fallback

Honda Legend с променена външност и по-силен мотор

Honda Legend e модернизирана и получава нов по-силен двигател с обем 3.7 литра.

Най-общо така може да се обобщи новата Honda Legend, която вече е близка до представената малко по-рано американска версия на Acura RL. Всъщност повечето промени в европейската версия на Hondа Legend повтарят тези вече познати от роднинската Acura. Дизайнът на Legend е доста променен. Изцяло нови са фаровете, калниците, капака на двигателя, капака на багажника, двете брони. Като цяло видът на Legend сега е по-агресивен, докато при предишната версия ударението беше поставено на елегантността. В променения дизайн има нещо и от стилистиката на новия Accord. Интериорът ще бъде изключително богато оборудван, това е нещо традиционно за Legend. Обезшумяването е изключително добре направено, но автомобилът е снабден и със системата Active Noise Cancellation, която елиминира звуците с ниска честота посредством насрещни звукови вълни излъчвани от аудиосистемата. Двигателят с шест цилиндъра вече има по-голям обем с 0.2 литра и сега е 3.7 литра тип VTEC, с променливо време за отваряне на изпускателните клапани. Максималният въртящ момент е повишен с 20% при средния диапазон на оборотите. Мощността е повишена до 221 kW, a максималният въртящ момент достига 366 Nm. Новата Honda Legend има доста добра динамика, като ускорява от място до 100 км/час за 7.1 секунди. По-добрата динамика не само не е повишила разхода на гориво, но обратно, той е спаднал. Свой дял в тази промяна има и изцяло новата автоматична скоростна кутия с пет степени, които могат да се сменят и ръчно от волана. Предаването 4х4 SH-AWD е останало без промяна в сравнение с предишната версия. За сметка на това окачването е променено съществено, станало е по-твърдо и спортно.  
Тагове:
fallback
  • #20
    Влад от Кипър ( преди 15 години )
    Някой тук се скъса да хвали тези немски нафтови печки пък били те и с турбо.Мой познат работи тук в пътна помощ.80 % от новите коли ,които закъсват на пътя са европейски ,а най -много са БМВ и Мерцедес.Немската легенда приключи 1992г.Не ми ги хвалете тези покойници.Който веднъж си купи японска кола повече няма да се сети за европейска.П.П. Това го пиша за втори път,първия нещо се обърка.
  • #19
    Влад от Кипър ( преди 15 години )
    Не се съмнявайте каква е колата!Имам същия модел от 1995 г. Honda Inspire и е страхотен автомобил.Ако можете да си го позволите... не се двуумете!!!
  • #18
    SensationBW ( преди 15 години )
    Автомобила е Уникално добър ,а и натоя *** дето се правина разбирач това да не е спортна кола че да ускорява за 4-5 секунди Тук се търси друго,макар че не е лошо и да има добро ускорение тя го има ,но може и още малко по-добре ,но не е Приоритет в този сегмент !!!
  • #17
    :) ( преди 16 години )
    Туй,мнооо убауу,мдааа!И като си помислиш,че е с най- малкото дефекти в класа си...,що пък да не си го вземеш.А стига с тва немско сектантство,тия пичове от Honda каквото барнат го правят.Вярно е че нямат такова богато разнообразие от двигатели както дойчовците,но може би това е ключът-прави едно нещо ,но както трябва.Доказателство за това е,че Ондите нямат и един слаб в техн.отношение двигател,а надежността...-погледнете немските служби какво казват по въпроса,погледнете и цените на старо.Аре,бъдете живи и здрави :)!
  • #16
    :) ( преди 16 години )
    Туй,мнооо убауу,мдааа!И като си помислиш,че е с най- малкото дефекти в класа си...,що пък да не си го вземеш.А стига с тва немско сектантство,тия пичове от Honda каквото барнат го правят.Вярно е че нямат такова богато разнообразие от двигатели както дойчовците,но може би това е ключът-прави едно нещо ,но както трябва.Доказателство за това е,че Ондите нямат и един слаб в техн.отношение двигател,а надежността...-погледнете немските служби какво казват по въпроса,погледнете и цените на старо.Аре,бъдете живи и здрави :)!
  • #15
    NANI ( преди 16 години )
    a we obshto vzeto kolata e dobra,ne 4e s1m karal,no pone na pr1v pogled mi dopada i to mnogo:)
  • #14
    nik ( преди 16 години )
    Tazi kola s tiq extri pri BMW,Audi i Mercedes struva okolo 20-30 000E pove4e i tui kato q pritejavam vi kazvam 4e e unikalna
  • #13
    nik ( преди 16 години )
    Tazi kola s tiq extri pri BMW,Audi i Mercedes struva okolo 20-30 000E pove4e i tui kato q pritejavam vi kazvam 4e e unikalna
  • #12
    brumm ( преди 16 години )
    pencho (bez drugariu che mi e mnogo soc :) ) vsichko zavisi ot glednata tochka. Niakoi sa mnogo pragmatichni kato teb, a drugi kato men sa dalech po-otneseni i tarsiat *** na vseki avtomobil -tova koeto moje da te nakara da se vliubish v nego...zatova i govoria za indivudualnost, creativnost, sobstven stil. Poradi tazi prichina bih postvil novia Civic na po-visoko stapalo ot tozi Legend. Poradi tazi prichina mojesh ot sto metra da razpoznaesh Audi, BMW i Mercedes kato gi vidish, no edva li i tazi Honda. Pak moje i da e hubavo da se vozish vatre, znam li ...ne sam probval :)
  • #11
    пенчо ( преди 16 години )
    другарю, какво значение има кой от кого копира външия вид?Никой шофьор не управлява автомобила отвън, гледайте удобството вътре. Стига с тези ускорения и разходи, като цяло са еднакви - някакви 50-100-200 лева на този клас е никаква разлика.А от вътре тази хонда изглежда д0бре, поне на картинка :)
fallback
Последни