fallback

Най-надеждните електромобили

Класацията е на списание Consumer Reports и агенция J.D. Power

Журналистите от американското списание Consumer Reports и експертите от маркетинговата компания J.D. Power и Associates съставиха класация на петте най-добри и надеждни електрически автомобили в света.Първо място се пада на Chevrolet Bolt EV, който, според Consumer Reports, събира 4 от 5 възможни точки по отношение на надеждността. Въпреки че този модел се появи сравнително наскоро, той зае лидерското място в класацията, като получава най-високи оценки за механиката си, а единствената средна е за електрониката J.D. Power му поставя оценка 3. Цената на автомобила в САЩ започва от около 38 000 долара.Втора позиция в ранглистата се пада на Tesla Model S. Тя също събира 4 от 5 възможни точки, което е доста високо ниво на надеждност. Моделът отстъпва на Chevrolet Bolt EV само заради двойно по-високата си цена - към 76 000 долара. Любопитното е, че J.D. Power не е предоставила информация за надеждността на автомобила.Трето място заема Nissan Leaf. Въпреки че се явява лидер сред електрическите автомобили, J.D. Power е оценила надеждността му с 3 от 5 възможни точки. А според проучването на Consumer Reports, потребителите са му дали 4 точки, като единственият недостатък е климатичната система. Моделът излиза в САЩ на цена от около 31 000 долара.В класацията следва Tesla Model 3, който е предсатев като седан от ново поколение и получава 3 точки от възможните 5. Агенцията J.D. Power също не е дала никакви данни за надежността на модела, чиято цена зад Океана е малко над 50 000 долара.Последното място в класацията заема BMW i3. Според проучванията на Consumer Reports този електрически автомобил получава 3 от 5 възможни точки, както и средни оценки по всички рейтингови категории. Анализаторите от J.D. Power му дават 3,5 точки. Цената на модела е почти 45 500 долара.Снимки: Производителите

fallback
  • #8
    i3 ( преди 5 години )
    Първо тва дето му викате табуретка е комай 50-тина години пред останалите коли в тая класация - карбоново купе, алуминиево шаси, за което е закачено окачване и управление и струва повече, отколкото се продава. Радиус на завой без аналог. Вътре е най-просторно, светло и удобно за каране от всички с видимост като на SUV. Гумите са по 100-140 лири, а спортното i3s даже е със стандартни 195. След като го карах, само цената ме спря да го предпочета пред Model3. Но НЯМА равен в града това BMW, няма!
  • #7
    Man ( преди 6 години )
    Ааа и забравих да попитам, ти специално като експерт по схемите на БМВ, колко сметна, че са си разделили с Мишлен от цялата схема? Хахахах!
  • #6
    Man ( преди 6 години )
    Абе, човек, осъзнай се малко! Колата е на пазара от 2014г., до 2017 според теб колко от около 50000 продадени коли са си ИЗНОСИЛИ гумите, че да доплащат за нов комплект по 2000 евро. Да не искаш да ми кажеш, че като я купуваш нова трябва да си доплатиш за гуми като за екстра, хаха! ПИШЕШ ГЛУПОСТИ БЕЗ ДА МИСЛИШ от елементарен хейт!
  • #5
    до: Маn ( преди 6 години )
    До 2017 г. имаше само един производител на тези гуми, който се казва Мишелин. Още втората година имаше недоволни собственици, защото комплекта гуми им струвал 2500 евро. В немските медии го имаше. Намалиха цените на около 2000 евро и когато миналата година други производители почнаха да ги произвеждат цената на гумите незнайно как се срина, но пак си е доста висока. Специално за гумите на тази кола ги следя нещата много отдавна и съм чел доста.Грозна далавера на Мишелин и БМВ. не им прави чест!
  • #4
    Man ( преди 6 години )
    Охо ама сериозно ги говориш тези неща. Батю, виж сега, ти верно ли реши, че гигант като БМВ ще прави тънки сметки за стотинки,както ти примерно дали да ядеш дюнер или пица на парче. В разработката на и3 само в завода са вкарани 700 СЕДЕМСТОТИН МИЛИОНА $. Какви сделки с Мишлен бе пич, за и3 ИМА гуми от маса производители, от Нанканг до Бридзстоун. 200 паунда са предните, задни са малко по скъпи. Аре не се излага!!!
  • #3
    до: Маn ( преди 6 години )
    Толкова ли си зле с главата или само се правиш? Ако се правиш да знаеш, че ти ходи!Значи, когато производител на коли измисли някакъв нов стандарт размери за гуми, които ги няма и никой не ги произвежда си е направил някаква тънка сметка. За да произведе кола с такива размери за гумите трябва да има договорка с производител на гуми, който да му ги произвежда. Договорили са се с Мишелин, комплекта струваше над 2000 евро и много се съмнявам да не делят едни пари за гумите които никой не ползва.
  • #2
    Маn до долния ( преди 6 години )
    БМВ щели да печелят от гумите на и3, които не се правят от БМВ, щото не се сервизирала колата. Хаха, да ти имам и "гениалната" логика. То бива плюене, ама поне малко и мисъл трябва да протича.
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    Като гледам последната табуретка на какво прилича ще ме е срам изобщо да е сложа в каквато и да е класация. Само немец може да направи толкова ypoдливо нещо и на такава цена. И понеже тези коли електричките нямат почти никакво обслужване немците измислиха за модула специални гуми с такива размери, които ги няма никъде и им сложиха такива цени, че да ти се завие свят. Клиента трябва да бъде доен е немското мото.Докато има балъци ще има и тарикати.Факт!
fallback
Последни