fallback

Новото купе на Mercedes-Benz E-Class

Новото поколение на Mercedes-Benz E-Class Coupe беше забелязано на летище Schiphol в Амстердам през тези празнични дни.

Холандският сайт Autogespot публикува снимки с относително малка маскировка на колата. Те показват, че новото купе на E-Class ще има доста изпъкнали арки над колелата, а също така и доста различен дизайн на страничните стъкла, разделени на три части. Профилът е изчистен и плавен. Макар да не се вижда добре от тези снимки, заместникът на CLK е приел и новата форма на фаровете, показана на автомобилния салон в Париж с концепцията Fascination, както и новата форма на решетката с разположено в средата голямо лого на Mercedes. Като цяло купето на E-Class е доста по-привлекателно от седана, (снимките долу, които видяхме преди няколко седмици). Съперникът, който Mercedes ще противопостави на купетата на BMW 3-Series и Audi A5 ще бъде предлаган най-вероятно със същите двигатели, както и седана. Базисен ще бъде четирицилиндровият турбобензинов агрегат с обем 1.8 литра, на върха ще бъде V8 с обем 6.2 литра от AMG. Естествено от Mercedes ще предложат и широка палитра от дизелови двигатели. Очаква се новото купе на E-Class да има официална премиера заедно със седана на автомобилния салон в Женева през март тази година. Продажбите на новото поколение Е-Клас на Mercedes ще започнат в Европа от втората половина на годината.
Тагове:
fallback
  • #14
    .... ( преди 15 години )
    abe hora vsi4ko e do li4en vkus i predpo4itaniq- 7-ca ili S-klasa, i dvete koli sa vruh na germanskoto avtomobilostroene, i dvete sa istinsko ydovolstvie za 6ofiora. Prosto i dvata modela sa mn mn dubri.Tova e.A kolkoto do tova kupe ne izglejda lo6o, s dubra emblema no cenata 6te e pododava6to nadyta, ina4e ne e lo6ta kolicata i 6te se kupuva.
  • #13
    Анонимен ( преди 15 години )
    Batence,Lexusgi izkopiraha dosta godini predi tqh,taka,ce vzemi se obrazovai i togava pishi.
  • #12
    padar ( преди 15 години )
    абе тия фарове да не са ги свалили от някой лексус а?
  • #11
    Alex ( преди 15 години )
    От гледна точка на това че 7-цата е чисто нова, а S-class е вече на 3 години може би правилния избор на лимузина е бавареца. Аз лично очаквам тестовете на двете коли в *** Bild. Тогава ще може да се каже кое наистина е по доброто. Ако на някои му се чете може да отвори саита на Fifth Gear там 7-цата получи 4 звезди докато S-класата получи максималните 5 звезди. Предаването Fifth Gear е едно от най-авторитетните в Европа и аз лично му имам доверие а там като основен недостатък беше посочено че при 100 мили в час(160km/h) 7-цата е по-шумна колкото Ford Focus. Това предполагам може да ни каже само YZFR1. А относно акционерното дружество в което работи, чудя се само за какво им е на акционерите да си купуват 750i или S500 след като не ги карат лично. Виждал съм доста служебни коли и те обикновено са с икономични двигатели. Така че не е ли по-логично да 730d и S320 CDI например?
  • #10
    YZFR1 ( преди 15 години )
    Sravnqvam bmw750i(NEW) i s500(mesec oktomvri) .I dvete sa 2008.Kilometri:7seriq -32543 navarteni za 28 dena ;kilometri s500-okolo 100000.Kazvam okolo ,za6toto v momenta sam v 7 (na rabota sam ),a za s e nqkade tam.Za s klasata spomenava6 ka4estvo,za sajalenie ne e istina ,pone pri nas.Servizirane na S klasata-izklu4itelno skapo.Kato nosq fakturite na s4etovoditelkite me gledat nakrivo(dose6tate se za6to).Za tezi 100000km li4no kolata me e prikanvala da q vodq na serviz 4rez komputera i razbira se i to 11 pati.Za bmw pri men li4no samo 1 pat.Tova moje da sa savpadeniq ,no za jalost e taka.I pak da povtorq ne sam fen i na dvete marki ,no vi kazah 4e ponastoq6tem akcioner4etata se naso4vat kam sedmaka (imaite predvid 4e sa se vozili v kakvi li ne limuzini).i
  • #9
    baron ( преди 15 години )
    YZFR1 az pyk imam drugo mnenie karal sym 7dma seriq A8 i S-class i nikyde nqma luks,komfort zdravina byrzina kato v S-clasata.Na vtoro mqsto postavqm A8 poradi po hubaviq dizayn sprqmo ne nastoq6tata sedmica a predi tova koqto be6e mng grozno.Nay krasivata sedmica ostava proizvejdanaa do 2001 godina,sled tova prosto sedmicata me raza4orova
  • #8
    kuco magare ( преди 15 години )
    Evala YZFR1, kefi me direktnoto ti mnenie, makar i ne osobeno literaturno izrazeno..
  • #7
    Kurec ( преди 15 години )
    YZFR1 -- човече,удари си една и си лягай,че много глупости дрънкаш
  • #6
    Анонимен ( преди 15 години )
    така искам и италианците най-сетне да пуснат нещичко здраво на пазара,писна ми да гледам ръбестите мерцедеси и бмв-та от поточната линия.
  • #5
    Alex ( преди 15 години )
    Това купе според мен няма да е конкуренция на БМВ 3купе или на Ауди А5 а по скоро ще е в един клас с 6-та серия и Ягуар ХК.
fallback
Последни