fallback

Европа срещу САЩ

...или какво значение има Автосалонът в Париж за американците?

Също като вас и аз не съм в Париж, а би трябвало... или поне това написах на редакторите си, които трябва да разпишат скъпата командировка. Вероятно Детройт има нужда от Париж повече, отколкото Париж от Детройт, пише Скот Бърджис от Detnews.com Всъщност френското автомобилно шоу ще покаже за първи път някои от най-важните модели за американския пазара през следващите няколко години. Започнах да се ровя в интернет, пише авторът, и видях цялата предница на Lamborghini – то с четири врати, разгледах Volkswagen GTI (става дума за новия Golf) модел 2010 година, а също и новия Ford Ka, малка количка, която може и да си пробие път до американските магистрали, ако Ford Motor Co. реши, че това е важно. Секси зверове като Lamborghini и Porsche Cayenne S Transsyberia ще имат повече модели позиращи с тях, отколкото купувачи. Много по-важни са малките автомобили, които могат да помогнат на Детройт да се справи с конкуренцията на марки като Toyota, Honda и Nissan. Защото е ясно, че американските производители ще започнат да правят малки коли, вижте колко желаещи има за Ford Fiesta и Chevrolet Cruze.Новите модели ще бъдят видени първо от парижани с барети и ядящи картофки с майонеза. Но същевременно много експерти смятат, че американският автомобилен пазар заприличва все повече на европейския – шофьорът да седи удобно наместен в малък автомобил. Вероятно истината е някъде по средата. (Исландия?)Докато американците обмислят малките автомобили, все повече европейци, които боготворяха дизела, сега разсъждават над хибридните кросоувъри, които пасват идеално на градския им европейски лайфстайл. Това не е сценарий "Европа го прави по-добре", а Европа го прави по различен начин, задоволявайки различни нужди. Накрая ще е добре, ако някои от тези автомобили се появят по американските шосета.
Тагове:
fallback
  • #13
    Triforce ( преди 15 години )
    WickedSixD - квото и да значи тва - ти да не си някой сектант или да си от редакцията? Хората ти пишат факти, дето няма как да се оспорят и ти пак! Невероятен си! И аз съм фен на БМВ, ама то твойто не е истина. На черното бяло казваш. Двигатели на БМВ при бензина са по-добри при над 3.0, но на Ауди са по-добри 1.8 и 2.0. То при такива гами мотори и в бензин и дизел, ако се хващаш само за едното нещо...
  • #12
    WickedSixD ( преди 15 години )
    "Как може да сравняваш нещос дизелите на Фолксваген и Ауди?" Ходи се лекувай,имам работа са,по късно ще направя сравнението!
  • #11
    Анонимен ( преди 15 години )
    WickedSixD ти обаче си много *** признавам. Как може да сравняваш нещо с дизелите на Фолксваген и Ауди? Та БМВ го направиха смешен дизеловите Аудита нищо ,че е некачествено гориво за разлика от бензина... Вземи 4.2TDI на Ауди А8 и го сравни с динамиката и разхода на който и да е двигател на БМВ-7-*** серия или с S-класата.. Същото упражнение можеш да го направиш и с другите модели .. А да не забравяме ,че Ауди предлагат вече и 6.0TDI W12 което пък праща конкуренцията на километри отзад.Я виж данните на А5 с мотор 3TDI!! Това са изтребители с разход под 8-9 литра на 100км. За кви двигатели говориш при положение ,че в Момента квото направи по двигателя си Ауди и Фолксваген и след година, две и БМВ и Мерцедес правят същото(пиезоинжектори , двоен съединител, алуминиеви купета и мотори)!! Сам си отговори защо? Кво да сравнявам? В момента цяла Европа избра за 1 Ауди !! Само убитака WickedSixD още не е разбрал какво става около него и живее с някакви мечти по миналото.. Алооо събуди се и си отвори очите !!
  • #10
    WickedSixD ( преди 15 години )
    на 2те марки,с еднакви обеми и т.н и да видим кой дава по добро съотношение динамика/разход. Та като VAG го спечелят тогава ще си отваряш устицата искаш ли?
  • #9
    WickedSixD ( преди 15 години )
    slavo...недорасляк,една кола колко е добра не се измерва в конски сили,когато го разбереш и започнеш да говориш с факти тогава ще ми пелтечиш."дишали прахта на дизелите"-тва ходи го разправяй пред блока на някой байчо или на някоя дете.Подобни "професионални" констатации не тука.Ако искаш да направим сравнение м/у 5-6 двигател
  • #8
    slavo ( преди 15 години )
    пак ли си ти бе нищожен, да не би да те е яд че BMW-цата дишат прахта на дизелите от VAG, М5 ли М3 ли кое ще им се противопостави не мога да се сетя, аиде *** пусни някоя снимка на BMW и си лягаи с мисалта за че не струват и сас здраве ;)
  • #7
    WickedSixD ( преди 15 години )
    бъдещето е мега спортно купе с двигател V1000 ДИЗЕЛ с няколко хиляди Nm въртящ и скоростна DSG,която да не може да поема толко въртящ момент и да се скапе супер бързо,но нищо де,нека я монтират и на нафти,те от VAG си знаят раотата нали
  • #6
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не се карайте. Бъдещето е на велосипедите. То и в дизела имаше бъдеще, ама *** от правителството го закопаха с високия акциз. Те кво ли не закопаха, жалките ***.
  • #5
    Мето ( преди 15 години )
    Да ти *** майката проста!п.с Твой верен Фен!
  • #4
    Анонимен ( преди 15 години )
    aman ot tapi komentari, vse si mislq 4e giveq v toleranten svqt ,a se okazva 4e ne e taka ,sega vseki sulu i pulu 6te me u4i s kakvo da karam
fallback
Последни