В условията на финансова криза, германците продадоха над 1 000 000 автомобила.
Луксозната марка на VW регистрира 964,151 продажби през 2007, а през кризисната 2008, проданите автомобили с логото на Audi достигнаха 1,003,400 боря, което е своеобразен рекорд за немската компания.
Успехът на Audi е напълно заслужен и не трябва да ни изненадва, споделят от компанията. За дванайсете месеца на изминалата година, луксозната марка е предложила дванадесет нови или обновени модела. Сред тях са
седана и комби версията на A4 и
SUV модела - Q5.Голяма част от продажбите на компанията са реализирани на европейските и азиатски пазари. Audi регистрира ръст от 17.4% при продажбите на нови автомобили през месец декември, когато повечето автомобили производители бяха изправени пред сериозни затруднения. Все пак през 2008 година компанията бележи лек спад със 6.1% при продажбите си на щатският пазар, спрямо 2007 година.От компанията заявиха, че планират годишните продажби на автомобилите с логото на Audi да достигнат 1.5 млн. броя до 2015 година.