fallback

Луксозна и екологична концепция на Peugeot

Сред най-впечатляващите екологични концепции в Париж е Peugeot RC HYmotion4.

Това е луксозно хибридно купе с четири врати, което комбинира турбобензинов мотор с обем 1.6 литра с електромотор. Бензиновият двигател е вариант на познатия агрегат разработен заедно с BMW и използван в редица модели, включително Peugeot 207 RC и MINI Cooper. При концепцията на Peugeot този двигател е с мощност 218 к.с. и задвижва само задните колела. Той е комбиниран с електромотор имащ мощност 95 к.с. задвижващ предните колела. Така общата комбинирана мощност на концепцията е 313 к.с. Електромоторът се подхранва от литиево-йонни батерии, които използват за зареждане и енергията от спирачките. За разлика от други хибридни системи, при Peugeot задвижването на предните и на задните колела няма механична връзка, а само електронна контролна система. Това позволява RC HYmotion4 да бъде задвижван или само от електромотора или дамо от бензиновия двигател или комбинирано от двата. Впечатляващата комбинирана мощност от 313 к.с. позволява колата да ускорява от място до 100 км/час за 4.4 секунди и да постигне максимална скорост от 295 км/час. При тази динамика, четириместният автомобил с дължина 4716 мм има разход на гориво от 4.5 литра на 100 км.  
Тагове:
fallback
  • #9
    Сребърен Лъв ( преди 15 години )
    Французите за пореден път доказват,че здраво работят и освен на прекрасния дизайн характерен за всяко Пежо,откриваме и уникалната хибридна система.А на всички голфаджии,аудисти,мерцедесисти,опелисти и т.н Голям по-здрав от мен :-)
  • #8
    Анонимен ( преди 15 години )
    Друго се е дизайна на ФолкЩайген нали, селяндурино?
  • #7
    Анонимен ( преди 15 години )
    Май само аз не ги харесвам тези Пежа ... Незнам защо, нещо не мога да възприема новата им дизайнерска линия ?!??!! * лично мнение.
  • #6
    Анонимен ( преди 15 години )
    Няма нищо необяснимо приятел, всичко е въпрос на изчисления за цената и възможности на пазара. Няма проблем да пуснат серийно всичко което са показали като концепция, но тогава цената ще се натовари толкова, че колата ще реализира на масовите пазари с масови купувачи малък оборот и няма да има печалба от производството й. Някои от системите показвани в концепциите са по-скоро тест за това как ще бъдат възприети от потребителите. На основа на тези анализи ще се решава кои от тях да влизат в серийно прошизводство и кои да изчакат за по-нататък. Някои нововъведения ще изискват промени в цялата производствена линия, други ще искат да се намерят нови доставчици, за ползата от трети ще трябва да се образова потребителя. Така че те производителите си правят много точно сметката и плановете. А концепциите никога не може да бъдат като серийните версии. Поне няколко години, може и десетина....
  • #5
    Razboinik ( преди 15 години )
    A we samoo na men li otpred mi prilicha malko na Audi R8?Ina4e kolata e dobra
  • #4
    Анонимен ( преди 15 години )
    Всички марки вадят невероятни концепти но когато излязат серийните версии виждаме ,че от концепта не е останало нищо! Не проумявам защо? Ето вчера гледах новото Мини на Купър и вътре го гледам с триизмерен дисплей на навигацията, невероятна работа ви казвам все едно гледаш Стар Трек !! Но едва ли в серийната версия ще има такъв дисплей.. А стотиците концепти с невероятни фарове и вътрешен дизайн си остават като научна фантастика в автомобилизма. А най-*** е ,че щом я представят значи най-малкото са построили поне един брой такъв автомобил ! А щом е възможно производство защо не се стига до серийност на концепта във футуристичния вариянт незнам. Ето и сега Пежо вадят страхотен концепт и вместо да го пуснат серийно в този вид и да избият рибата и продажбите . Те ще излязат серийно с някакво грозно ,далечно подобие на този концепт и пак ще са опашкарите в Европа, вместо да спечелят приза за НАЙ, НАй.... Ето това е необяснимото в концептите и политиките на Автокомпаниите.
  • #3
    Анонимен ( преди 15 години )
    бензина като стане две евро ще го пуснат като хечбек двувратка със 150 коня сумарно и разход 4/100
  • #2
    Symon ( преди 15 години )
    Жалко че ще си остане само концепция - красиво, луксозно, евтинко и въпреки това доволно мощно :)
  • #1
    Symon ( преди 15 години )
    Жалко че ще си остане само концепция - красиво, луксозно, евтинко и въпреки това доволно мощно :)
fallback
Последни