fallback

Audi показа новите S4/S4 Avant

Audi официално показа новите S4 седан и комби (Avant) на своя „горещ” модел в среден клас.

Макар от доста неофициални и шпионски снимки колата да беше позната, сега от фирмата в Инголщад дават официалните данни за двата варианта на S4. Компресорният двигател на колата е V6 с обем 3.0 литра и предлага внушителните 333 к.с. (245kW), това е с 10% повече от мощността произвеждана от би-турбо двигателят на BMW с шест цилиндъра, монтиран на 335i. С него Audi S4 ускорява от място до 100 км/час за 5.1 секунди. Новост при S4 сега е активния диференциал, който има различни настройки, избирани от водача. Основна функция е да се намали съпротивата на волана при завой. Новата технология използва маслена баня, многодисков съединител и електро-хидравлично усилване за да предаде движението на всяко от колелата на една от двете оси. Компютър подсигурява мигновена реакция на колата (за 100 мили секунди по данните на производителя) при промяна на пътната обстановка. От динамичната система наречена drive select, водачът може да промени реакцията на двигателя при натискане на газта, реакция на кормилната система и промяна съобразно скоростта. Режимите на настройка са три - comfort, auto и dynamic. Новият Audi S4 е оборудван със системата MMI, която позволява да се програмира от водача и четвърти, съставен от него режим. Колата има и настройващи се шокови абсорбери, динамична кормилна система и спортен диференциал. Новите S4 и S4 Avant имат и промени във външния вид от стандартния A4. Специални джанти S-design с размер 18 инча, новия спойлер и четирите накрайника на ауспуха са основните разлики. В интериора на S4 е заложено на спортния вид, емблемите S4 са на таблото и на кожените седалки, който имат и автоматична настройка за подкрепа на тялото, включително и в областта на кръста. Стандартния интериор е решен в черни тонови и много алуминий, като екстра може да се поръча интериор с много карбон и дърво. Колата е оборудвана с адаптивен темпомат, изключителна аудиосистема от Bang & Olufsen и навигационна система. Новото Audi S4/S4 Avant ще бъде на пазара в Европа от март 2009.
Тагове:
fallback
  • #34
    n1ck ( преди 15 години )
    BMW.Само погледнете хората които го предпочитат.Избора е важно нещо, когато става въпрос за адекватно поведение на пътя.Всички караме ама нема такива прости *** на пътя ,като собствениците на BMW.Погледнете статистиката само ,колко от ПТП-тата са станали с такива коли.Никога тема да си купим от тая марка и да се вкарам в шаблона (ПЪЛЕН ***).Всеки като си е копувал колата си направил сметката до какви пари е,за каква поддръжка иде реч,за имидж ли му трябва и тн.Качваш се в колата и тя си ти казва точно за тебе съм.Няма кола с по лоша видимост от МБ и BMW и напред и назад.Ако щат и 20 инчови телевизори да им сложат в централната конзола.Недомислени коли за комплексари ,неадекватни като собствениците си.Там където влизам с 120 В завоя те бият спирачки.Това ли е колата?Да не говориме че па и те са едни спирачки(обърнете внимание на спирачния път при офицялните сравнителни тестове).
  • #33
    n1ck ( преди 15 години )
    На тебе изобщо не ти е ясно какво е Ауди ми се струва Настигнаха БМВ и Мерцедес в какво обаче? Значи Ауди са тези които правят първите краш-тестове през 30-те години.Те са тези които успяват през 1965-та да направят кола с 1.6 мотор, който да съперничи като динамика, комфорт на Мерцедес 200 и БМВ 2000, но с далеч по-нисък разход на гориво. Още тогава са имали хидравлични повдигачи на клапаните, докато БМВ и Мерцедес не са "евоюирали" чак до това ниво Още нещо - когато Ауди са поставяли световни рекорди за скорост, БМВ са се опитвали да монтират двигател на велосипед
  • #32
    n1ck ( преди 15 години )
    Отворен вече найстина започваш да ме дразниш със исказванията си , в началото не ти се връзвах толкова но вече ли лазиш по нервите... кво ще ми кажеш са грозната нова 3-та серия и още по трагичния и грозен Х6. а ве ... айтовски
  • #31
    М3 ( преди 15 години )
    Не така за съжаление стоят нещата при ауди - дори новото А4 товари предниа мост в съотношението 58/42същото става и при "куатро" моделите - макар че вече копират X drive на БМВ - съотношението 40/60 в разпределението на мощността към задниа мост, то при ауди то олеква и "кашата" е готова...Всичко това ако не можеш да го пробваш "на живо" е добре обяснено и в Ауто билд и в Ауто мотор унд спорт и особенно в цитиратия от теб Топ гиър..А относно продажбите, според сп."Forbes" и отново в Ауто мотор унд спорт, за 2007/08 година БМВ са продали над 1800000коли срещу малко над 750000 от ауди! Както се казва - коментара е излишен...
  • #30
    М3 ( преди 15 години )
    Ok n1ck - ето как стоят нещата в същност: никой нямаше да "обижда" любимото ти ауди ако ти или някой явен ***, ползващ твоето име не написа простотиите за БМВ. Ясно е че ауди, и хората тук ти го написаха, търси през последните 4-5 години место под "слънцето" на Мерцедес и БМВ и намира това место с добър дизаин, добро качество на интериора и добро пътно поведение на... само на RS4, което обаче не се произвежда просто защото излезе новото по-добро М3..Пътното поведение на останалите ауди модели обаче не е на висотата на претенциите на ауди.Лично съм имал възможнаст да сравня новото Х5 SDM-paket с Q7 4.2TDI - дърпа здраво на правите но и също така здраво занася на завоите та уж по-слабото Х5 накрая го къса с повече от 15 минути...Една от причините за това е, че БМВ е може би ЕДИНСТВЕНАТА кола за "цивилна" употреба с идеалното разпределение на тежеста 50/50.Това разпределение ще го видиш дори и в Х5,да не говорим за лимузините на БМВ...
  • #29
    n1ck ( преди 15 години )
    Повечето фенове на БМВ тук биха казаи "стига ми говори глупости не виждаш ли какво прави М3 със РС4" Ами пичове влезе във нета малко четете интересувайте се и ще разберете защо М3 бие РС4. Ако не ви се чете аз ще ви кажа. Ами първо Тези два автомобила когато ги дърпат на суха и гладка писта М3 побеждата защото е със задно а РС4 е Quattro. Ако сте гледали тези пичове който ги карат ще разберете и какво казват, значи М3 бие РС4 на гладъх и сух асвалт но при всякакви друго условия на пистата или на грапъв път или недай си боже на заснежен път М3 няма Абсолютно никакава шанс срещу РС4. И не забравяйте че на Куатрово или както си му викаме ние тука "КВАТРО" на него му трябват малко повечко Катърчета под капака за да може на суха писта да бие М3.Влезе във интернет и потърсете някаде за задно и за куатро да прочетете. Но както казах при сякакви други условия М3 няма шанс било при силен пороен дъжд при сняг при черен път и.т.н. А и нещо друго искам да споделя , по принцип гледам ТОП ГИЪР И ФИФТ ГИЪР по принцип за мене ФИФТ ГИЪР дават много по качествени оценки от техните колеги и тук не напразно се обединиха във едно мнение като казаха че на последък БМВ за започнали да притъпват нещата казано на наш Български и не влагат толкова скъпи и здрави материали във интериора на свойте автомобили а слагат най-евтините материали и Джеръми Кларксън тоз пич на Топ Гиър който аз не оважавам много но все пак е специалист , та той споделя че не е доволен от моделите на БМВ от 1,2 години насам. Също така каза че Ауди започват все по вече и повече да задминават БМВ и Мерцедес по продажби и по качествени Автомобили.Позволете да се върна на темата "М3- РС4" и да кажа че ако РС4 беще поне 450к.с. М3 нямаще да има абсолютно ниакакав шанс но все пак то е 420 така че това е положението. И мога да кажа че М3 го бие във равни условия със някакви Десети което реално погледнато е нищо.Някой биха казаи че тези автомобили не са от един клас но аз мисля че тези автомобили са точно от един клас.Всеки има правото да избира и да кара това което му харесва на Мен лично Марката Ауди ми допата много и съм заложил на нея още от 95г. и до сега какво и Ауди да съм имал никога не ме е оставяло във каквито и да било условия на пътя и на времето,и знам че със него кадето и да отида мога да разчитам на него във голям сняг съм газил взе пак е Куатро;)Харесва ми че са бързи, удобни, стабилни и кадето и да го караш няма да те остави.това е за сега от мен, Айде живо здраво и до нови срещи още по горещи:P
  • #28
    n1ck ( преди 15 години )
    Ами мога да кажа едно.Много се изписа по тази тема тука писаха много хора който са наясно как стоят нещата в момента със автомобилостроенете и със това на къде върви автомобилния пазар, но и писаха много такива който ваобще си нямат малка и бегла представа за нещата.За мен Ауди си остават номер 1 и винаги ще бъдат.Карал съм какви ли не коли и опитът до тук ми показва че никой друг автомобил не може да ме накара да почувствам тази возия тази лекота тази агресия която излъчват тези автомобили.Съгласен съм че БМВ имат хубави модели аз не отричам това но в крайна сметка във последните 3,4 години Ауди задминаха Мерцедес и БМВ и по продажби и по дизайн и по качество на Двигателите.Това е мое мнение и не мога да разбера защо някой като пишат някакви неща започват да плюят марката Ауди , еми то се вижда кое се кара най много по патищата на последък и е очевидно че Ауди дръпнаха пред конкурентите .
  • #27
    Anonimen ( преди 15 години )
    Че никой не злобее срещу Ауди - написани са доста истини и то грамотно, за разлика от м-р"senna"който м/у другото трябва да научи,че А3 е от класа на 1-та на БМВ а не на 3-та...ама нейсе.По-важното е да се знае, че повече от 30 год. територията на лукса е заета от Мерцедес, динамиката и пътното поведение е на БМВ, като от 5-6 години и Ауди си търси место в тази "компания"- явно предимно с дизаин...но за това место се борят и Лексус и Инфинити - не забравяйте това!
  • #26
    Senna ( преди 15 години )
    Виждам,че има много злоба натрупана срещу Ауди,но за мое щастие не виждам Ауди да са откраднали нито фаровете нито решетка на Мерцедес или на БВМ! Идеиите са си техни,Не виждам никакви линии които да са заимствани от някоя гореизброените марки!Мерцедес и БМВ си имат красиви модели,всеки си има място където тежи,Ауди номер 1 в 4х4 класа,Мерцедес СЛ 600, БМВ 6 Серия,това е!НО да призная Ауди стават все по агресивни,доста повече А3 се кара от 3серия,а преди беше обратното,3ка с 4фара ммм класика,но времената се променят!Мердецес Имат Е-класа,която завидно вече остъпва от някои модификации на Ауди,но не от всички. Кое повече бяга,е въпрос от шофоьора,разликите са от хилядни,въпроса е кое побързо спира,защото разликата може да се окаже един живот,проверете тестовете на независими копмании и ще разберете! А до това Ауди си оства Ауди,но не е VW някой се изрази тунуингован VW,нека да прочете историята на Ауди,идете в музея на колата в Инглощад,там пише за всички коли по света до всяка малка подробност и нека после да пишете глупости.Успех на всички дизайнери!
  • #25
    BRABUS ( преди 15 години )
    Haresvam Brabusite 6toto vurviat mnogo na putia...ama za vurvej mai BMW-to niama konkyrencia! Audito 6te si ostane tuningovan VW...kolkoto i da se napuva.
fallback
Последни