fallback

Ferrari отрече седаните

Лука ди Монтедземоло (Luca di Montezemolо): "за седан с емблемата на Ferrari не може да става дума".

Съобщението бе направено на Парижкият автосалон, докато някой от основните конкуренти на фирмата презентираха концептите си с четири врати. След като на автосалона дебютираха четиривратите Lamborghini Estoque и Aston Martin Rapide, а Panamera на Porsche ще се появи на пазара само след няколко месеца, сред автомобилните фенове се заговори за подобен концепт и от Ferrari.  Montezemolо, отхвърли тези очаквания, като съобщи, че Ferrari няма намерение да се обезличи с производството на седани и SUV-модели. Той заяви още, че седаните са специалитет на дъщерната фирма Maserati. Според тях, модели, като Quattroporte напълно задоволяват феновете на фирмата, които търсят спортна кола с четири врати. Стана ясно и че производството на десет цилиндровите агрегати на фирмата ще бъде преустановено. Италианците ще заложат на осем цилиндровите двигатели, които ще използват система  за съхранение на кинетичната енергия, разработена за болидите от Formula 1.
Тагове:
fallback
  • #20
    калкана ( преди 15 години )
    Приятелю Бо, прав си че Енцо развива до 100км за 3,6 секунди, а тунинга на забравих кой компания на RS6 Avant развива за 3,9 секунди, но моля те направи една съпоставка от кола за 2ма, а вътри мизерия, и едно луксозно комби за 5 човека с място за купища багаж :D. Затова ми беше мисълта че 0,3 секунди преднина са просто нищо за една спортна кола пред мизерно комби ;). Да не говорим пък че над 200км вече ускорението се изравнява поради 100те коня повече на аудито, но няма значение.И аз съм фен на ферари, но съм реалист!
  • #19
    asd ( преди 15 години )
    abe orfei ot 16 i 17 italqncite pravqt koli predi nemcite da sa pochnali da serat porsheta Fiat vadi parvi modeli 18** Porshe go pravi 1948 ferari e osnovano 1940 noseiki korenite na po rano sazdadenite Alfa Romeo
  • #18
    asd ( преди 15 години )
    abe orfei ot 16 i 17 italqncite pravqt koli predi nemcite da sa pochnali da serat porsheta Fiat vadi parvi modeli 18** Porshe go pravi 1948 ferari e osnovano 1940 noseiki korenite na po rano sazdadenite Alfa Romeo
  • #17
    Анонимен ( преди 15 години )
    За простаците *** по-долу ще кажа, че още преди да е имало всякакво Ферари и дори не е било планувано да има, професор доктор Фердинанд Порше е конструирал колите на Ауто Унион, чиито единствен конкурент е Мерцедес. Порше винаги е била технологично най-добрата спортна кола. Само Порше може да бие Ферари или Ламборджини и то с по-малко коне. Победите на Порше на 24 часа на Ман са почти толкова, колкото автомобилът е заставал на старт. Дори във Ф1, където не се състезава, Порше прави един от най-добрите турбо мотори. По това време Ферари няма титла повече от 20 години и нито една титла с турбо мотор. Сена и *** мачкат с Макларън Таг Порше! Порше винаги е била плод на немския инженерен гений. Понятието италиански инженер дори звучи смехотворно. Единствената кола, която може да е някаква конкуренция на Порше е Мерцедес. Всичко останало изглежда смехотворно и жалко.
  • #16
    Анонимен ( преди 15 години )
    За простаците *** по-долу ще кажа, че още преди да е имало всякакво Ферари и дори не е било планувано да има, професор доктор Фердинанд Порше е конструирал колите на Ауто Унион, чиито единствен конкурент е Мерцедес. Порше винаги е била технологично най-добрата спортна кола. Само Порше може да бие Ферари или Ламборджини и то с по-малко коне. Победите на Порше на 24 часа на Ман са почти толкова, колкото автомобилът е заставал на старт. Дори във Ф1, където не се състезава, Порше прави един от най-добрите турбо мотори. По това време Ферари няма титла повече от 20 години и нито една титла с турбо мотор. Сена и *** мачкат с Макларън Таг Порше! Порше винаги е била плод на немския инженерен гений. Понятието италиански инженер дори звучи смехотворно. Единствената кола, която може да е някаква конкуренция на Порше е Мерцедес. Всичко останало изглежда смехотворно и жалко.
  • #15
    diabolika37 ( преди 15 години )
    Bo e prav e!! kade moje da se sravnqvat RS6 s koeto i da se i e ferrari.. a pak nai-malko s Enzo Ferrari. To shte ostavi na starta kombito 100 % :D
  • #14
    Bo ( преди 15 години )
    Айде пък да видим дали едно RS6 може да дръпне Ferrari F430 Scuderia. Ще го дръпне, ама друг път. Кола 2,2 т. ще ми сравняваш с лек на перо болид с 510hp. Недей моля ти се.
  • #13
    калкана ( преди 15 години )
    А бе те хубаво ферари най-добрите, ама едно комби rs6 avant ги бие в ускорение, това ако не е срам незнам ;) !
  • #12
    asd ( преди 15 години )
    po tova koi sa nai dobrite mojem da sadim po istoriqta i prisastvieto v motornite sportove,mn ot momchetata veche go kazaha koi kade se namira ,i koi kade e tragnal,ferari sa tragnali kam varha v momenta nqkolko otbora v F1 karat s tehnite dvigateli skoro moje i nai golemite im konkurenti da zapochnat da kopuvat motori ot tqhtova che nqkoe si ferari bilo po barzo ot edi koe si porshe ne e dostatachno pokazatelen fakt imaiki predvid che naprimer na porsheto ne sa slojili emblema a lepenka za da ne teji
  • #11
    diabolika37 ( преди 15 години )
    ave troshlqci ... ferrari si ostava nai velikata sportna marka e !!! nikoi ne q e zamestval i nikoga nema da q zamesti.. spored vas zashto samo sheihovete si kupuvat ferrari?? zahtoto e koli samo za bogatashi .. a pak v magazina na ferrari v milano nai-evtinoto neshto struva 40? i e ostrilka :D az jiveq v italia i sam hodel v tozi magazin v milano mn pati i moga da vi kaja che posle nema da iskate da izlezete ot nego... ferrari is the best :)
fallback
Последни