fallback

РЕНО МЕГАН С МАЛКИ ПРОМЕНИ В ДИЗАЙНА И НОВИ МОТОРИ

Трета поредна година Рено Меган е най-продаваният автомобил в западна Европа. В последно време обаче все по-близо зад врата му дишат Фолксваген Голф, Форд Фокус и Опел Астра.

Това е причината Рено Меган да се обнови, като се престави с някои промени във външността и с нови мотори. Това е една тенденция на модернизиране, която Рено ще следва през цялата тази година. На пролет ще се появи Еспас след фейслифт, през есента ще видим подновените Сеник, Трафик и Симбол. През тази година ще се появят и спортното Клио RS и Дачиа/Логан комби. Но да се върнем на модернизирания Меган. Той има пет версии на каросерията - три врати, пет врати, седан, комби(Grandtour) и купе/кабрио. Дизайнерските подобрения във външния вид засягат формата на фаровете, която е нова, нови са и маската на радиатора и броните. Задните светлини са от прозрачно стъкло, предлагат се и нови цветове на лака. Има и новинки, които не се забелязват на пръв поглед - сензор за паркиране и нова навигационна система. Промените в дизайна не са толкова големи, колкото при моторите. Цялата гама на моторите на Меган е с повишена мощност. Изцяло нов е двулитровия турбо дизел dCi с мощност 150 к.с., който е съвместна разработка на Рено и Нисан. Има отлично ускорение, като от 0 до 100 км/час набира за 8.7 секунди. Според производителя комбинираният разход на гориво не надхвърля 5.4 литра на 100 км. Обновен е дизеловият двигател 1.9 dCi, като е повишена мощността му от предишните 120 к.с. на 130 к.с. И най-малкият дизел на Рено 1.5 dCi е с повишена мощност, като при по-слабата версия е достигнала 85 к.с., а при по-силната 105 к.с. Разходът на гориво и при двете версии на 1.5 dCi  е един и същ - 4.5 литра нафта на 100 км. Промени и модернизация има и при бензиновите двигатели. Най-малкият - 1.4 има мощност 100 к.с. и разход 6.9 литра на 100 км. Следва двигателят с обем 1.6 литра и мощност 110 к.с, за който производителят дава разход също от 6.9 литра на 100 км. Най-силният бензинов двигател предлаган с Меган е 2.0 литровият, който се предлага в три версии - 135 к.с., 165 к.с. и 225 к.с. При промените и подмладяването на Рено Меган не е забравена и безопасността. Новият Меган стъпва на достиженията на предходния, който при появата си като версия с пет врати, пръв в своя клас завоюва пет звездички в теста Euro NCAP. Във версията купе/кабриолет и досега Меган е единствен в своя клас с пет звездички от теста за безопасност. Активната безопасност се подсигурява от електронни системи, ново поколение ABS комбинирано с електронен разпределител на спирачната сила EBV, на разположение е и контрол на стабилността на автомобила ESP, както и ASR, и система за контрол на налягането на въздуха в гумите.
Тагове:
fallback
fallback
Последни