fallback

Honda Legend с променена външност и по-силен мотор

Honda Legend e модернизирана и получава нов по-силен двигател с обем 3.7 литра.

Най-общо така може да се обобщи новата Honda Legend, която вече е близка до представената малко по-рано американска версия на Acura RL. Всъщност повечето промени в европейската версия на Hondа Legend повтарят тези вече познати от роднинската Acura. Дизайнът на Legend е доста променен. Изцяло нови са фаровете, калниците, капака на двигателя, капака на багажника, двете брони. Като цяло видът на Legend сега е по-агресивен, докато при предишната версия ударението беше поставено на елегантността. В променения дизайн има нещо и от стилистиката на новия Accord. Интериорът ще бъде изключително богато оборудван, това е нещо традиционно за Legend. Обезшумяването е изключително добре направено, но автомобилът е снабден и със системата Active Noise Cancellation, която елиминира звуците с ниска честота посредством насрещни звукови вълни излъчвани от аудиосистемата. Двигателят с шест цилиндъра вече има по-голям обем с 0.2 литра и сега е 3.7 литра тип VTEC, с променливо време за отваряне на изпускателните клапани. Максималният въртящ момент е повишен с 20% при средния диапазон на оборотите. Мощността е повишена до 221 kW, a максималният въртящ момент достига 366 Nm. Новата Honda Legend има доста добра динамика, като ускорява от място до 100 км/час за 7.1 секунди. По-добрата динамика не само не е повишила разхода на гориво, но обратно, той е спаднал. Свой дял в тази промяна има и изцяло новата автоматична скоростна кутия с пет степени, които могат да се сменят и ръчно от волана. Предаването 4х4 SH-AWD е останало без промяна в сравнение с предишната версия. За сметка на това окачването е променено съществено, станало е по-твърдо и спортно.  
Тагове:
fallback
  • #10
    brumm ( преди 16 години )
    ne mi haresva che tazi zadnica e ot BMW 7 seria (starate versia)- pochiti e odrana edno kam edno.A otpred e napalno Accord.Kakto i predi taka i sega ia niama individualnostta na tazi mashina...Neshto koeto da te grabne i privleche v neia...Ne me razbiraite pogreshno - az sam fen na Honda, no tova me razocharkova...
  • #9
    Анонимен ( преди 16 години )
    Накарал бил тои с 2.2 двигателя.... този тукмакдаже малкия стандартен дизел вади сходна(по-лоша, но не много динамика) и зверски по добър разход... при големите дизели разликите са фрапиращи... *** само би избрал скъп па и голем джпански бензин(лаком и недостатъчно мощен) пред скъп и голям европеиски дизел... просто отвори една страница с тех инфо и ще видиш.. за опит явно е трудно да говорим
  • #8
    Анонимен ( преди 16 години )
    Mnogo hubava kola. Ma mnogo
  • #7
    valio ( преди 16 години )
    unikalna kola
  • #6
    Напътко Камикадзев ( преди 16 години )
    Донякъде,до-ня-къ-де,си прав!Но имай предвид SH-AWD и V-tec двигателя!И Изключително качественият интериор!А иначе с Акорд 2.2 V-tec на 3 години съм накарал доста собственици на БМВ'Ауди и Мерц да се проклинат за избора си...Особенно на дълъг път...
  • #5
    Анонимен ( преди 16 години )
    Triforce все пак имай предвид ,че дизелите на Ауди ,БМВ и Мерцедес още при 3 литровите мотори ще оставят тая близо 4 хиляди кубикова Легенда далеееч след себе си!! Мотор 221KW си е 300 коня. А с 300 коня да си с ускорение над 7 секунди си е направо смях.
  • #4
    Triforce ( преди 16 години )
    За съжеление се предлага само с 1 мотор. Ако беше като БМВ 5, Ауди А6 и Мерцедес Е, то тогава 100% щеше да им е огромна конкуренция, понеже с тоя мотор за 117 000 лева има екстри като най-високия клас лимузини. Нещо, което БМВ, Ауди и Мерцедес не могат да си го представят - за 117 000 лева - всички есктри за модел с 3.5 мотор (старата)
  • #3
    mntrx ( преди 16 години )
    Dosta prilichna kolica, bravo na honda
  • #2
    tracer ( преди 16 години )
    Tаз хонда мене лично много ме кефи като външност, интериора не е лош ... готина е.
  • #1
    Анонимен ( преди 16 години )
    Доста ми допада.
fallback
Последни