fallback

Тризнаците от Колин с фейслифт до края на годината

Съюзът Toyota Peugeot Citroen Automobile (TPCA), който произвежда тризнаците Citroen C1, Peugeot 107 и Toyota Aygo в чешкия град Колин, готви първа модернизация на своите модели.

Наред с това, капацитетът на завода в Колин догодина ще бъде повишен до 340 000 автомобила годишно, което е с 20 000 автомобила повече от производството очаквано през тази година. На специална пресконференция ръководителите на TPCA днес обявиха, че ще повишат заетите със 100 души и ще направят нови инвестиции в размер на 60 милиона евро. Повишеният капацитет на производство се получава като се ускорява такта на производствената линия от 57 на 55 секунди. По-бързо се работи само в завода на Toyota в Япония. Резултатът от текущата година се очаква да бъде добър, като ще се произведат с 11 500 автомобила повече от 2007 г, когато от завода са излезли 308 500 автомобила Toyota Aygo, Peugeot 107 и Citroën C1Най-големите пазари за микро автомобилите в Европа са в Италия, Франция, Великобритания, Германия и Холандия. Още до края на годината ще видим трите малки коли с променена физиономия, като премиерата ще бъде на 3 декември на автомобилния салон в Болоня, Италия. Продажбите ще започнат от януари. Промените ще бъдат главно във външния вид, двигателите и основните механични части ще останат непроменени. Двигателите ще се сменят едва през 2011 г., когато вероятно ще се появи и новото поколение на малките автомобили. Тогава новият трицилиндров двигател на PSA Peugeot Citroen ще влезе в серийно производство. Това ще бъде агрегат с обем един литър и мощност от 51 до 74 kW.
Тагове:
fallback
  • #5
    Анонимен ( преди 15 години )
    Сред проблемите срещани при Пежо 107 (както и при Ситроен Ц1 и Тойота Айго) се нареждат течовете при валеж, които се срещат в автомобили от 4 до 2 годишна възраст. Също така доста собственици на един от трите автомобила се оплакват от повредени механизми за затваряне на багажното стъкло. Наблюдава се и задействане на въздушните възглавници при по-рязко спиране. Според чуждестранната преса Пежо 107, Сетроен Ц1 и Тойота Айго имат тенденция към нестабилност.
  • #4
    Анонимен ( преди 15 години )
    За тризнаците PEUGEOT 107 / CITROEN C1 / TOYOTA AYGO и аз съм чувал за проблеми със въздушните възглавници, както и за доста обръщания по таван.Карах Айго временно и ми беше доста тясна, а не съм висок - 1.83 съм.Багажникът ако може да се нарече така има доста нестандартен капак - отваря се само стъклото, обаче често се разваля а и на Айгото също едвам се затваряше - при дъжд имаше и вода в багажника, а колата беше само на 1 година.Ако имате възможност се насочете към по-голям автомобил.
  • #3
    Анонимен ( преди 15 години )
    Най-продавани друг път. Не мога да повярвам, че има чак толкова гейове че да ги купуват. С2 е сто пъти по-добър избор от тези пародии на коли.
  • #2
    Грую ( преди 15 години )
    Аз очаквах. И се надявах. А сега се радвам. Ако бях едноличен владетел на света,в сащ щяха да карат коли до 900 куб.см. А в Тексас - до 650 куб.см,ей тъй,за назидание!
  • #1
    Анонимен ( преди 15 години )
    Колко превратен е животът. Очаквал ли е преди някой, че именно тези автомобилни мишоци скоро ще са най-продаваните автомобили. Но не е ли станало същото и преди милиони години, когато динозаврите са измрели, а мишоците са оцелели?
fallback
Последни