fallback

BMW тества Х5 М в САЩ

В момента най-силната версия на BMW X5 е с двигател V8 имащ обем 4.8 литра и мощност 335 к.с.

Шефът на подразделение М на Баварската фирма, Лудвиг Вилиш (Ludwig Willisch), потвърди, че вече се готви „горещ” вариант за Х5, както и за Х6. Очевидно след успеха на пазара на подобни версии на модели като Cayenne на Porsche и ML на Mercedes AMG, сега и BMW иска да има своя мощна спортна версия на SUV модела Х5. Тези най-нови шпионски снимки показват новия BMW X5 M по време на тестове. Маскировката е малка и може да се съди много добре за това как ще изглежда „горещия” SUV и къде са разликите със стандартната версия. Снимките са направени на пистата за изпитания на BMW в Калифорния, САЩ. Все още не е съвсем ясно кой от своите мощни двигатели BMW ще монтира на „горещия” Х5 М. Има две версии по въпроса. Според едната това ще бъде V10 с обем 5.0 литра от M5. Предишни изказвания на хора от BMW M обаче твърдяха, че този двигател ще бъде запазен само за моделите M5 и M6. Според втората версия на новия BMW X5 M ще бъде монтиран V8 с обем 4.4 литра и мощност над 400 к.с. Този двигател е познат от кросоувъра X6. Ако се съди по ситуацията на пазара и поскъпващите горива, втората версия изглежда по-правдоподобна. 
Тагове:
fallback
  • #9
    Dido ( преди 15 години )
    Audi izob6to pak nemoje da se konkurira s BMW i Mercedes,mnogo pasti ima ta qde o6te AUDITO..... da si go karat na selo tam i da si go tovarqt s kartofi i domati selqnite i tova e......
  • #8
    M3 ( преди 16 години )
    Spored men 6te montirat 4.4 biturbo motora na X6 no s povi6ena mo6tnost do pone 500hp..
  • #7
    M3 ( преди 16 години )
    Toia N3 e goliam sme6nik, osven ako ne e karal S6 ili S5...No sobstvenicite na takiva koli ne se "pribirat v liavata lenta" sled izprevarvane ili burzo karane, taka 4e sami si pravete izvodite...
  • #6
    Анонимен ( преди 16 години )
    И като се събуди, ръката ти в гърнето
  • #5
    Анонимен ( преди 16 години )
    Абсолютно съм съгласен с No4 !!!!Пътувам много често по Единственото ни подобие на магистрала у нас, и съм се нагледал на безумни *** във Абсолютно всякакви марки коли!Трагедията е пълна, както казваше един приятел "който е ***, то е за цял живот - не се лекува" , драма е когато такива *** карат около нормалните водачи на пътя! нямам нищо против, някой от тях да се утрепе на пътя, само да не завлича други хора със себе си. Да се засили със 230 и да се натресе в някой стълб , аз ще съм първия който ще се радва на картинката, жалко е но повече трябва да се самоизбиват *** на пътя, та малко да се оправят нещата, друг начин в България няма! Аз съм гледал как спират един *** 3 пъти пред мен ( в участък от 120 км.) и на 3та полицаи си плащаше подкупа и после продължаваше с *** газ!
  • #4
    неанонимен ( преди 16 години )
    Братче, като ти чета преживяванията на магистралата ми става ясно: Първо, че голяма част от убийците по пътя са комплексари, които възприемат пътуването, като състезание, а трошките си, като болиди от Ф1 и се опитват да се доказват за сметка на своя / тяхно право /, но и на чуждия живот на нищо неподозиращи хора. Второ, огромна част от тези комплексари са неграмотни хора, които не могат да пишат правилно, но за сметка на това се гордеят, че са карали тоя или оня модел МПС. И трето.Тежко на България с такива *** като теб и оня с АМГ-то.
  • #3
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ми хубав е Бавареца ама джипката не става братче. Що Аемджита и Х 5 и Q7съм направил смешни по магистраата не е истина. Джипката е като танк и те пази ама харчи много , вози гадно особенно Х5 карал съм ужасна возия има. Освен това джиповете правят много голямо челно съпротивление и над 200 километра масово се огъват в смисъл съпротивлението е непреодолимо въпреки мощните двигатели. Оня ден направих смешен един ML AMG като се прибирах по магистралата. Дава ми къси дълги а аз карам със 150 километра! Викам си я да те видя кво вървиш минах в дясната лента и настъпих Аудито си и тоя както засилен ме натискаше изведнъж не може да ме изпревари в крайна сматка в дясното платно наближих кола натиснах спирачки пропуснах джипа и като го натиснах отзад с къси дълги до 180 км. почна да се прибира в ляво. а на 220 км. почна леко да изостава като стигнах 240 оня вече беше на 100 метра зад мен. След това намалих на 140 и се прибрах в лявата лента. Мерцедеса изостана и повече не се направи на състезател и не се опита да вдигне повече от 140км щото след около 5 минути го изгубих някъде далеч зад мен.
  • #2
    BMW_POWER ( преди 16 години )
    Кошник е баба ти,ако разбираш поне малко ще си на друго мнение!
  • #1
    .... ( преди 16 години )
    ko6nik
fallback
Последни