана, с бедно обурудване, спартански салон но пък е спортна кола. Даже ако трябва да съм честен дори за парите на Нисана няма да си купя Нисан ами ще предпочета едно М3.. Освен ,че отвътре е що годе като лукса на R8 освен това е и красива и има осанка както и R8 за разлика от тях обаче Нисана е грозен и отвън и отвътре, там технологии в трансмисията няма, екстри също нищо само един голям мотор супер напилен- най-вероятно и супер чуплив нещо ,което е най-големия недостатък на Японските коли. Само за сравнение в mobile.de Има Ауди RS2 от 1994г. с ускорение от 0-100 за 4 сек. и е на 800 000км. но няма да намериш нито един Спортен Нисан нито Скайлайн на половината километри със здрав двигател.. Просто цената никога не е случайно и поговорката е точно за това" Евтиното винаги излиза по-скъпо"!! Да не забравяме и винаги супер неадекватните спирачки на Нисан. Те винаги са мноого над нормата и винаги са опашкарите в тестовете ако другите спортаци спрът от 100 до 0 за 35-36 метра Нисана винаги е над 42-43 метра...
  • #6
    Anonimen ( преди 15 години )
    Samo deto ne e iasno 6to edin GT-R s niakakvi 470hp i 4x4 stiga do 100 za 3.6sec i diga su6to nad 310km/h a puk stryva DVA puti po-malko!!?Audi ima garancia 2 god a GT-R 3 godini...stranna rabota!!
fallback
Последни