fallback

Топ 10 на най-продаваните марки за 10 месеца на 2018 г.

Mitsubishi записва най-голям ръст на пазара от януари до октомври

Toyota продължава да е най-продавана марка автомобили в света, сочат резултатите от първитe 10 месеца на 2018 г. За този период японската компанията е реализирала на пазарите 7 330 000 нови коли, което ес 2,1% повече от същия период на 2017 г.На втора позиция е Volkswagen с резултат 5 780 000 машини (с 2,2% повече), а на трета – марката Ford с 4 620 000 единици по цял свят. При американския бранд обаче се отчита спад на продажбите в сравнение с 2017 г., като той е цели 8,5%.Топ 10 по продажби за първите 10 месеца на 2018 г.1.    Toyota    7 330 0002.    Volkswagen    5 780 0003.    Ford    4 620 0004.    Nissan    4 160 0005.    Honda    4 130 0006.    Hyundai    3 700 0007.   Chevrolet    3 390 0008.   Kia    2 400 0009.   Mercedes-Benz    2 140 00010.    Renault    2 130 000Най-голям ръст на продажбите за периода от 1 януари до 31 октомври записва марка, която не е в Топ 10. Това е японската Mitsubishi, при която увеличението в сравнение с първите 10 месеца е 22%. Веднага след нея се нарежда руската Lada с 20,1%.В първата петица по този показател влизат още китайските компании Geely (+20%) и BYD (+19,8%), както и испанският производител Seat, чиито продажби са се увеличили със 17,4%.Снимка: Toyota 

Тагове: toyota mitsubishi
fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тойота...качество...хахахахахахахахахааКачество от Адапазаръ, Турция...Стига глупости, нормалните хора, европейците, карат Фолксваген!Арабите, терористите, ориенталците и бедните американци /черни и латиноси/ карат Тойота!Факт!
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    Какви Лади и Дачии бълнувате, това са резултати по марки. Иначе Хюндай и Кия щяха да са заено, нямаше да пише Шевролет, а ГМ. Фиат-Крайслер и Пежо-Ситроен-Опел с всичките си марки щяха да го добутат до топ 10. Обаче както винаги Тойота удари конглокентите в земята, нищо ново :)
  • #6
    Факт!-тически ... ( преди 5 години )
    като се имат предвид около 1 000 000 лади и дачии в продажбите "на рено", става ясно какво джудже е в сравнение с Нисан!Дори една премиум и много по-скъпа марка като Мерцедес продава повече!!
  • #5
    Абе ( преди 5 години )
    Спрямо миналата година VW има повече ръст в продажбите (въпреки негативната кампания), което само по себе си е уникално, така че световната тенденция в доверието очевидно не е в полза на Тойота!
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тук е важно да се отбележи, че много голяма част от продажбите на VW са от продажбите в Европа. Продажбите на Тойота са такива, защото е популярна и желана марка по целия свят. VW няма да стигне Тойота, защото може да излъжеш един човек един път, но много хора и постоянно няма как.
  • #3
    Анонимен ( преди 5 години )
    Браво на МВ !
  • #2
    Ауто билд за 2 лева ( преди 5 години )
    Лада е продала около 1 млн. автомобили(над 800 000 за полугодието),което въпреки ръста говори за скромни резултати.Бранда Киа-Хюндай е реализирал 6 100 000 продажби,което го отрежда на второ място.Тойота е най-напред с продажбите,но с условието,че милиони техни автомобили са в "сервизна акция",т.е Тойота е взела пример от СССР,където военната техника във ВСВ е побеждавала КОЛИЧЕСТВЕНО немската.Немските брандове сега побеждават нахалствено, заблуждавайки клиентите си.Непипаж и некараш!
  • #1
    112 ( преди 5 години )
    Японците няма кой да ги стигне.
fallback
Последни