fallback

Премиера - Nissan GT-R SpecV

Само година, след като на автомобилният пазар се появи новият Nissan GT-R от компанията представиха официално бруталната SpecV серия на спортиста.

Въпреки че Nissan игнорираха тазгодишното автоизложение в Детройт, премиерата на атлетичният GT-R SpecV се състоя, но в Япония. В интернет пространството се появиха детайлни снимки и подробна информация за бруталната SpecV серия. Според говорителя на компанията, Nissan GT-R SpecV е изключителен, пистов автомобил с разрешение за движение по обществените пътища.След като разгледахме подробните фотографии се съгласихме с това твърдение. При направата на Nissan GT-R SpecV е използван карбон и то много карбон. Предната маска, спойлерите, дори маркучите на новата спирачна система са изработени от лекия и здрав материал. Карбон откриваме и в купето на спортиста. Основата на Recaro седалките е изработена от специалната материя, а задните са премахнати с цел олекотяване на купето. Явно инженерите създали GT-R SpecV са работили главно в тази насока, защото 3.8 литровият twin-turbo V6 агрегат е останал с непроменена мощност. Увеличен, обаче е въртящият момент на агрегата, което е постигнато, чрез фина настройка на турбокомпресорите. По-този начин двигателя работи в по-ниски обороти, което спомага за по-доброто ускорение и по-ниския разход на гориво.При SpecV, изпускателната система е изработена от титан, а олекотените ковани колела, карбоново-керамичните спирачки от Brembo и окачването Bilstein гарантират сигурното поведение на екстремно спортното возило.Nissan GT-R SpecV ще се предлага изключително на японският пазар и то в лимитирана серия. От SpecV модела ще бъдат произвеждани по едва 10 боря на месец. Високотехнологичният Nissan е на пазара от началото на годината и се предлага на цена от около 130 000 евро.Подробни фотографии на Nissan GT-R SpecV
Тагове:
fallback
  • #46
    Triforce ( преди 15 години )
    Каква Формула 1 намесихте тука? Нали Формула 1 взема най-добрите инженери и механици и по-слабите остават да правят нормалните автомобили? А тука най-добрите остават да правят СКАЙЛАЙН и запомнете веднъж за винаги, че само надписа му е Нисан. Скайлайн са купени от Нисан още преди 40 години и са си отделно подразделение!Ауди също не са във Формула 1 и затова най-добрите им инженери през последните 2-3 години много сериозно настъпват другите луксозни марки!
  • #45
    Niki ( преди 15 години )
    Добри са японците, обаче в последните години, немците ги пребиха сериозно ми се струва. :))))
  • #44
    Niki ( преди 15 години )
    Колата е перфектна според мен!!!Имам само една забележка към коментарите - не е вярно, че няма равна на пътя, да не се изхвърляме.
  • #43
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това е най-уникалният автомобил излизал последните години. Всички бледнеят пред него.
  • #42
    ****** ( преди 15 години )
    Там някои по надолу спорят за Рено и Нисан.Ами да Нисан в края на 90те години,както и повечето японски и корейски автомобилопроизводители бяха в криза.Тогава имаше криза малко по малка от сегашната във всички сектори на икономиката,но засегна само Азия.Тогава всъщност фалира Daewoo.И различни процентни дялове от доста японски автофирми бяха изкупени най вече от GM.Тогава се намесиха Рено и придобиха 33,4 % от Нисан.А според японските закони,който държи толкова има право на пълно управление в дадена компания.Т.е. повече от 1/3 защото разликата е тънка - 33,3 % до 33,4 %.Това дава право на определен брой членове в 12 членния борд на директорите.Мисля,че тогава в управлението на Нисан с тези 33,4 % влязоха 5 французи в борда.И нещо повече начело на борда т.е. президент на Нисан стана не кой да е Карлос Госн (или Гон,не знам,как точно е:)))Незнам от къде го извадиха от Рено,но пишеше,че бил специалист по оправяне на закъсали компании.Именно той изкара Нисан отново на печалба още след 2 - 3 години.В Нисан беше от 1999 до 2005 или 2006 мисля,когато оглави Рено.И я сега познайте кой модел изкара Нисан по негово време и точно този модел докара на печалба компанията - Z 350.
  • #41
    Анонимен ( преди 15 години )
    Правилно,когато Нисан влязат във F1 и не само да влязат,но и да станат световни шампиони и то няколко пъти включително и поред,да дойдете тогава и да ми се обадите.На разни тестове веднъж в живота,на някоя тестова писта,някъде си незнам кога,някой си като този нисан :))))) може и да дава големи показатели,но всичко си остава една реклама.Не оспорвам качествата му.Но,пак казвам да се пробват във F1 и тогава да си говорим отново!
  • #40
    Анонимен ( преди 15 години )
    Правилно,когато Нисан влязат във F1 и не само да влязат,но и да станат световни шампиони и то няколко пъти включително и поред,да дойдете тогава и да ми се обадите.На разни тестове веднъж в живота,на някоя тестова писта,някъде си незнам кога,някой си като този нисан :))))) може и да дава големи показатели,но всичко си остава една реклама.Не оспорвам качествата му.Но,пак казвам да се пробват във F1 и тогава да си говорим отново!
  • #39
    MclarenF1/627 ( преди 15 години )
    Ех Боре Боре къде и ти с това Митцукоши влезе в спора, чак пък да кърти всичко двуврато е малко пресилено но хайде от нас да мине ще те включим и теб в дебата!
  • #38
    Рист Мотористо ( преди 15 години )
    Някой по надолу казва че Рено не могат да направят двигател такъв.Ми колега виж кой е шампион във Формула 1 преди 3-4 години и си направи изводите.Виж Рено williams - има рено 5/19.Виж Рено клио спорт или рено меган спорт
  • #37
    Борето ( преди 15 години )
    Кво викаш не могат да правят японците? Виждал ли си МИЦУБИШИ ЛАНСЕР ЕВО 10? ***, тая кола ще изкърти всичко живо, дето се търкаля по улиците, та било то и двуврато!!!
fallback
Последни