Cadillac разпространи официални данни за новото поколение на кросоувъра SRX, чиято премиера ще бъде след няколко дни в Детройт.
Новият SRX се отличава от своя предшественик със съвсем различен и по-агресивен дизайн, като напомня на концепцията Provoq.
Кросоувърът на Cadillac е на новата платформа Theta от GM, която се използва и от Saab 9-3 и Opel Insignia. Системата за предаване на движението към четирите колела при SRX е почти идентична с тази при Saab 9-3 Turbo X. Това е Haldex четвърто поколение с активен заден диференциал, който може да прехвърли до 100% от движещия момент към задното колело, което има по-добро сцепление.
Наред с това SRX има адаптиращи се амортисьори, които променят твърдостта си в съответствие с пътното покритие. Колата е с активни фарове (същата технология като при Opel Insignia). Автомобилът ще се предлага с два двигателя V6. Първият е с обем 3.0 литра и мощност 260 к.с. с директно впръскване на горивото. Това е умалено копие на агрегата с обем 3.6 литра познат от Cadillac CTS.
Вторият двигател е с обем 2.8 литра и се монтира на Saab 9-3 и Opel Insignia. Турбодвигателят има мощност 300 к.с. и максимален въртящ момент 400Nm. Скоростната кутия е автомат с шест предавки. В базовата си версия новият Cadillac SRX е с 18 инчови лети джанти и гуми с размер 235/65, а като екстра ще се предлагат и джанти с размер 20 инча и гуми 235/55.