Застрахователна компания плати на собственика на Lotus Elise 33 000 долара, вместо да даде 19 000 за ремонт
Обикновено, диагнозата "пълна щета" се дава на автомобили, преживели сериозна катастрофа, но в този случай няма нищо подобно: бронзовият Lotus Elise е в отлично техническо състояние и само лека драскотина на предната броня разваля представянето. Собственикът поискал тя да бъде оправена за сметка на застрахователя, но той решил да отпише колата напълно.Странният застрахователен случай се разиграл в САЩ. Някой си Филип Кингстън си купил втора ръка Lotus Elise, модел 2005 г., и решил да го приведе в изряден вид: направил пълно техническо обслужване, заменил износените детайли, освежил интериора. Не успял да се справи само с драскотината на предната дясна броня.