Opel досега не е организирал бляскави церемонии в замъции... С много "блясък и слава" компанията от Рюселсхайм направи презентация на новия си модел в средния клас Insignia в замъка Фушл (Schloss Fuschl) на едноименното езеро в Австрия, пише Auto-news.de. Opel, компания която обикновено се придържа към философия на умерените разходи, отколкото към убийствен дизайн, иска да поизлъска фирмения си имидж с подобната на купе лимузина и преди всичко да влезе сериозно в разпределението на пазара в сегмента на средния клас. 80 гости са били поканени в познатия от много сладникави филми и в последствие превърнат в хотел австрийски замък. Освен представители на медиите са присъствали и артисти и тв-звезди, чиято задача занапред ще бъде да играят ролята на фенове на марката. Своеобразен връх в програмата бил концертът на швейцарския певец Патрик Нуо, известен с хитове като „Beautiful“ и „Five Days“.
Замъкът Fuschl често е бил декор на сладникави любовни филмиСъщинската звезда на вечерта, Opel Insignia стартира на европейския пазар през ноември в седем версии на двигателите – 4 бензинови с мощност от 115 до 260 к.с. и три 2.0 литрови дизелови агрегати с мощност от 110 до 160 к.с. Като начало Insignia ще се предлага само в хечбек версия, а комбито (Sports Tourer) е планирано за пролетта на 2009. Стартовата цена на Insignia в Германия е 22700 евро.