fallback

Автопроизводителите измислили нови начини да лъжат за емисиите

Европейската комисия разкри какви методи за измама използват компаниите

Някои автомобилни производители напълно преднамерено увеличават нивата на вредни емисии на техните модели по време на тестове, за да може да бъдат вкарани нови, по-високи стандарти за екология. Това съобщава Центърът за изследвания на Европейската комисия.Изследване на ЕК показва, че посочените от компаниите-производители нива на вредни емисии са с 4,5% по-високи от измерените от независими експерти. От Центъра твърдят, че някои от колите са преминавали изпитания с разредени акумулатори, за да може двигателят да отделя енергия за зареждане. Освен това повечето автомобили били с изключена „старт-стоп” система.Засега от Еврокомисията не съобщават имената на уличените нарушители, но все пак се отбелязва, че това са „много компании”. Еврокомисарят по енергетиката Мигел Ариас Канете заяви, че организацията му ще направи всичко възможно, за да може данните от тестовете да бъдат напълно реални.Както е известно, ЕК предложи нивата на вредни емисии да бъдат намалени от 2020 до 2025 г. с 15%, а до 2030 г. да спаднат с още 30%.Снимка: Auto.Mail 

Тагове:
fallback
  • #6
    ДД ( преди 5 години )
    Да спрат с тази демагогия..истинската далавера е в обявяването на мощността на агрегатите.Докога ще се плащат данни за мощност на коляновия вал.Тя е неизползваема! След всичк изагуби и допълнителни части закаачени около двигателя тя е доста по-малко.Мощност на колелата господа данъчни.,тя ни вози и изпозлваме нея!! Докога лъжа! Мощност на двигател на стенд не използваме.!А тестовете за газове правите на пътя, какво става?
  • #5
    Лицемер ( преди 5 години )
    Ще повторят измерванията със занижени критерии - пак ще позволят презаредени акумулатори и откачен генератор, пренапомпани гуми, махнати задни седалки и други трикове. Разходът на хартия ще стане 4/100 смесен и евробюрократът ще спи спокойно.
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    Нещо не схванах лъжат като УВЕЛИЧАВАТ нивата на вредни емисии?! И какво печелят от това? В белите държави се плаща данък според нивата на вредните емисии. Освен това всеки производител има квота от СО2 която ако превиши плаща солени суми. Не ми изглежда логично да си вкарват такъв автогол с цел евентуално в бъдеще да не бъдат вкарани по-високи норми което никой не гарантира че ще стане. Я вижте да не сте объркали нещо превода.
  • #3
    Анонимен ( преди 5 години )
    Всяко лошо събитие си има и добра страна. Покрай всичките скандали поне разбрахме, че производителите има какво да направят за намаляване на емисиите, но не искат. Също така, ЕС сега ще засили контрола. Единственото нещо, за което лично аз съжалявам, че лъжливите компании се измъкнаха твърде евтино.
  • #2
    до долния шут ( преди 5 години )
    Хвани да прочетеш китайците какво правят със света,да видиш,че те са далеч по безкруполни от германците.И тебе като не ти харесват колите и какво правят,защо коментира.Хората ежедневно се сблъскват с мръкащи типове като тебе на който все им е крив и нищо не им харесва
  • #1
    Анонимен ( преди 5 години )
    На бас, че и тази схема е измислена от швабите!Цял континент работи за тези мизерници. Отстъпиха общите европейски интереси, за да спасят немските кочини, които се продават в хАмерика да не плащят мита. Пак общите интереси са погазени за сметка на частни, корпоративни и от само от една държава. Държавата на дюнерите.
fallback
Последни