fallback

В Париж Toyota показва третото поколение на Avensis

Сред многобройните новини на щанда на Toyota в Париж, блести новото поколение на автомобила от среден клас Avensis.

В Париж японците показват седан и комби от новото поколение, което е създадено тук в Европа, във френското студио ED2, а производството е във Великобритания. Третото поколение на Avensis е с по-големи размери от досегашното. Дължината на седана е 4695 мм, на комбито 4765 мм. И двете версии са широки по 1810 мм. Височината е без промяна от тази на сега познатия  Avensis, както и разстоянието между осите – съответно 1480 мм и 2700 мм. Колата е с отлична аеродинамика, като коефициентът на аеродинамично съпротивление при седана е 0.28, а при комби версията 0.29, което е сред най-добрите показатели в този клас. Има новини и при двигателите, като третото поколение на Avensis ще бъде с три нови бензинови агрегата на Toyota. Първият е Valvematic с работен обем 1.6 литра. Неговата мощност е достигнала 132 к.с., а максималният му въртящ момент е 160 Nm или с 10 Nm повече от този при досегашния агрегат 1.6 VVT-I използван при Avensis. Вторият нов двигател е също Valvematic, но с по-голям обем – 1.8 литра. Той може да бъде комбиниран освен с механична скоростна кутия и с новата Multidrive S. Мощността на този двигател е 147 к.с. Най-силен сред новите двигатели Valvematic е двулитровият агрегат с мощност 152 к.с. Новият Avensis се предлага и с три дизелови двигатели, които са модернизирани версии на досегашните агрегати. При тях е повишено налягането с което се впръсква горивото и са намалени вредните емисии от 3 до 10% в зависимост от обема на двигателя. Третото поколение на Avensis е оборудвано с така наречения „датчик на икономичността” (ECO). Това е индикатор монтиран само при вариантите с автоматична скоростна кутия, показващ доколко ефективно водачът управлява колата. При версиите с механични скорости има друг индикатор, който показва най-добрия момент за превключване на степента. Третото поколение на Avensis е с ново окачване и ново поколение система за контрол на стабилността, обозначена като VSC+. В критични ситуации на пътя тази система може сама да въздейства върху волана за завиване в дадена посока или за неговото връщане в дадена позиция. Сред оборудването на колата е и адаптиращ се круз контрол. Toyota Avensis 3 е с би-ксенонови адаптиращи се фарове. Джантите стандартно са с размер 16 инча.
Тагове:
fallback
  • #14
    az ( преди 15 години )
    ubavo i eftino nema----karaite si gi japoncite,ta nali i vie ste japonci....neka zaedno da stimulirame japonskata ikonomica------evropeici ?????? mai ste aziatci
  • #13
    r ( преди 15 години )
    И аз карам авенсис вече четвърта година. Чисто нов го взех, произведен в Англия. До днес съм сменял само масло, накладки и свещи. Перфектна кола, не мърда с висока скорост. Можеше да е малко по-мощна, но това си е моя грешка, че взех двигател 1.8, а не 2. Сервиза и обслужването са перфектни, да не говоря за цените. Нямам нищо против БМВ, даже напротив, но като сравняваме с цена-качество, Тойота е безпорния лидер. Евтино и качествено. Новият обече нещо не ми харесва като дизайн и може би следващата ми кола няма да е авенсис
  • #12
    toyoton ( преди 15 години )
    Да, Triforce, може и да съм късметлия, но до сега ми се струваше невероятно да мина 50 000 км и да не посетя сервиз, а с моя Авенсис вече позабравих къде бяха сервизите в града! :) Вероятно е малшанс, че си попаднал на лош екземпляр! Е, не съм карал ВМВ, макар че брат ми има 3-ка, ама тя е доста стара и е необективно да правя сравнение! Но все пак виж в нета класациите по надеждност, поне те трябва да те убедят, че Тойота не е случайна компания! Пожелавам ти обаче да се вземеш един нов Авенсис, да му свалиш найлона и после да забравиш къде ке намират сервизите там, където живееш!
  • #11
    edin ( преди 15 години )
    многократно съм пътувал например за варна и ми прави кеф като вляза на аутобана и включа на автопилот от шумен на 180 та до варна -нес е усеща нито шум ,нито мърда колата ,особено се кефя като оставя някой голем баварец или ауди да ме изпреварят по баира надолу на девня ,след това не знам защо като хванат нагоре големия 5 км баир ги изпреварвам винаги .автопилота не усеща и като му зададеш 210 ги изкарва догоре и без проблем да не приказвам ,че е имало случай на автопилот с 90км в час за 200км ми изгори точно 9л нафта при икономично каране,за ходовата част ,пътувам по села с разбити пътища за 50000 км авенсиса не е мръднал ,за разлика от 4 те ми други коли ,които постоянно се разбиват ,сега ще си взема новия но комбито .
  • #10
    Triforce ( преди 15 години )
    5-ката е в сегмент E, а Авенсис в сегмент D. Как ще ги сравняваш? :) Явно си късметлия и си доволен от колата си. Браво. Аз пък не съм. То нали жена и кола на късмет. Пък ти май скоро не си карал БМВ, затова така пишеш :)
  • #9
    toyoton ( преди 15 години )
    Първо, не съм самоубиец, второ, не карам всеки ден с 200 км/ч, трето, самата истина е, че Авенсисът ми се движи безпроблемно на висока скорост! Какво като не е ВМВ? Аз пък ще ти кажа - добре че не е БМВ, щото ако беше, досега ходовата му част щеше да е дроб, а моята Тойота вече 150 000 км по нашите шосете е все още непокътната! Кое ВМВ ще издържи толкова? Колкото до това, че не се прави в Япония, мога да ти кажа, че това са отживелици! 1 500 000 Лексуси се правят в САЩ и вече за 14 поредна година са номер едно по качество и надеждност! Нито едно ВМВ го няма в този списък! Айде не ми говори за ВМВ-тата толкова вдъхновено! Аз пък ще ти кажа, че новият Авенсис спокойно ще бие 5-ката, при това с лекота!
  • #8
    Triforce ( преди 15 години )
    Ти да не си самоубиец да караш Тойота с 200? Тва да не е BMW? Аз пък ти казвам, че всико, дето не се прави в Япония е зле. Може да си късметлия - блазе ти! На мен им се реве от моята КОРОЛА!
  • #7
    toyoton ( преди 15 години )
    Това дето го е написал номер 4 е просто някаква смешка! Моят Авенсис се движи с 210 напълно спокойно и сигурно, без да трепне, без да се чува двигателят, а само вятъра! А номер 4 говори от трето лице пълни глупости! Тия, които нямат тойоти, а споделят *** впечатления, да не замърсяват нетпространството с глупостите си! Ако номер 4 иска, мога да го повозя на магистралата с 200 км в час и бързо-бързо да му затворя устата! Говоря при това за двигател бензинов 1,6 vvt-i!
  • #6
    doktora ( преди 15 години )
    Ne znam zashto, no kombi versiqta si e chisto copy na kombi versiqta ma mazda 6.Neshto ne mi dopadat tezi toyoti, imat absoliutno pensionerski dizain.Lichno az predpochitam Honda, Mazda i Subaru pred Toyota.
  • #5
    edin ( преди 15 години )
    много е добра ,моя авенсис 2007 г е вече на 50000 и никакъв проблем ,гори 5до6 нафта на 100 ,като оса е и има вид ,без забележки ,новия явно е още по добър
fallback
Последни