fallback

Jaguar официално показа XFR

В навечерието на откриването на автомобилния салон в Детройт, Jaguar вдигна завесата от „горещата” версия на Jaguar XF.

Спортното купе с четири врати е обозначено като XFR и е получило изцяло нов двигател AJ-V8 с обем 5.0 литра и мощност 510 к.с. Максималният му въртящ момент е 625 Nm. С този двигател „горещият” Jaguar XFR ускорява от 0 до 100 км/час за 4.9 секунди. Външният вид на XFR ще се отличава макар и леко от този на стандартния Jaguar XF. Нова е предната броня, а капакът на двигателя е с два релефни отвора за въздух. Отзад се е появил спойлер на багажника и четири накрайника на ауспуха, по два от всяка страна. Jaguar XFR е с двайсет инчови лети джанти и ново активно окачване от Bilstеin, както и блокиращ заден диференциал с електронно управление, който може ефективно до преразпределя движещият момент между задните колела. В интериора на XFR виждаме спортни кожени кресла, на таблото се е появило допълнение от тъмен алуминий. Идеята на Jaguar е новият XFR да бъде конкурент на модели като BMW M5, Audi RS6 и Mercedes-Benz E63 AMGОще снимки на Jaguar XFR
Тагове:
fallback
  • #23
    DeadFox ( преди 15 години )
    А да ви питам едно БМВ М5 или едно РС6 или АМГ 63 колко струва в България е и те гонят тези цифри.Базовата версия си мисля че ще е около 45-50 000 евро за Бг
  • #22
    Jaggy ( преди 15 години )
    Анонимен. Какъв е този Y-type, че не съм го чувал, господин разбирач. Познавам, марката и съм се качвал (за съжаление все още не карал)на почти всичките стари модели, дори XJ13, но за такъв не бях чувал. А пък за сравнението с Форд, думи нямам изглежда бъркаш X-type с XF. Не знам в какво си си мислил че се возиш ако правиш такива сравнения но явно не е било тази кола. А цената и 200 000 да е си ги заслужава. В интерес на истината в UK от 33 000 паунда започва базовия бензин, което е най-евтиния варианр. Р-ката е ок 60 000.За немци в комбинация с истински расови спортни коли, които да имат дух и индивидуалност, примерите са два, три. Истинските GT и спортни коли са Италиански и Английски. Забравихте Астън, което за мен лично са невероятни коли
  • #21
    MclarenF1/627 ( преди 15 години )
    Ами по принцип цената за *** ще е мега висока иначе цената предния модел в UK мисля че беше между 35-45000 пандура което си е под 100000 лв. и за това което предлага мисля е добре! Не знам тази с тези коне сигурно ще е към 200000лв.!
  • #20
    Анонимен ( преди 15 години )
    А истинската спортна английска кола е Лотус! Ама откакто създателят и не е жив, колите не струват. Естествено няма как да пропусна и класиката MG...
  • #19
    Анонимен ( преди 15 години )
    За проблемите си абсолютно прав. За спортните коли също - Бентли преди войната и Макларън във Формула 1 (всъщност аз викам за Макларъните). Ние стигнахме доста далеч... Моята мисъл беше единствено, че цената на този Ягуар не отговаря на продукта. Това исках да кажа. Сега за външния вече е въпрос на вкус. Англичаните правят супер автомобили, но този определено не е от тях. Според мен ще има съдбата на S-tipe, който излезе преди около 10 години и всички го сочеха за спасител на марката. Да ама не стана. Сега пак същата работа ще е. Така поне си мисля.
  • #18
    MclarenF1/627 ( преди 15 години )
    А така как само с 2-3 изброени марки свършва английското автомобилостроене при положение, че това е страната която е дала и все още произвежда най-много луксозни и спортни автомобили(истински спортни).Това за немската техника го знаем, но да не забравяме все пак годината 2009 и вече много много не се залага на механиката, а на техниката и от там идват големите проблеми.Така че всичко явно вече опира до това на коя марка е фен съответния човек!
  • #17
    DeadFox ( преди 15 години )
    Три години съм карал Ес-Тайп дизел и да 100 пъти е по-готин от БМВ, Мерц и Ауди а цената му бе нормална за кола от този клас съвсем конкурентна на гореспоменатите марки, за съжаление в нашата татковина няма хубав сервиз за подръжка на тази марка това ми е единствената критика.
  • #16
    Анонимен ( преди 15 години )
    Хмм нещо май има несъгласие с това, че немското е най-добро? Mclaren, германската техника винаги е била най най. Не само автомобилите... Единствения гений в британското автомобилостроене е Колин Чапман с неговите Лотуси. От там нататък има Y-tipe, Land Rover Defender... И май дотук свършва английското автомобилостроене... Или по-значимата част от него. А що се отнася до марки като Ролс и Бентли, да най-луксозните са, но... нищо повече. Много скъп продукт, чиято цена идва от качеството на използваните материали. С това изключение, че Ролс правят страхотни двигатели. Иначе откъм технологии, нищо особенно. Немското си е немско, няма база за сравнение. Или поне нямаше. В последно време автомобилостроенето не е това, което беше преди. Резултата е и този Jag.
  • #15
    MclarenF1/627 ( преди 15 години )
    Бравос за притежаваните от теб немски машини нищо лошо няма но това още веднъж доказва че си много предубеден защото ако ми кажеш че немските ти возила са луксозни спрямо англииските им събратя мнооого грешиш само в българия всички си мислите че немските автомобили са 1, но както и да е живейте в своя измислен свят.И като за финал само да спомена че не съм се заяждал това го правех преди 15 години сега просто само отбелязвам в моите коментари ако не си забелязал!
  • #14
    stanislav ( преди 15 години )
    Анонимен ти си малумен бе пич. Ама явно хич не разбираш от коли. Ягуар е английска кола която се прави в Англия. Това че форд са купили фирмата нищо не значи. А немските коли извинявай но са масови коли. Сяка *** мутра кара Мерцедес и още по зле БМВ. За лукс като става въпрос англичаните са ненадминати. Не случайно марката РОЛС РОЙС е английска. Айде мойто келешче ходи да спиш със твоите луксозни коли които си притежавал.
fallback
Последни