fallback

Седанът Mercedes A-Class e шампион по аеродинамика

Коефициентът на челно съпротивление при модела е 0,22

Германският производител показа Mercedes-Benz първо изображение на новото поколение на A-Class във варианта му като седан. Моделът е предназначен за продажби на най-големите пазари в света, в това число и Европа, като предлага най-ниския коефициент на челно съпротивление – 0,22. При хечбека този показател е 0,25.За постигане на отлична аеродинамика инженерите на компанията са използвали компютърно моделиране, многобройни ичисления и тестове в аеродинамична тръба в завода в Зинделфинген. Освен това при седана А-Class е намалена площа на предната част на колата, напълно е покрито дъното и са уплътнени максимално свръзките на каросерията и на оптиката.В допълнителното оборудване са включени още специални аеродинамични щори в решетка на радиатора, които подобряват охлаждането на отсека на двигателя, а също така преден и заден спойлер, специални джанти и гуми.Продажбите на модела стартират в края на годината, като седанът ще се произвежда в Германия и Мексико. Моделът ще получи двигатели на хечбека, като сред тях е новият 1,3-литров бензинов турбомотор със 163 к.с. ще има и версия с 2,0-литров двигател със 190 к.с. Скоростната кутия е 7-степенна с два съединителя.Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: mercedes-benz a-class
fallback
  • #4
    ... ( преди 5 години )
    Не само Мерцедес се чупят! Новите БМВ и те правят проблеми, пък за Ауди даже няма и какво да ви пиша!!От Ваг групата само Шкода биват, понеже нямат много екстри. От Японците да се чудиш Хонда или Мазда, другото е СКРЪБ!Новите Митсубиши дават надежда...От френското - само Пежо става, другото е ужас!От корейците нямам наблюдения, но гледам Кия яко продават в България.
  • #3
    Анонимен ( преди 5 години )
    Дано му оправят и качеството, че сегашнатаА-класа е голяма трошка.
  • #2
    Анонимен ( преди 5 години )
    Хечбекът е мега грозен ,но седанът е красив.Мерцедес си е мерцедес.
  • #1
    Както винаги ( преди 5 години )
    The Best or nothing!
fallback
Последни