fallback

Volkswagen VI Blue Motion – 3.8 литра на 100 км

И новият Golf шесто поколение ще има версия с висока ефективност BlueMotion, която виждаме във всички модели на марката от Polо до Passat.

При Golf VI Blue Motion средният комбиниран разход на гориво е 3.8 литра на 100 км, а вредните емисии от CO2 са само 99 г/км. Тези показатели на Golf BlueMotion се изравняват с данните за Polо BlueMotion. Според Volkswagen тази модификация на Golf ще бъде петместният автомобил с най-нисък разход на гориво, който се продава на пазара сега. Двигателят на Golf Blue Motion e турбодизел с обем 1.6 TDI common-rail с максимална мощност 77 kW. Максималният въртящ момент е 250 Nm при 2000 об/мин. За намаляване на разхода на гориво допринася преработената скоростна кутия с пет степени, подобрената аеродинамика на колата и гумите с ниско съпротивление. Ускорението от място до 100 км/час е за 11.3 секунди, а максималната скорост на тази версия е 187 km/h. Новият Golf VI първоначално ще се предлага с две версии на турбодизеловия двигател 2.0 TDI CR. По-слабата е с мощност 81 kW и има комбиниран среден разход 4.5 литра на 100 км. По-силната е с мощност 103 kW и комбиниран разход на гориво 4.9 литра на 100 км. От Volkswagen обаче, планират да разширят набора от турбодизелови двигатели предлагани с новия Golf, като има двигатели с мощност от 66 до 125 kW. Според официални информации, версията на Golf BlueMotion ще бъде в продажба през първата половина на идната година. Тези дни обаче, холандското издание на списание Autoweek пише, че този модел ще бъде на пазара още през ноември тази година.
Тагове:
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 16 години )
    Меган минава над 2000 км. с един резервоар.
  • #11
    :) ( преди 16 години )
    Ако тоя Golf подобри рекорда на Peugeot 308 от 1919 км. с един резервоар го признавам. М/у другото, понеже феновете на VW веднага ще кажат, че няма такъв рекорд . . разтворете страницата на Гинес и го прочетете!!!!!!!
  • #10
    Анонимен ( преди 16 години )
    tozi razhod, kojto se citira v dnevnik e ot systezanie po ikonomichno karane. vsqka kola shte dade mnogo po-malyk razhod ot oficialnite dani pri takova karane (skorost ot 80, izklyuchen klimatik i tn). topgear napraviha uspeshen eksperiment sys seat ot ispaniq do angliq s edin rezervoar(~1700km za 55litra). taka che nqma da se uchudq, ako bluemotion-a dade pod 3 (che i pod 2.5) litra na systezanie za ikonomichno karane.
  • #9
    dido ( преди 16 години )
    Французите, наистиа най-напред в тази област! Пежо има рекорд на гинес....върви реклама по телевизията!номер 3, не карам фолксваген, но на магистрала не пестя гориво, а и мотора ми е големичък и не толкова нов....нормално ми гълта към 9/100 извън града(бензинченце)
  • #8
    Анонимен ( преди 16 години )
    Номер 7, ти нещо си се объркал. Извънградски разход на 1.5 на Рено е 3.9/100 и за двата двигателя - 80 и 100 коня. После дигнаха мощността и на 106 коня разходът стана 4.0/100. Но реално тези двигатели смъкват разхода под 3.0/100 което няма аналог в класа си! И това е доказано от журналисти с теста, който направиха, прочетохте ли статията от Дневник?. Още много хора с такива двигатели могат да го потвърдят. След 5-6 години с дузина модификации Фолксваген могат и да се доближат до този разход. А комфорта и безопасността на Рено едва ли ще достигнат и след 50 години.
  • #7
    Анонимен ( преди 16 години )
    Нещо си се объркал Рено Меган поне според Рено можеш да влезеш в страницата дават минимален извънградски разход от 4,5 литра на 100 километра говорим за 1,5 106 коня. Същото е за 1.5 -80 коня а за 1,5 100 коня е 4,6литра!! Ако сега от Рено не си знаят данните и ти ги знаеш по-добре е друго.. ха ха четете преди да си пишете тъпотиите.
  • #6
    Анонимен ( преди 16 години )
    както и при полото ниският разход не оправдава високата цена на модификацията
  • #5
    Анонимен ( преди 16 години )
    Номер 4, ти си доста ограничен. Тук говорим за икономичност, не за пуберски напревари кой колко вдига и т.н. Да не говорим, че по-важни от конските сили са доста други неща - въртящия момент например и т.н.
  • #4
    Анонимен ( преди 16 години )
    Даа Рено са по-добри жалко ,че само 1 човек го знае. Дори от Рено не предполагат ,че са по-добри от Фолксваген. Даже от Пежо допреди 4 години слагаха супер мощния и най-голям дизелов мотор на 607 с умопомрачителните 136 коня от 2,2 литров мотор и тъй като с тоя мотор 607 летеше с 190 километра максимална скорост не произвеждаха по-голям мотор!! Даже и ESP не му слагаха нищо ,че това и при Полото на Фолксваген бе база!! Е сега вече сложиха и по-голям мотор от 2,7 литра но с неговите 204 коня 607 направо смля конкурензията в ускоренията и успя да слезе дори под границата на 10 секунди от 0-100 невероятен успех ха ха ха...
  • #3
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ех, Фолксваген, Ауди, остави ги тея... :)N2, ти да не караш, някъв фолксваген? Даже 3 литровия би-турбо на БМВ с мъка ще докара 10 л /100 км на магистрала?
fallback
Последни