fallback

Впечатляващи характеристики на S1 – най-силната версия на Audi A1

Audi готви най-силната (засега) версия S1 на най-малкият си модел.

S1 е определян като съвършената еволюция на А1, един автомобил който ще бъде много силен конкурент на MINI John Cooper Works и на Alfa MiTo GTA. Колата ще бъде с предаване на движението към четирите колела Quattro и ще има мощност 200 к.с. Много силно впечатгление прави и дизайна на малкия автомобил. В основата разбира се е компактната каросерия с три врати от A1. При S1 обаче има допълнения, които правят колата доста по-агресивна. Арките над колелата са по-издути, под тях джантите са с размер 19 цола. На покрива има нов спойлер. Предният край на автомобила е придобил различен вид с монтирания ниско долу сплитър и по-големите отвори за въздух, както и LED светлините за дневно каране. Хромираната рамка на радиаторната решетка  довършва новия по-привлекателен облик. Двигателят за S1 ще бъде познатия агрегат с обем 1.4 литра с турбина и с компресор, който се монтира и на VW Polo GTi, както и на SEAT Ibiza Cupra. При последните два модела мощността е 178 к.с. При Audi S1 мощността ще е повишена още повеме, до около 200 к.с., а максималният въртящ момент ще достигне 300Nm. Скоростната кутия е S-Tronic с два съединителя и седем предавки. S1 ще предлага впечатляваща за мини автомобил динамика – ускорение от място до 100 км/час за под 6 секунди и електронно ограничена максимална скорост от 250 км/час. В същото време автомобилът е доста икономичен, производителите му дават среден разход от под 7 литра. Движещият момент се разпределя в съотношение 60:40 в полза на задните колела. Окачването е по-стегнато и приближава автомобила до пътя. На автомобила ще се монтира системата на Audi Drive Select, която ще предлага седем възможни режима за управление, включително Dynamic и Comfort. При Audi S1 ще видим и много други нови технологии, сред които и интерфейс позволяващ на собствениците на колата да контролират нейни функции чрез мобилния си телефон. Всичко това си има цена и докато базисният модел на A1 ще струва около 14 000 евро, то S1 ще се продава за около 28 000 евро. Продажбите започват през 2010 г.
Тагове:
fallback
  • #24
    Иван ( преди 15 години )
    На Жоро му личи, че е разбирач. Как да споря с него :) Жоре, аман от това тегло. Прочети примерите, които съм дал и виж линковете. Какво му е напиленото на двигател с 200 коня и 300нм. Да добър е, но не е достатъчно добър, че да го ограничават на 250км/ч. Информацията, която четете тук и на други места в нета е неофициална. Затова я поставям под съмнение. Вие вярвате на всичко. Историята е показала , че дори и официалите заводски данни много често са неверни. Иначе аз съм господин никой, не съм специалист, като теб Жоре. Ти сигурно работиш в Проспиид и си спец. какво да правим ние невежите. Кажи ми Жоре, защо *** като Bentley Continental Flying Spur има почти същата максимална скорост, като да речем Lambo Gallardo - 315km/h .? А, вярно Бентлито е с алуминиеви ***. Сигурно е много леко с неговите 2.5 тона. Не беше ли Ламбото с около 1000 кг по-леко? Зашо не прави 350км/ч тогава. Нали теглото е от решаващо значение? Отговори ми, Жоре!! Наистина съм объркан :):)
  • #23
    MclerenF1/627 ( преди 15 години )
    WickedSixD не че се заяждам ама май имаше една количка Lotus exige тя е с такива габарити и мисля успяваше някак си да постигне скоросто от 250 но пък тя не може да се мери с божественото Ауди все пак така че ви оставям да си спорите но именика засега доста добре се справя с нападките срещу него. Иван жив и здрав тази година и не си трови нервите с ***!!!
  • #22
    Жоро Винкела ( преди 15 години )
    Ивански ти си наистина странен феномен. Първо къв си ти ,че да обясняваш ,че не е вярно ,че ще вдига тая кола 250км.. Ти изобщо знаеш ли и килограмите на тая кола? А знаеш ли коефициента и на челно съпротивление колко е? Ти май си някъв *** дето говори ей тъй наизуст .. Не може и толкова!! Кви са тия сравнения с Полото и Голфа първо ,че Аудитата са 100% купетата и двигателите от Алуминий, което ги прави супер олекотени за разлика от Голфа и Полото ,които са с галванизирата ламарина, второ двигателя е доста напилен освен ,че има турбо има и компресор ,което дава още повече мощ а и айродинамиката на това Ауди е видно по добра от ръбатото Поло. Освен това Поло GT и ГолфGT ако бе проверил щеше да видиш ,че изостават с повече от 2 сек. в ускорението от 0-100 което говори за много , ама много по-динамична кола естествено ,че при 2 сек. разлика от 0-100 и максималната ще бяга минимум 30-40 км. Обаче май наистина си много *** щом продължаваш да блещиш простотии и се научи да пишеш на Български а не на маймуница и без нея си личи ,че си *** като ***.
  • #21
    бай Кольо Ръждата ( преди 15 години )
    Вий си пишете глупости, аз снощи иб*х. Само са хваля
  • #20
    Ivan ( преди 15 години )
    Nani, nyamam nishto protiv kolata. Spored men e gotina i shte e naistina burza, no nyama da pravi nad 250km/h s 200hp. Prosto sluha e neveren, a vsichki mu vyarvat. Kogato ni servirat yastieto, shte se okaje, che vdiga 235-240km/h, koeto pak e super. Moje i da mu slojat ogranichitel na 250, no kakuv e smisula, kato i bez tova ne moje da gi vdigne. :)
  • #19
    NANI ( преди 15 години )
    Момчета,тук говорим за кола от ново поколение и говорим за Ауди,не за Голф или Поло!Така,че не критикуваите ястието преди да е сервирано,всичко е възможно....
  • #18
    Ivan ( преди 15 години )
    Joro, okazva se, che horata, koito pishat za drugite, che sa tupi sa nay-tupite. Kude sum napisal, che tejestta ne vliyae? Tya prosto ima mnogo po-malko znachenie ot aerodinamikata i moshtnostta v tozi sluchay. Dal sum mnogo primeri vkl. i s VW POLO(komentar 15), taka che cheti dobre, predi da pishesh gluposti. A tezi, koito vyarvat na sluh pusnat v internet, neka si mechtayat za S1 s max. skorost nad 250km/h i 200hp.Aman ot pishman razbirachi. Izkaraha 200kg poveche, che shte uvelichat maksimalnata skorost s nad 20km/h pri skorosti ot nad 230 km/h. Imate li predstava za kakvo suprotivlenie stava vupros. Mnogo puti poveche ot 200te kilograma, za koito ste se hvanali, kato maloumnitzi.
  • #17
    Жоро Винкела ( преди 15 години )
    ха ха WickedSixD май си намери приятел ,колкото тебе *** и вече станахте дружинка.. ха ха като чета полемиката на твоя приятел Иван и просто се убеждавам ,че е мноого тъпо момче и двамата доста си подхождате. Тежеста не влияела на максималната скорост!!!! Добреее Анонимния много правилно му го е написал само където е трябвало да сравни 5-тицата с тройката и разликата е очевадна още при 200 кила разлика с един и същи мотор даже на петицата е по-мощен. А колко е естествено ,че Това Ауди не може да вдигне 250км. ти и за 4.8 литровото бензиново Х5 спореше ,че ускорявало по-бързо от 4.2TDI на Q7 ама фактите са други така ,че замълчи. Поне си доказано *** и това се е доказвало във всеки спор. Просто тия коли са толкова далеч от Пежо307 ,че просто недей да се обаждаш. Щото бай Иван на 87 години в нашия блок също спори ,че ВОЛГАТА Е НАЙ-БЪРЗАТА КОЛА ВДИГАЛА 180КМ. Има много други коли които вдигат много над 200. А за това най-много влияе Тегло, айродинамика и т.н. *** Иван сравнява Голф с това Ауди нищо ,че изрично си пише в статията ,че е в класа на Полото... то тъпо като гъдулка направо вземете и се омъжете взаимно.
  • #16
    WickedSixD ( преди 15 години )
    Да Анонимника е мн зле,за тва и аз не споря с него. Браво Иване че имаш нерви на имения си ден да се разправяш с тоз ***. Естествено че тва не дига 250км. НЯМА КОЛА С ТЕЗИ ГАБАРИТИ КОЯТО ДА ГО ПРАВИ,ИЛИ АНОНИМНИЧ ЗНАЕ ТАКАВА? Теглото има значение за ускорението НАЙ-ВЕЧЕ!
  • #15
    Ivan ( преди 15 години )
    Eto ti oshte edin primer POLO GTI s 300 hp, 410NM, koeto pravi 254km/h. Na koe otgore S1 s 200hp, shte pravi nad 250 km/h? Po-leko li e ot tova Polo?
fallback
Последни