fallback

Новата Lancia Delta в Европа струва от 20 000 до 30 000 евро

Третото поколение на Lanciа Delta вече се предлага на пазарите в много европейски страни, а скоро ще се появи и на други пазари, включително и в България.

Двигателите за този модел са два турбобензинови с обем 1.4 литра Turbo Jet, с два варианта на мощността - 88 и 110 kW, и три нови турбодизелови агрегати тип Multijet. Бензиновите двигатели имат максимален въртящ момент 206 Nm. С тях новата Delta постига максимална скорост 195 км/час с по-слабия и 210 км/час с по-силния. Ускорява до 100 км/час с първия за 9.8 секунди с втория за 8.7 секунди. Първият от дизелите е с обем 1-6 литра, мощност 88 kW и максимален въртящ момент 300 Nm. Ускорява за 10.7 секунди и има максимална скорост 194 км/час. Следва двулитров Multijet с мощност 121 kW, максимален въртящ момент 360 Nm и максимална скорост 214 км/час. Той ускорява от място до 100 км/час за 8.5 секунди. На върха е 1.9 Twin Turbo Multijet с мощност 140 kW, максимален въртящ момент 400 Nm, максимална скорост 222 км/час и ускорение от място до 100 км/час за 7.9 секунди. Моделът се предлага в три версии на оборудване - Argento, Oro и Platino. Още базисната версия Argento е с доста богато оборудване – челни и странични въздушни възглавници, система за стабилизация VDC, асистент при изкачване на височини, климатик, аудиосистема CD/MP3 с 6 репродуктори, електрически външни огледала, електрически прозорци, регулируема бедрена опора за седалката на водача, фарове за мъгла и др. Средноевропейската цена на базисната версия е малко под 20 000 евро, а най-богато оборудваната версия на 1,9 Twin Turbo Multijet струва около 30 000 евро.
Тагове:
fallback
  • #35
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не е вярно , занимавам се с това и всичко ми е минало през ръцете , късмет е без значение от марката просто хората в българия които карат италиански автомобили не са вманиачени във автомобилите си и малко по-малко обръщат внимание на поддръжката им.Нищо против тези хора , даже напротив човек който купува италианска кола я купува със сърце.
  • #34
    Анонимен ( преди 15 години )
    Каквато и италианкка да караш, ставаш спонсор-любимец на градския транспорт и на кварталните "автомайстори"...
  • #33
    Stoian ( преди 15 години )
    Само я сравнете с другите й конкуренти от този клас - направо да пасат трева. Като, оборудване, дизайн и в техническо отношение пак е по-добра. Сравнете я с Голф 6-ца примерно. Направо виждаш, че немците са доста далече от истината :)) Лично за мене не ме устройва като модел, поради богатото ми морско оборудване от акваланзи, гумена лодка,извънбордов двигател, уиндсърф, вече се ориентирам към комби. Делтата трудно ми събира багажа. Иначе бих си карал само Делта.
  • #32
    Stoian ( преди 15 години )
    Ланчата е страхотна не само в дизайнерско, но и в техническо отношение. Карам Делта 2 от 8 години и мога да кажа че съм много доволен. За новия модел изказвам само суперлативи. Не съм съгласен с мненията, че не си била приличала на Делта т.н. Ланча достатъно са вложили ретро стил в дизайна и всякаква прилика с класическия модел е невъзможен, поради съвременните тенденций в автомобилния дизайн. Ако бъде приложен, Ланча ще загубят новаторството. За пример - Голф - 1,2,3,4,5,6.
  • #31
    Начиста ( преди 15 години )
    Една от малкото открояващи се напоследък коли! А беше много важно да почнат да се появяват разнолики модели, защото взехме да бъркаме с приятели колите по светофарите... Невероятен дизайн, по италиянски нервни мотори, мегабогато оборудване (само сравнете с другите базови и луксозни вариянти на преките коншнуренти в класа) ... какво да кажа - бисер! Сега остава да намеря и достатъчно пари... защото ще си купя старата Делта иначе!
  • #30
    Стоян ( преди 15 години )
    Лично аз смятам че колата е страхотна. Карам Delta 2 от 8 год. и смятам че тази е най-добрата от този клас автомобили. Точно предната решетка прави колата да има собствено излъчване и аз не смятам че тя е грозна. Италианците са го измислили именно затова - да се отличава от другите автомобили. Като погледнеш колата от 500 м, да си кажеш - това е новата Lancia :))
  • #29
    Стоян ( преди 15 години )
    Лично аз смятам че колата е страхотна. Карам Delta 2 от 8 год. и смятам че тази е най-добрата от този клас автомобили. Точно предната решетка прави колата да има собствено излъчване и аз не смятам че тя е грозна. Италианците са го измислили именно затова - да се отличава от другите автомобили. Като погледнеш колата от 500 м, да си кажеш - това е новата Lancia :))
  • #28
    themurder ( преди 15 години )
    аз сега си карам Делта 1,8 HF и пак ще си карам само Ланча. няма друга такава кола
  • #27
    mepis ( преди 15 години )
    Еми който не може да си я позволи говори глупости.Ами покажете ми една немска кола със собствено излъчване?Затруднихте се,а?Ланчата е страхотна,а който иска спротен автомобил-има субару импреза например.Салона е зашеметяващ,както и таблото.А сравнете ми я с немски автомобил1Италианците винаги са били с нестандартен подход към автомобилите и не на всеки са по душа.Аз карам италиански автомобил ,който не е спортен ама като го вкарам в обороти(3000 и над 3000)става звяр.Италианеца е темпераментен и иска пришпорване за да върви.Така,че не се съмнявам,че при тази ланча ще е такава ситуацията.Първо покарайте италианска машина и после пак ще си говориме.
  • #26
    Luca ( преди 15 години )
    http://images.infomotori.com/foto/A/art_22464_1_01.jpg
fallback
Последни