fallback

Nissan отвърна на Porsche с нов дуел

Сигурно преди десетина години щеше да ни е трудно да повярваме, че в днешно време именно тези две марки ще бъдат яростни конкуренти. Но днес това е факт.

Само ден, след като от Porsche обвиниха Nissan в спекулация, японците отвърнаха на удара със нов дуел. Шефът по маркетинга на Nissan заяви пред медиите, че техният нов спортист, Nissan 370Z, ще бъде способен да се справи с модели на Porsche, като Cayman и Boxster.Според японците, Nissan 370Z е истински расов спортен автомобил с осазаемо по-ниска цена от тази на конкурентните модели на Porsche. За тях сметката е проста. Щом GT-R е способен да се справи с 911 turbo, това означава, че и проектирания от същите инжeнери G37 ще бъде също толкова успешен в своя сегмент. Очаква се 370Z да заеме зарединия с 330 конски сили V6 3.7 литров агрегат от Infiniti G37. Възможно е спортистът да има версия и с по-мощтен 4.5 литров V8 агрегат.За сега, повече пордробности за 370Z не се разкриват. Със сигурност обаче, купето ще дебютира на авто салона в Лос Анджелис, през Ноември. Продажбите му в Япония трябва да стартират още през декември тази година, като броени месеци след това ще се появи и 370Z кабрио.
Тагове:
fallback
  • #42
    Bo ( преди 15 години )
    Мога само да кажа на форумците,защитаващи Porsche, че Nissan GT-R е машина, която е проектирана по супер най-най-хайтек технологии и се произвежда в напълно отделно подразделение на Nissan. Двигател сглобяван на ръка, супер здраво шаси, супер бърза скоростна кутия, уникално 4x4 задвижване, карбонови карданни валове... Просто няма да ми стигне времето и мястото да изреждам иновациите и супер технологиите вложени в този автомобил. Това не е автомобил, това е Porsche killer:-) Всички специалисти и експерти признават качествата на Nissan GT-R, даже се очудват как е възможно кола с тегло 1,7 т да се движи по този начин. Много е бърз както в ускорението, така и в завоите и кривите. А постигането на тази желана от всички комбинация е възможна само при наличието на необходимото know-how. От Nissan явно го притежават. Достатъчно е да погледнете клипове със сравнителни тестове м/у GT-R, Porsche и други спортни автомобили, за да се убедите, че това е много добра кола. При това е напълно серийно производство, а не някакво си там RUF Porsche shit изпълнение. Някои беше споменал за модела RUF 9ff,да, той е много мощен, но е адски нестабилен. Дори за драг не става, защото от липсата на 4x4 само буксува и създава облаци дим:резултата е 0-100 за 4s. GT-R fully stock 0-100: 3,3 s. Така, че мноето скромно мнение е, че този има напълно заслужено място до Ferrari, Lamborghini, Bugatti, да не говорим за тоя немски бийтъл Porsche.
  • #41
    Bo ( преди 15 години )
    Мога само да кажа на форумците,защитаващи Porsche, че Nissan GT-R е машина, която е проектирана по супер най-най-хайтек технологии и се произвежда в напълно отделно подразделение на Nissan. Двигател сглобяван на ръка, супер здраво шаси, супер бърза скоростна кутия, уникално 4x4 задвижване, карбонови карданни валове... Просто няма да ми стигне времето и мястото да изреждам иновациите и супер технологиите вложени в този автомобил. Това не е автомобил, това е Porsche killer:-) Всички специалисти и експерти признават качествата на Nissan GT-R, даже се очудват как е възможно кола с тегло 1,7 т да се движи по този начин. Много е бърз както в ускорението, така и в завоите и кривите. А постигането на тази желана от всички комбинация е възможна само при наличието на необходимото know-how. От Nissan явно го притежават. Достатъчно е да погледнете клипове със сравнителни тестове м/у GT-R, Porsche и други спортни автомобили, за да се убедите, че това е много добра кола. При това е напълно серийно производство, а не някакво си там RUF Porsche shit изпълнение. Някои беше споменал за модела RUF 9ff,да, той е много мощен, но е адски нестабилен. Дори за драг не става, защото от липсата на 4x4 само буксува и създава облаци дим:резултата е 0-100 за 4s. GT-R fully stock 0-100: 3,3 s. Така, че мноето скромно мнение е, че този има напълно заслужено място до Ferrari, Lamborghini, Bugatti, да не говорим за тоя немски бийтъл Porsche.
  • #40
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не съм нито фен на Порше, нито на Нисан обаче да сравнявате Порше с Нисан не е смешно а трагично. Незнам ,колко трябва да си неадекватен и да не си чувал никога за марки ,че да сложиш Нисана до Поршето! Просто това явно е форум за най-необразованите относно автомобилите хора. Запомнете ! Порше е в пъти по-добра марка от Нисан а колите и са легендарни в цял свят. Това дори Нисан го знаят. Само 5-6 пъпчиви пубери с гладки мозъци се пенят тук с глупост след глупост ,за да докажат ,че явно по-*** от тях няма по цялата планета.
  • #39
    Triforce ( преди 15 години )
    Нямам време да ви чета глупавите коментари, но фактите са такива. Порше си е Порше. Тоя Нисан, само емблемата му е на Нисан. Преди десетки години Нисан купуват Скайлайн, която е отделна фирма. Технологиите в този "Нисан" са същите, като във Скайлайн. Ако се замислите реално, тези модели на Нисан са единствените, които конкурират Порше на завоите. Не са по-добри, ама пробвайте с някоя счупено Ламборгини да вземете 90-градусов завой със 120... да ви видим "у дървейта".За повече информация на ***.wikipedia.org & ***.wikicars.orgПишете и двата модела и четете. Пожелавам на всеки един от тука да си купи едното, пък нека другото да било по-хубаво! :)))
  • #38
    z-tune ( преди 15 години )
    Ама много ми е весело,много убаво,направо екстра.Страотни коментари,малиийй.Групата поддръжници на порше са страхотни,никога не са се качвали на такава кола ама са убедени,че е много яка.И тя е такава!Само че това не значи,че няма и други коли.И понеже говорите за престиж,запомнете че феррари винаги ще си остане по-расов автомобил от технически перфектното порше.А относно нисана,ще ви кажа че 33-та и 34-та имаха невероятен потенциал и са световно признати за най-добрата основа за тунинг.А на оня дето викаше,че некви хора с гаражчета вадели по 600-700 коня му казвам че имаше 33-ка тунингована от известна фирма(японска),която беше 1000 коня от 2.8 мотор и беше така направена,че нямаше никаква повреда в продължение на години.само доработките по мотора са стрували 150000 паунда!нали се сещаш че това си е сериозна работа и не се прави от некой *** като тебе,в некое гаражче.И нещо друго-за ония дето викат че японците са смотани-значи г-н Вийдекинг преди повече от 10 години замъкна японци(от тойота) в халетата на порше за да научат немците на ефективност и подобряване на качеството.А оня другия що не вземе да сравни ес-класа с ролс-ройс фантом,вместо с пежо 607.май има разлика в класовете и на 3-те автомобила,а?И в класите!Порше са велики!Но от толкова модели истинско е само 911,и карера ге-те.И нордшлайфе е велико място!Само че аз не искам кола на която потенциала да се усеща само на писта,а кола която да се държи зверски по обикновените шосета.И 35-та е единствения ми избор....
  • #37
    z-tune ( преди 15 години )
    Ама много ми е весело,много убаво,направо екстра.Страотни коментари,малиийй.Групата поддръжници на порше са страхотни,никога не са се качвали на такава кола ама са убедени,че е много яка.И тя е такава!Само че това не значи,че няма и други коли.И понеже говорите за престиж,запомнете че феррари винаги ще си остане по-расов автомобил от технически перфектното порше.А относно нисана,ще ви кажа че 33-та и 34-та имаха невероятен потенциал и са световно признати за най-добрата основа за тунинг.А на оня дето викаше,че некви хора с гаражчета вадели по 600-700 коня му казвам че имаше 33-ка тунингована от известна фирма(японска),която беше 1000 коня от 2.8 мотор и беше така направена,че нямаше никаква повреда в продължение на години.само доработките по мотора са стрували 150000 паунда!нали се сещаш че това си е сериозна работа и не се прави от некой *** като тебе,в некое гаражче.И нещо друго-за ония дето викат че японците са смотани-значи г-н Вийдекинг преди повече от 10 години замъкна японци(от тойота) в халетата на порше за да научат немците на ефективност и подобряване на качеството.А оня другия що не вземе да сравни ес-класа с ролс-ройс фантом,вместо с пежо 607.май има разлика в класовете и на 3-те автомобила,а?И в класите!Порше са велики!Но от толкова модели истинско е само 911,и карера ге-те.И нордшлайфе е велико място!Само че аз не искам кола на която потенциала да се усеща само на писта,а кола която да се държи зверски по обикновените шосета.И 35-та е единствения ми избор....
  • #36
    безпристрастен ( преди 15 години )
    Когато преди години се появи първото Порше то си беше мижаво настъпено Фолксваген бръмбарче. Доста време си остана такова и въобще не можеше да се мери със спортните и престижни коли тогава. Днешното място на Порше със всички положителни и негативни пристрастия е известно. Историята показва обаче, че при японците прогреса е с много бързи темпове. Моите пристрастия са към съвсем други коли. Но ако питате мене каква кола бих си купил (при положение, че имам възможност да си купя и скъпо порше и при някакво полудяване изневеря на моите пристрастия)бих предпочел Нисан. Защото бих искал да съм различен от голямата част от тези които карат Поршета.Ваш безпристрастен.
  • #35
    безпристрастен ( преди 15 години )
    Когато преди години се появи първото Порше то си беше мижаво настъпено Фолксваген бръмбарче. Доста време си остана такова и въобще не можеше да се мери със спортните и престижни коли тогава. Днешното място на Порше със всички положителни и негативни пристрастия е известно. Историята показва обаче, че при японците прогреса е с много бързи темпове. Моите пристрастия са към съвсем други коли. Но ако питате мене каква кола бих си купил (при положение, че имам възможност да си купя и скъпо порше и при някакво полудяване изневеря на моите пристрастия)бих предпочел Нисан. Защото бих искал да съм различен от голямата част от тези които карат Поршета.Ваш безпристрастен.
  • #34
    Анонимен ( преди 15 години )
    n31-32,ti si bil mnogo kompetenten! znaesh li koga e syzdaden "nissan" i koga "porsche"? znaesh li kolko inovacii (ako vyobshte si naiasno s taia duma)imat iaponcite? niamam nishto protiv nemcite, ama i ti vzemi malko se obrazovai...
  • #33
    Toreto ( преди 15 години )
    ЕЙ, АНОНИМЕН: Ама ти верно ли си повярва??? Любители Нисан, а? Я се хванете с колегите и си покажете носа навън от тоя офис или пък се разровете из нета да видите някой и друг ТЕСТ на тия двете марки и после си поплачете едно хубаво ;)
fallback
Последни