fallback

Renault Laguna GT – елегантност, сила и висока маневреност

Новата Renault Laguna има доста елегантно излъчване и едновременно с това идеално поведение на пътя.

От фирмата твърдят, че автомобилът е постигнал драматично подобрение в качеството. За това говори и удължената гаранция давана на Laguna в Европа. В моделния ред за тази година вече се продава и Laguna GT. Този високотехнологичен автомобил съчетава система за контрол на 4-те колела при завой със спортен интериор и лукс. Laguna GT се предлага с турбобензинов двигател с мощност 205 к.с. и обем 2.0 литра или турбодизелов агрегат dCi също с обем 2.0 литра и мощност 180 к.с. Ускорението с бензиновия двигател от място до 100 км/час е за 7.8 секунди, а с дизеловия за 8.5 секунди. Laguna GT има два варианта – елегантен хечбек и стилно комби. Laguna е единственият автомобил в своя клас, предлаган с кормилна система управляваща и четирите колела. Тази система позволява по-точно и лесно завиване при движение с висока скорост извън града, а в града при скорост под 50 км/час задните колела се завъртат на 3.5 градуса в противоположна посока на тази на предните колела. Това прави Laguna маневрена и подходяща за паркиране в ограничено пространство.  
Тагове:
fallback
  • #12
    Driver ( преди 16 години )
    Kogato sega se kaje "reno" asociaciata e dacia...ve4e i lada, IJ.Tova im e nivoto na renoto - zbir6tain ot kadeto im padne s edni4kata cel da pe4eliat na gurba na zabludenite ovce kato teb.../ Kakvo li e ob6toto m/y ESP i avtomati4nite skorosti tova samo anonimnia "razbira4" si znae , no za sujalenie ne si trae!/
  • #11
    Анонимен ( преди 16 години )
    До номер 5:Човече, Рено са едни от най-добрите, когато става дума за безопасност. Техните автомобили първи достигнаха по 5 звезди в класовете си. В Америка ESP може да е много необходимо за домакинята, както там и почти няма кола с механични скорости, но тук нещата са други. Да не говорим и за автомобилите, които се карат там, не малко са със задно предаване и дори с листови ресьори. Там има съвсем друга традиция и друга реалност.Един въпрос към теб: Колко възглавници предлагаше Голф, когато Меган предлагаше СТАНДАРТНО 6 въздушни възглавници. Като си отговориш на този въпрос ела пак да пишеш.
  • #10
    Driver ( преди 16 години )
    M'daa...mnogo obi4am da pazia anonimnite pi4ki - deto reno si gi e vzel za znak...)))
  • #9
    Анонимен ( преди 16 години )
    Driver, теб и за пазач няма да те вземат там, където правят тези коли, но иначе си много компетентен.
  • #8
    Driver ( преди 16 години )
    Eto kola s edinstvo na sudurjanie i znak - deto prili4a na pi4ka...)))
  • #7
    Анонимен ( преди 16 години )
    Съгласен съм ,че навремето нямаше електроники ама все пак когато искаш да отговориш на конкуренцията трябва да предлагаш поне минималните защити ,които се предлагат на пазара. А ако ти е кеф да караш с Дрифтове и ти е тръпка поднасянето в завой спокойно си натискаш копчето и ESP се изключва. Но ако предпочиташ сигурност натискаш копчето и ESP е включена. Съгласи се ,че е по-добре да го имаш отколкото да го нямаш.
  • #6
    Анонимен ( преди 16 години )
    Aide aide baba ti se koli s ESP e karala. Na vremeto kato ima6e samo Lada i Moskvi4 horata si karaha kakto trqbva. Sega tiq elektroniki i prostotii sami karat kolata. Az ne iskam taka. Iskam kato si natisna gazta da dam gaz! Ne 6ta nqkoi komputer da se pravi na po-umen ot men.
  • #5
    Анонимен ( преди 16 години )
    Не виждам за какво се карате?? Първо да сравняваш Фолксваген с Рено е просто смешно !! Всеки човек знае колко по-напред са Фолксваген. Лагуната не е лоша но все пак е далеч от Фолксвагена. Само за пример ще кажа ,че през 2007 год. мой приятел си купи Рено Гранд Сценник и искаше да си доплати за ESP но от Рено изобщо не предлагаха ESP!!! Само да кажа ,че в САЩ е забранена продажбата на коли без ESP защото е доказано ,че е животоспасяваща и е по-важна от Еър Бега!! А от 2009 год. и в Европа става задължително и не като екстра а като задължително и база във всеки Автомобил. А това е база от 2000г. за Фолксваген ,Ауди,БМВ и Мерцедес. От това по-показателно няма как да е! Какво да сравняваме повече? А в новото Пежо 308 ESP се предлага само като екстра!! И още един факт 50% от купените в БГ Пежа се поръчват без ESP.. Сами си направете сметка какви хора си купуват Френски коли и правят компромис със сигурноста си. А за тези ,които незнаят какво е ESP ще обясня в превод е Електронна Стабилизираща Програма - Функцията и действа при завой -най-честите пътни произшествия ,колата попада в завоя на песъчлив или мокър участък или с прекалено голяма скорост и губи сцепление ,поднася и излизаш от пътя и хоп в крайпътното дърво. ESP обаче следи кога ти поднася колата и отнема газта блокира определени колела и предотвратява излизането от правилната трактория на завоя. Ако ще и да се счупите да натискате газта колата ви ще си намали сама до безопастна за ситуацията скорост като ви отнеме контрола върху газта.
  • #4
    Анонимен ( преди 16 години )
    абе смотан селянин, ето ти малко инфо на любимите ти фолгсвагИни:Пасат:2.0 TDI (170 Hp)2.0 TFSI (200 Hp)Passat CC:1.8 TSI (160 Hp)2.0 TDI (140 Hp)Aре карай си гоУфа на село, пъпчив селянин !
  • #3
    Анонимен ( преди 16 години )
    "турбобензинов двигател с мощност 205 к.с. и обем 2.0 литра или турбодизелов агрегат dCi също с обем 2.0 литра и мощност 180 к.с."И сега погледнете новите германски модели, без модели GT, за да забележите същите мощности по моторите им. Ами GT? Колко по-яки са?
fallback
Последни