Двукратният световен шампион във Формула 1 Мика Хакинен заяви, че спортът има нужда от „война на гумите”, т.е от поне още един доставчик на гуми на отборите. От известно време насам финландецът е посланик на компанията Nokian, която произвежда гуми и тази есен участва в лансирането на новите летни модели на марката. Мика се състезава във Формула 1 от 1991 до 2001 година, като през по-голямата част от това време шампионатът работи с един доставчик на гуми, но първата титла на Хакинен през 1998 година дойде в оспорвана битка между Bridgestone срещу Goodyear, като McLaren работеше с японската компания, а Ferrari – с американската. „Често ме питат какво трябва да се направи, за да стане Формула 1 по-интересна, то възможностите за това са много, идеите – също, но трябва да се отчита и факторът, че не всичко може да се промени – обясни Хакинен. – Според мен, ако в световния шампионат участва поне още един доставчик на гуми, това ще направи битката за титлата по-оспорвана, по-различна и интересна. Но съм наясно, че това изисква сериозни инвестиции. „Доколкото разбрах въпросът с доставчикът на гуми няма да се промени, така че по-добре да не се фокусираме твърде много върху това. „Но сега отсъства истинска конкуренция при гумите. Трябва да има и други участници, за да има конкуренция. Пилотите, които сега карат карат във Формула 1 ми обясниха, че гумите достигат определен връх в представянето си и ако ги натовариш още съвсем малко, започват да прегряват. Това не е критика към Pirelli, знам, че те изпълняват това, което искат от тях ФИА и отборите.” Pirelli е ексклузивен доставчик на гуми във Формула 1 от 2011 година насам. Преди това, от 2006 до 2011 в спорта участваха две компании, а поне до 2024 отборите ще работят само с една компания.