fallback

Подробности за новата Toyota Avensis

Преди време ви представихме първата снимка на новото поколение Toyota Avensis. Сега разполагаме с повече снимки и информации за модела от среден клас на японската фирма.

Новото е, че в Европа Avensis вече няма да се предлага във версия лифтбек. Новото поколение на Avensis ще бъде продавано на Стария континент като седан и като комби. Триобемният седан е със значително променен дизайн в сравнение със сегашното поколение. Изчезнали са „бароковите” обли форми, заменени от по-изострени и агресивни линии. Запазена е относително ниската линия на страничните стъкла, която беше характерна и за досегашния модел. В долната част на вратите се е появила нова широка вдлъбната линия. Фаровете са удължени, като проникват дълбоко навътре в калниците. Задната част е по-консервативна. Задните светлини също са удължени и проникващи в задните калници. Достъпът до багажника е улеснен от ниската му долна граница. Автомобилът е създаден в дизайнерския център на Toyota в южна Франция и отговаря на европейските изисквания за елегантност и комфорт. Avensis ще остане флагман на Toyota в Европа, където не се внасят големите седани на фирмата, популярни в САЩ и самата Япония. Към техническите новини в Avensis можем да споменем системата за електронен контрол на стабилността, електронния асистент на кормилната система, адаптиращите се фарове (AFS) и предпазната система действаща преди евентуален удар Pre-Crash Safety System. Каросерията на новия Avensis е по-дълга с 50 мм от тази на досегашния модел. В началото колата ще се предлага с три бензинови четирицилиндрови двигатели с обем 1.6, 1.8 и 2.0 литра и мощност, съответно 97, 108 и 112 kW и два турбодизелови агрегати D-4D с обем 2.0 и 2.2 литра и мощност 93 и 130 kW.
Тагове:
fallback
  • #19
    Анонимен ( преди 16 години )
    Абе, на мен ми прилича на нещо средно, между новата Мазда 6 и новата Корола... Не е зле!
  • #18
    edin ( преди 16 години )
    година и половина карам нов авенсис 2007 и съв на 50000 без никакви забележки ,3 пъти в сервиз за смяна на масло и филтри и напред ,страшно нисък разход на гориво ,пробвах го на извънградско с автопилот на 90 км твърдо 4.5 л100 нафта , максимум е до 6.4 ,а аз обичам да гоня ,на аутобана не падам под 160 ,ачесто пробвам до 210 -не се усеща ,нито шум ,нито проблем с ходова част,веднага ще си купя и новия ,а стария няма да го дам за нищо ,а вие си карайте мерцедесите и джиповете ,много скоро до 2 год ще се събудим с лимити на горивата и такиза икономични коли ще са особено тачени.
  • #17
    edin ( преди 16 години )
    година и половина карам нов авенсис 2007 и съв на 50000 без никакви забележки ,3 пъти в сервиз за смяна на масло и филтри и напред ,страшно нисък разход на гориво ,пробвах го на извънградско с автопилот на 90 км твърдо 4.5 л100 нафта , максимум е до 6.4 ,а аз обичам да гоня ,на аутобана не падам под 160 ,ачесто пробвам до 210 -не се усеща ,нито шум ,нито проблем с ходова част,веднага ще си купя и новия ,а стария няма да го дам за нищо ,а вие си карайте мерцедесите и джиповете ,много скоро до 2 год ще се събудим с лимити на горивата и такиза икономични коли ще са особено тачени.
  • #16
    ХондаМанияк ( преди 16 години )
    Според мен нарочно са я направили да изглежда грозна. Като се замисли човек масовите коли винаги са били грозни. Той и стария авенсис не е най красивата кола но се продава добре в БГ. И за този си мисля че ще залее улиците на големите градове. Мое лично мнение е че сега повечето японски коли имат такива ромбойдни стопове --- явно са фешън. А предните светлини са като взети от ситроен с изтегляне назад до страничните огледала - това вече е омръзнало на повечето хора.
  • #15
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ама много грозна беее....
  • #14
    Анонимен ( преди 16 години )
    страхотни коментари, компетентни и велики. И аз като ми разправят, че японците се редили на опашка, за да се качат в градския транспорт ги мисля за луди. Обаче като се замисля, че грозната, гадна и *** Тойота е най-доброто, на което *** ми се е качвал просто се мисля за луд. И тъй като съм автоманиак и искам да си мисля постоянно за колата... ще послушам съвета на един колега и ще си взема ЛАДА да стоя повече при нея, отколкото при жена си и детото. Или даже по-добре една М-класа, че да харча повече за нея отколкото за жената, детето и мен умножено по 2.Абе хора вие чувате ли се какво говорите - какви Ауди, какви Мерцедес какви пет лв, който не е имал японски автомобил той не знае какво е да имаш кола - ама тойота, нисан, особено Х-трейл това са най-уникалните автомобили, които човешка ръка може да създаде и джоба да понесе. Качество по-добро от Мерцедес и поддръжка и разходи малко над Опел!!!!!!!!!!!!! Иначе има много нормални хора, за които времето при колата и парите за колата са по-смислни отколкото с жената...........
  • #13
    Анонимен ( преди 16 години )
    Грозноо.Фаровете толкова са издължени, само и само да дадат фасон че чак като локум са станали.Сигурно са почти метър в дълбочина.Скоро ще стигат до задните врати за "по-спортно".Хаха.
  • #12
    Triforce ( преди 16 години )
    Определено ще има по-добър успех от сегашната, колкото и да не ви се вярва. Аз лично съм разочарован от КОРОЛА, правена в Англия, но Авенсиса е по-друго. Много са им зле седалките, както и шофьорското място. Май не са за високи хора над 175 см. Всеки си има мнение, аз не бих си взел, но ще има повече желаещи за новия модел, сигурен съм. Относно японските автоматици... ами може и да предърпват, да горят повече, но специално на Митсубиши автоматиците нямат равни. Другите може да не стават, ама се заядохте за най-неподходящата марка за скоростни кутии :) И като пишете за БМВ, Мерцедес и Ауди, тези, които ги монтират от тази година на Ауди и от миналата на Фолксваген (не помня фирмата, която ги изработва) са най-добри!
  • #11
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ама колкото повече го гледам, толкова по-зле ми изглежда
  • #10
    Анонимен ( преди 16 години )
    да ти предложа един кадет автоматик със строшен разпределителен вал, как го строши вала още не мога да разбера :)
fallback
Последни