Появиха се информации, че заместникът на Mercedes SL gullwing може и да не носи марката на Mercedes, а да бъде първата серийна кола с марката AMG.
Това ще подчертае динамичните качества на бъдещия модел и ще позволи да се експериментира повече. Появиха се и информации, че моделът може да се казва просто ‘Gullwing’ ("крило на чайка", показващ начина на отваряне на вратите), а не ‘SLC,’ както се очакваше досега.
AMG Gullwing ще бъде показан като сериен прототип най-вероятно на автомобилния салон в Женева през 2010 г, а концепция на този модел ще видим още идната година във Франкфурт. Вече се знае, че ще има и вариант кабрио, който ще се появи най-вероятно през 2011 г. Най-новите компютърни образи на бъдещия супер модел дават представа как вероятно ще изглежда. Фаровете имат нов дизайн, какъвто не сме виждали на нито един друг модел на Mercedes, отворите за въздух са огромни. Това заедно с емблемата на Mercedes доминира в предната част. Размерите на колата са : дължина 4650 мм, широчина 1950 мм и височина 1250 мм. Разстоянието между осите е 2700 мм. Досега прототипите тестващи колата винаги са били с тежка маскировка, като в един от случаите дори бяха използвани панели от Dodge Viper.
Двигателят ще бъде естествено от AMG, познатият ръчно произвеждан V8 с обем 6.2 литра с очаквана мощност 580 к.с. (433kW). Той ще бъде разположен в предната част на колата, но зад предната ос, като това ще подсигури перфектно разпределяне на теглото. Задвижвани ще бъдат задните колела чрез нова скоростна кутия с два съединителя. AMG Gullwing трябва да има собствено тегло не по-високо от 1650 кг., планират създателите на модела, като това ще позволи колата да ускорява от място до 100 км/час за по-малко от 4 секунди и да постигне максимална скорост около 320 км/час. Предварителните очаквания са цената на Gullwing да бъде около 150 000 евро, а производството ще е в серия между 3000 и 5000 броя годишно.