IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Продажбите на VW паднаха с 18,3%

Най-голям срив през септември отчита европейският пазар

Продажбите на VW паднаха с 18,3%

Световните продажби на автомобили с марката Volkswagen през септември паднаха с 18.3% до 485 000 бройки. В Европа сривът дори достигна 42.6% (91 000 коли), а в най-големия пазар на компанията - Германия, понижението е с  47.1%. В страните от Централна и Източна Европа продажбите на марката през септември са намалели с 19,1%, докато в Русия, която компанията нарича силен пазар, те бележат ръст с 16,2% (9400 продадени коли). В същото време показателите за първите 9 месеца на годината надминаха същия период ан 2017 г. с 2,9% - 4,6 милиона автомобила Volkswagen бяха продадени в света от януари до септември 2018 г.

Продажбите на VW в света паднаха с 18,3%

Volkswagen AG отбелязва в заявление, че основната причина за спада в продажбите, главно в Европа, е влизането от 1 септември в сила на новите стандарти за проверка на вредните емисии (WLTP). Тези стандарти бяха разработени след скандала с фалшифицирането на емисиите, наречен "дизелгейт", и причиниха значителни щети на германския концерн. През цялото лято автомобилните производители активно намаляваха цените на тези модели, които не отговарят на новите изисквания, в резултат на което до септември пазарът се пренасити и търсенето намаля. Освен това на пазара през септември не бяха пуснати тези модели, които не успяха навреме да получат сертификат в съответствие с новите стандарти.

"Периодът от началото на годината до септември беше най-успешният за Volkswagen за цялата му история. Ситуацията през септември беше неуспех за нас, но очаквахме това, предвид рекордните продажби през лятото.", коментира Юрген Щакман, член на борда на директорите на компанията. Според него промените в стандартите ще се отразят на продажбите и през октомври, но до края на годината компанията обещава да получи сертификати WLTP за 14 модела и ситуацията трябва да се подобри.

Тагове: volkswagen vw
0 от 500
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Bul_gar ( преди 5 години )
    Новия стандарт WLTP пак не е толкова реален като американския ЕРА, различават се над 10%.Сега заради по-реалния разход който се декларира данъците в нормалните държави са по високи. Не ми се мисли, ако разхода беше 10% по висок.
  • #10
    16 rate up comment 3 rate down comment
    пен ( преди 5 години )
    "С електричките САЩ/Китай/ЮКорея/Япония ще удушат автомибилната промишленост на Германия. Това ще рефлектира върху цялата немска индустрия и върху икономиката на целия ЕС."*** е че Меркелица продължава да защитава дизела и да позволява на производителите да мързелуват и да лъжат. Тая бабка ще съсипе целия ЕС!
  • #9
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Край ( преди 5 години )
    С електричките САЩ/Китай/ЮКорея/Япония ще удушат автомибилната промишленост на Германия. Това ще рефлектира върху цялата немска индустрия и върху икономиката на целия ЕС.На германците достъпа до патентите свързани с електроника им е забранен като на загубили 2св. война. Докато колата беше механика - бяха силни. Очаквам бунт на германеца да се освободи от опеката на САЩ. Обаче базите на американците са там не случайно и не защото Русия се кани да напада Германия.Пътят на германия е съюз с Русия
  • #8
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Резултатът е само че ще намалее конглокенцията. И какво - монопол. Оттам още по-високи цени на колите. Потребителя печели от конглокенцията
  • #7
    26 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Много ме кефят честите коментари тук тоя производител да закрие, оня да закрие. И дори да закрие какво от това? Какво ще ви се подобри в живота? Освен ако нямате акции в друг (но някак мнооого силно ме съмнява). Ще кажете ама този произвежда мръсни коли. Дори още утре за хлопнат кепенците още 10 години ще ги гледаме по пътищата. А в БГ 20. И освен това какви сте вие регулаторни органи ли, доказани икономисти и пазарни анализатори ли?
  • #6
    14 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Закривай!
  • #5
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Всички производители в Европа имат голям ръст на продажби през Август. Което естествено води до спад през Септември. Като планираш към края на годината да сменяш колата защо да не се възползваш от промоциите за разчистване на коли под стария стандарт. Но повечето ще прочетат само заглавието и ще хейтват
  • #4
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    ами като не вървят, да ми подарят един Туарег като на снимката...няма да го върна :-)
  • #3
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Фолк с японски ваген ( преди 5 години )
    Кармата на мошеника!
  • #2
    21 rate up comment 13 rate down comment
    ха-ха-ха ( преди 5 години )
    Краят на нафтовите печки е близо, единствено бай *** ги купува като топъл хляб.