IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes показа нов автобус на ток

Електрическата система на eCitaro е с обща мощност от 340 коня

Mercedes показа нов автобус на ток

Германската компания Mercedes-Benz представи на изложението за индустриална техника в Хановер новия си електрически автобус eCitaro, предназначен за 90 души. Машината се задвижва от електродвигателе със сумарна мощност 340 к.с.

Mercedes показа нов автобус на ток

Представителите на Daimler обясниха, че моделът е създаден на базата на дизеловия Citaro, който успя да спечели популярност в много страни. Електрическата версия се различава не само по двигателя, но и с ревизирания си дизайн. Промените засегнаха предния част, външните панели и дори логото, което вече е по-голямо.

Mercedes показа нов автобус на ток

Новият електрически автобус е оборудван с електрически портални мостове ZF AVE 130, като всяко колело се върти от собствен електродвигател. Сумарната мощност на системата е 340 конски сили и 970 Нм.

Mercedes показа нов автобус на ток

Комплектът литиево-йонни батерии включва десет модула с капацитет от по 25 кВтч, а с едно зареждане автобусът ще може да изминава 150 км през лятото и 250 км в идеални условия, уверява компанията.

Mercedes показа нов автобус на ток

Над предната дясна колесна арка на Mercedes-Benz eCitaro има гнездо за зареждане Combo-2 plug. Серийното производство на новия автобус започва в края на годината, а първите 20 бройки ще се появят по улиците на Хамбург.

Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: mercedes
0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Мюнхен 99 ( преди 5 години )
    Това с електрически бус за в града е мисия невъзможна!! В средно голям град автобусите се карат по около 15 до 20 часа на ден. Последният водач зарежда в нощите и от 04.00 първата смяна почва! Кой ще го чака това да стои и да се зарежда!!
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    елен мъст ( преди 5 години )
    10 модула по 25 киловата...общо 250 киловата батерии - супер неефективен ще дойде тоя автобус.
  • #8
    1 rate up comment 2 rate down comment
    ! ( преди 5 години )
    През зимата 15 км :) честито на чакащите на спирката. Не питай старило, питай патило!
  • #7
    10 rate up comment 1 rate down comment
    BGR ( преди 5 години )
    Ееее така как ще си точим нафта... Как ще оправдаваме високите разходи за гориво в общинските предприятия... електрическия тока е трудно да се пълни в туби...
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Защо няма такива в София?Нали уж рейсовете били супер модерни?Пхах.Фирмата Соларис предлага подобни автобуси от почти 10 години.Вътре със седалките за нормални хора а не бутафорните столчета от сива пластмаса с обратен наклон за да падат пътниците един върху друг.
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Man ( преди 5 години )
    Това е бъдещето, независимо дали ни кефи или не. Относно тролейбусите, всичко е въпрос на калкулации, което е по-изгодно.
  • #4
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    До WaneВ цяла европа масово почват да се електризират. Само тука още къдиме с печките. И да бяха читави поне, ми то повечето са като стар парен локомотив.
  • #3
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Wane ( преди 5 години )
    Не знам дали тролеите не са финансово по-изгоден вариант въпреки необходимостта от изграждане и поддръжка на допълнителна инфраструктура.Иначе в Айндховен, Нидерландия от година и половина пробно се движат около 40 електрически автобуси.
  • #2
    15 rate up comment 0 rate down comment
    100% ( преди 5 години )
    Тоя, долният ***, един нормален пост не е написал. Направо е за кофата!
  • #1
    3 rate up comment 21 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Голем празь!