fallback

Porsche с 35% дял във Volkswagen

Porsche повиши дела си във Volkswagen Group с 4% и сега държи 35% от акциите на групата, като по този начин превърна VW в подразделение на Porsche Automobil Holding.

Историята очевидно не свършва до тук, защото според немските закони сега се изисква от Porsche да представи формално предложение и за закупуване на Audi като част от новата структура нa акционерите. След съобщението за променената структура на собствеността във VW, шефът на Porsche Венделин Видекинг (Wendelin Wiedeking) увери инвеститорите, че неговата фирма няма намерение да отделя Audi от VW Group, поне в скоро време, съобщава Automotive News. “Ние виждаме Audi като интегрална част от VW и нямаме интерес да вадим фирмата от групата”, заяви Видекинг. Тези новини идват в светлината на все по-големите разминавания между Porsche и VW за това кой да контролира ежедневната дейност на групата след промяната в собствеността. Наскоро VW призова Porsche да стои настрана от управлението на рутинните ежедневни операции. Промяната възбуди противоречия и между синдикатите в двете фирми. Профсъюзите във VW имат доста големи права и сега негодуват, че в новия Борд на директорите Porsche ще има повече директори, въпреки че имат по-малък персонал който да представляват там. По-рано Porsche съобщи, че има планове да увеличи делът си в собствеността на VW до над 50%. Европейската Комисия разреши подобна стъпка през юли и тя ще се осъществи вероятно в скоро време. По закон обаче, немската провинция Долна Саксония е вторият най-голям притежател на акции в групата VW с техния дял от 20% право на глас. От провинциалното правителство заявяват, че ще запазят тази си позиция. Това означава, че дори да има и 50% от акциите, решенията на Porsche могат да бъдат блокирани от Долна Саксония. Сега Видекинг заяви, че се надява да бъде намерено бързо решение на това противоречие, както и на спора между профсъюзите за представителството на работниците при новите обстоятелства. Шефът на Porsche обаче не можа да предложи нищо конкретно за решаване на заплетената ситуация.
Тагове:
fallback
  • #23
    Анонимен ( преди 16 години )
    Дали ще е с лада или голф *** на пътя си е ***! Има богати *** и бедни това не значи ,че марките им оказват влияние на шофирането. А и както всички знаем една трета от шофьорите на пътя са си купили книжките и нямат представа половината знаци на пътя какво значат! Друга една трета пък карат пили или с отнети книжки! Е кво да говорим повече? Иначе Фолксвагена и да ви се струва селяния е единствената марка допускана до тест с БМВ,Ауди и Мерцедес -ФАКТ (нищо ,че все е последен.. единствено Голфа в класа си бие БМВ 1-ва серия и Ауди А3) . Така, че Пежа ,Рена и т.н. марки са достаа по ниско ! Спора е буквално смешен! Всеки що годе разбиращ или занимаващ се с автомобили го знае. Съвсем друг е въпроса ако има деца дето спорят тук едва ли не дали Брус Ли може да бие Командо.. Айде стига глупости вече.
  • #22
    Анонимен ( преди 16 години )
    грешка, номер 14 е бил..
  • #21
    Анонимен ( преди 16 години )
    както каза номер 12 - голф (без 5-цата) или bmw (преди 1999 г.) - все тая, винаги карат все едно пътят е техен. А за съжаление на bmw фена, много от типичните "голфаджий" сега карат по някоя 3-чица, защото това е новата пернишка икона.
  • #20
    Анонимен ( преди 16 години )
    както каза номер 12 - голф (без 5-цата) или bmw (преди 1999 г.) - все тая, винаги карат все едно пътят е техен. А за съжаление на bmw фена, много от типичните "голфаджий" сега карат по някоя 3-чица, защото това е новата пернишка икона.
  • #19
    tracer ( преди 16 години )
    a do kolkto golf to si e selska marka to si se znae ama ne e nujno na vsqka statiq deto se vidi 4e ima nadpis VW da se zapo4va s markata golfili kato se vidi nadpis bmw ili audi i da po4neme da govorime koq na koe mqsto e ili koq kola e za kompleksari....to pone da znaete dumata kakvo zna4i....ima hora det imat audi ama kompleksari li sa a ? prosto ne nujno da se karate za gluposti i tem podobnina men li4no porshe pove4e mi mqzi na vw kostenurka i to glavno s neq q svurzvam a ne s golf
  • #18
    tracer ( преди 16 години )
    az nemoga da razbera 6to samo se karate....fanete komentiraite ne6to po statiqta....pisna mi samo da mi govorite koe e po dobro i koe e *** koi e selqnin koi e ot pernik s golf ili audi i koi e fen na bmwseki si ima svoe mnenie no ne e nujno da se hulqt markiteto az kato sm fen na mitsubishi evolution 9 ne go kazvam na vseki i ne plqmpam samo za tazi marka...kefat me opredeleni koli...ne e nujno da sa na 1-vo mqsto po prodajba ili na 1-vo mqsto s nqi dobur dvigatel i t.n.
  • #17
    Анонимен ( преди 16 години )
    Аз пък съм си *** фен :) Файтонджия един вид :)Той стария Фердинанд като е създавал тази фирма, много други марки са правели велосипеди за гражданите и мотоциклети за пехотата :)
  • #16
    знаещ ( преди 16 години )
    баси, селяни, кво прайте бе? кат ви видя по пътя и настръхвам - само Голфовете/изключвам 5цата/ и БМВтата карат като че ли пътя е техен! никво уважение, никви знаци... абсолютни ***...
  • #15
    знаещ ( преди 16 години )
    баси, селяни, кво прайте бе? кат ви видя по пътя и настръхвам - само Голфовете/изключвам 5цата/ и БМВтата карат като че ли пътя е техен! никво уважение, никви знаци... абсолютни ***...
  • #14
    знаещ ( преди 16 години )
    баси, селяни, кво прайте бе? кат ви видя по пътя и настръхвам - само Голфовете/изключвам 5цата/ и БМВтата карат като че ли пътя е техен! никво уважение, никви знаци... абсолютни ***...
fallback
Последни