fallback

Електрическият Volkswagen I.D. Buzz Cargo изминава 550 км с едно зареждане

Слънчевите батерии върху покрива на товарния ван увеличават пробега с 15 км

Германският автомобилен производител Volkswagen докара на изложението в Лос Анджелис последната, товарна врсия на прототипа на електрическия си ван I.D. Buzz Cargo. Засега няма информация каква ще бъде цената на серийния модел, чието производство ще започне през 2022 г.I.D. Buzz Cargo е изграден върху платформата MEB, която компанията планира да използва при още 27 електрически автомобила (тя вече се използва в пътническия ван I.D. Buzz). А актуализираният синьо-бял дизайн показва основната цел на тази конкретна кола - техническата поддръжка на състезателния електрически Volkswagen I.D. R, който тази година постави абсолютен рекорд на Pikes Peak International Hill Climb.С колесна база от 3300 мм и габарити - 5048 мм дължина, 1976 мм широчина и 1963 мм височина, електрическият ван I.D. Buzz Cargo притежава прилична товароподемност - почти 800 кг. Оборудван е с електрически мотор с мощност 201 к.с., LED светлини, електрически врати и 20-инчови джанти.Серийният модел на вана ще се предлага както с предно, така и със задно предаване. Освен това ще има избор между две батерии с капацитет от 48 и 111 киловатчаса. По-малката ще даде възможност на вана да измине до 322 км с едно зареждане, а при по-голямата пробегът нараства на около 550 км. Слънчевият панел, вграден в покрива, пък ще увеличи този пробег с 15 км.Според представителите на VW, по време на тестовете създадената концепция е успяла да достигне максимална скорост от 200 км/ч, но електрониката ще ограничи тази цифра до 160 км/ч.Освен това се посочва, че благодарение на уютната кабина, оборудвана с цифров приборен панел, прожекционен екран, таблет, монтиран в облегалката на седалката, както и с възможността за прехвърляне на управлението върху автопилота от четвърто ниво, ванът ще осигури безпрецедентен досега комфорт на борда.Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen i.d. buzz cargo
fallback
  • #6
    харакири сан ( преди 5 години )
    Виждам тук коментари от ментално увредени от дългогодишни каране на японски евтинджос нужници юнаци.Момчета гроздето е кисело, не плюйте най добрите.Те продават най много.и иМа защо.Номер 1.Те са измислили почти всичко, освен харакири, сепуко и камикадзе.
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Цял бус направили пълен отзад с батерии и само толкова пробег?!Еми браво бе Волк с Ваген! А с какви батерии ще е? Японски или корейски? Май ще са китайски, като гледам. Ама нищо де важно е пропагандата да си върви с пълна пара и сажди, а пък умните ви фенове да вярват колко сте напред!Интересно ми е, че когато става дума за селската марка и нейните бъдещи електрички Тинтирито никакъв не се появява и никога не критикува. Щом е електрокар на ВАГ дори и на чертожната дъска само е ОК. Нали ВАГи!
  • #4
    Дошо ( преди 5 години )
    Ако обичате да не ме бъркате с фактическото недоразумение, увредено от ползване на рено!А относно тази партенка на СОЦваген, колегата преди мен се е изказал достатъчно точно.
  • #3
    Не се притеснявайте ( преди 5 години )
    По-стара фирмена традиция през 2022 година, ще кажат че все още няма батерии за този пробег или пък производителят им ги дава много скъпо и производството се отлага за 2025 година.
  • #2
    Анонимен ( преди 5 години )
    Лъже за пробега както за емисиите. Язък че не може да се тества, щото е поредния концепт...
  • #1
    до долния ( преди 5 години )
    Да,Дошо.За разлика от глyпaцитe,koито са безсмъртни!
fallback
Последни