Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Нови мотори и фейслифт за Renault Kadjar

Освеженият кросоувър ще се появи в Париж

Нови мотори и фейслифт за Renault Kadjar

Освеженият Renault Kadjar ще дебютира на салона в Париж в началото на октомври с промени във външния вид и сериозни промени в гамата двигатели, с които се предлага популярният кросоувър.

Нови мотори и фейслифт за Renault Kadjar

При моторите голямата новина е появата в гамата на новия 1,3-литров турбо агрегат, разработен съвместно с Daimler, който ще се предлага в два варианта на мощност – 140 и 160 конски сили. И при двата варианта клиентите ще могат да избират между механична и EDC трансмисия, а от компанията обещават изобилие от въртящ момент още при ниските обороти.

Легендарният 1,5-литров dCi мотор, който също присъства в гамата, получава означението Blue dCi и ще отделя по-скромни количества азотен двуокис. Преди фейслифта този мотор се предлагаше във вариант 110 и 130 конски сили, а сега мощността му е 115 и 150 коня.

От Renault заявяват, че по-голямата част от клиентите на Kadjar са го избрали заради дизайна му и затова тук промените са много внимателни. В екстериора с нови форми са предната и задната брони, радиаторната решетка е станала по-широка и е получила повече хром. Мигачите са вече част от фаровете, а дневните светлини остават запазения знак на Kadjar, друга промяна е свързана с формата на фаровете за мъгла, които са квадратни, като досега бяха кръгли.

Нови мотори и фейслифт за Renault Kadjar

Отзад светлините са вече LED. Kadjar вече ще може да се поръчва с нови 17- и 19-инчови лети джанти, а към оцветяването на колата са добавени варианти на сивото, синьото и зеленото.

В интериора промените засягат отделни елементи – като дизайна на скоростния лост или оформлението или контролерите за управление на климатика, страничните стъкла и регулирането на страничните огледала. Облегалката между предните седалки е вече подвижна, а нишите във вратите за дребни предмети са станали по-големи.

Тагове: renault renault kadjar
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Фъкт! ( преди 5 месеца )
    а е ко разбираш ти уе!? начи рендака кът му пришпора 1.5 кубиковото моторче-страшилище и сички лади, москвичи и зазски ми дишат праха! оня ден даже се гонихме с една тата - сас променлив успех!
  • #11
    2 rate up comment 8 rate down comment
    льо уйя ( преди 5 месеца )
    Ганьо Мммм чети сега внимателно ! През ръцете ми са минали стотици от тези боклуци и за разлика от теб аз реално знам какво говоря ! Каджара е най-най-трошливата кола на Рено ! Това е кола с която Търговците се подиграват ! Това е любимата кола на официалните сервизи ! Никой друг продукт на тази гнусна марка не е по-трошлив ! А ако ти си поредният трол-търговец - еми да го ду**ш !
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Мммм ( преди 5 месеца )
    До "льо уйя" по полека със злобата и безсилието личат ти от всякъде.Производственият дефект в случая си ти.
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Мммм ( преди 5 месеца )
    До "Голата истина",харчи,харчи колко да харчи, при 65л. резервоар 1200км. движение смесен цикъл в Европа, направи си сметка и тогава плямпай,а да и не е празен,а с багаж за 4 човека.
  • #8
    8 rate up comment 17 rate down comment
    льо уйя ( преди 5 месеца )
    Този варел е възможно най-големият производствен дефект на най-гадната марка служебни коли в света !
  • #7
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Рено=Хулиганс ( преди 5 месеца )
    Страхотна машина.Само се чудя немските 5 литрови в8 как покриват новите еко изисквания?
  • #6
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Боже, Боже! ( преди 5 месеца )
    Колко спор се вихри само от 1.5 до 1.7 литра! "Страаашни" мотори - рено работа! :D :D
  • #5
    3 rate up comment 5 rate down comment
    А бе ... ( преди 5 месеца )
    кожодера си личи отдалеч! )))
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    1.6 го скалъпиха заедно с Нисан за да замени остарелия 1.9. Но май наистина даунсайзинга не беше добра идея, особено за дизелов двигател
  • #3
    7 rate up comment 1 rate down comment
    M ( преди 5 месеца )
    И 1,6 мотора е хубав.