fallback

Jaguar официално показа XFR

В навечерието на откриването на автомобилния салон в Детройт, Jaguar вдигна завесата от „горещата” версия на Jaguar XF.

Спортното купе с четири врати е обозначено като XFR и е получило изцяло нов двигател AJ-V8 с обем 5.0 литра и мощност 510 к.с. Максималният му въртящ момент е 625 Nm. С този двигател „горещият” Jaguar XFR ускорява от 0 до 100 км/час за 4.9 секунди. Външният вид на XFR ще се отличава макар и леко от този на стандартния Jaguar XF. Нова е предната броня, а капакът на двигателя е с два релефни отвора за въздух. Отзад се е появил спойлер на багажника и четири накрайника на ауспуха, по два от всяка страна. Jaguar XFR е с двайсет инчови лети джанти и ново активно окачване от Bilstеin, както и блокиращ заден диференциал с електронно управление, който може ефективно до преразпределя движещият момент между задните колела. В интериора на XFR виждаме спортни кожени кресла, на таблото се е появило допълнение от тъмен алуминий. Идеята на Jaguar е новият XFR да бъде конкурент на модели като BMW M5, Audi RS6 и Mercedes-Benz E63 AMGОще снимки на Jaguar XFR
Тагове:
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 15 години )
    Веднага ти отговарям - колата е служебна и я кара шофьор. По случайност се возих и не ми хареса (тоест още на външен вид не ми допадна). Като повторя пак, че това всъщност е един Форд, какво да ти обяснявам повече... И не съм всезнайко, но съм притежавал доста коли, всичките немски, всичките луксозни! Като се качиш на нещо по-така и после видиш този прехвален Ягуар, ще ти стане ясно. В противен случай, не се заяждай!
  • #12
    MclarenF1/627 ( преди 15 години )
    Поредният разбирач които се появява на небосклона които е виждал, карал, имал и разбира от всички модели автомобили и мнението му трябва да е еталон за всички!И как изобщо такъв вещ момък си е позволил да го возят, а не да управлява този автомобил а какво ли светотатство би било да е собственик!ОООО как можах да си го помисля все пак собствениците на тези автомобили все пак имат нещо което анонимния всезнайко няма ...........................!!!Айде със здраве чакаме поредния ти компетентен коментар по която и да е тема!
  • #11
    Анонимен ( преди 15 години )
    По-добре ФВ, отколкото Форд, да. И питам пак, има ли някой, който се е возил на тази кола, да споря с него, а не с някакви кретенчета, които сигурно не са виждали този автомобил на живо, а само на картинка.
  • #10
    monkata ( преди 15 години )
    Друго се е дизайна на ФолкЩайген нали,селяндурино?
  • #9
    Анонимен ( преди 15 години )
    Абе ***, ти качвал ли си се в тази кола, че да се обаждаш? Това си е един по-луксозен Форд и нищо повече. Да се сравнява с немските коли в този клас е немислимо. А за капак на всичко цената му е умопомрачителна.
  • #8
    MclarenF1/627 ( преди 15 години )
    хади 7 да си удари главата в най остия ръб който намери близо до себе си и тогава може да дойде на себе!също и до 6 де факто де юре нито Бентли нито Ролс са швабски това че държат контролните пакети на съответните компании не значи че ги произвеждат но това е тема по която едва ли сте компетентни да коментирате! Оставете автомобила да говори сам за себе си!
  • #7
    Анонимен ( преди 15 години )
    Какво толкова му се радвате на този дървен Форд Мондео, не знам... Y-tipe навремето беше страхотен, уникален, невероятен. Но тая пародия да се нарича Ягуар... Това е абсолютна смешка бе!
  • #6
    Rio ( преди 15 години )
    Ами Ролса и Бентлито не са ли де факто "швабски" машини?
  • #5
    jaguar ( преди 15 години )
    Fen sam na BMW,no ako imah vazmojnostta tova 6te6e da e kolata koqto 6te6e da me юрка nalqvo-nadqsno.Vse pak bravo na tata-da jivee metalurgiqta i si4ko s koeto se zanimava.Razbrah ,4e diesela im (2.7 diesel)6te stane okolo 250hp,taka 4e tova kote 6te presa6testvuva,siguren sam.Za dizaina nqma kakvo da se kazva,samo s edin pogled i si ve4e s otvorena usta i zabravq6 za nemskoto(pone pri men be6e taka)
  • #4
    Вини ( преди 15 години )
    Съгласен съм с номер 2, Ягуар никога няма да се намесят в немския сегмент, защото се целят другаде. А този модел наистина е нещо различно. Дизайна си е котешки, а вътре английския аристократизъм, примесен с доза ексцентричност, дава нещо на водача, което не може да изпита в немските модели. Авторите са пропуснали да споменат, че двигателят не е атмосферен, а е с принудително пълнене. А номер 3 изказва най-компетентното мнение относно TATA. Всички си мислеха, че Ягуар ще се провали и ще се прави в Индия, като бюджетен автомобил, но за щастие производството все още е в Англия, а индийците само наливат парички!
fallback
Последни