fallback

Hyundai iX55 дебютира в Париж

В Париж Hyundai показва нов SUV модел предназначен за европейските пазари.

Всъщност това не е съвсем нов автомобил, защото iX55 е европейската версия на продавания в Северна Америка SUV VeracruzОт Hyundai твърдят, че колата е преработена изцяло за да отговори на европейските предпочитания и стил на управление. Колата предлага 7 места и в Европа засега ще се предлага само с един двигател – турбодизеловия V6 CRDi с обем 3.0 литра. Той ще предлага максимална мощност 240 к.с. при 3800 об/мин. Максималният въртящ момент е 451Nm наличен между 1750 и 3500 об/мин. Скоростната кутия е механична с шест степени. Движението се предава към четирите колела. Тежкият автомобил ускорява от място до 100 км/час за 10.4 секунди и има максимална скорост ограничена електронно до 200 км/час. Според данните на производителя средният разход на гориво на iX55 е 9.4 литра на 100 км. Равнището на оборудване е добро, като още при базисния модел ще видим електрически регулирана седалка на водача, висококачествена аудиосистема с MP3 плейър, мултифункционален борд компютър, задни затъмнени стъкла, двустранен климатик с отделен контрол за пътниците на задните седалки, кожен мултифункционален волан и cruise control.
Тагове:
fallback
  • #7
    Анонимен ( преди 15 години )
    корейски варел,не прилича на нищо,карам стария X5 от 2005,за 100000 лв ще си купя новия на година и полвина,просто няма и да го погледна тва "нещо"
  • #6
    фен ( преди 15 години )
    Карам от 2 години Santa Fe (новото). Общо взето съотношението цена:качество е прилично (особено сравнено с RAV4), но разхода на гориво е КОШМАРЕН. IX55 е доста по-скъп от SF2 (базовия модел излиза около 90 хил. лв.), като външен вид е направо грозен, а и разхода ще е още по-голям. Единствения плюс е интериора. Определено не си струва парите. Мое лично мнение.
  • #5
    Al ( преди 15 години )
    Имам Tucson oт 3 години и като му изтече лизинга през 2010 май точно с това и ще го сменя. Направо ми напълни очите
  • #4
    - ( преди 15 години )
    Имаме Санта Фе от година вече ... и за съжаление, новия модел не може да стъпи и на малкия пръст на Санта Фе-то ... по-тромав е въпреки значително повечето му кончета, дори и с 200-те си кг повече, отвън е малко по-голям, но вътре е доста по-тесен!!! Возията му е все още дървеничка, материалите в салона имат минимални подобрения откъм материали. А и за всички екстри , който предлагат и очакваната навигация март месец, се връзва крайна цена 110 000лв. и нагоре. Санта Фе с Президент пакет някои глезотийки като брони, лайснички, прагове и т.н. струва 82 000лв ... и това по време, когато нямаше кризи, пари много, всичко в подем. А сега с тази криза, цената не се оправдава по никакъв критерий ... И съжалявам да го кажа, но колата не си струва парите.
  • #3
    Yordanov ( преди 15 години )
    В момента карам Санта Фе,но нямам търпение да видя ix55!Трябва и той да е супер!!!
  • #2
    Juluo Joaquin ( преди 15 години )
    Който желае да го види абсолютно същия като на последната снимка и дори да направи тест драйв да отиде в ИНД комерс на околовръстното Колата си заслужава
  • #1
    Driver ( преди 15 години )
    Prosto napraveni no zdravi i nadejni koli ...
fallback
Последни