fallback

Нови подробности за най-малкия кросоувър на Volkswagen

Моделът T-Cross стъпва на пазара в 5 различни варианта на оборудване

Компанията Volkswagen разкри нови детайли за най-малкия кросоувър в гамата си и публикува снимки на прототип, покрит с малък камуфлаж. Субкомпактният T-Cross ще дебютира през есента, като ще получи 5 варианта на изпълнениe и подвижен втори ред седалки.В Европа Volkswagen T-Cross ще стане петият всъдеходен лодел на марката. Гамата двигатели на кросоувъра ще се състои от 3-цилиндрови агрегати с обем 1,0 литър (95 и 115 к.с.), 4-цилиндров с обем 1,5 литра (TSI със 150 к.с.) и 1,6-литров дизел (95 к.с. и 250 Нм въртящ момент). Скоростните кутии са 5-и и 6-степенна механична, както и роботизирана с два съединителя.В оборудването на модела ще влязат 18-цолови джанти, цифлов приборен панел, мултимедийна система с 8-инчов дисплей, безкабелно зарядно за смартфони, 4 USB-порта и аудиосистема Beats с мощност 300 вата.Обемът на багажника на кросоувъра ще бъде 455 литра, като при свалени задни седалки той се увеличава зо 1281 литра. При това задните кресла ще бъде подвижни, като ще могат да се изтеглят напред с 15 см.За основни конкуренти на Volkswagen T-Cross на пазара в Европа се сочат Nissan Juke, Citroen C4 Aircross и Peugeot 2008.Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen t-cross
fallback
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    Поредния безсмислен немски Кашон
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Те и 60 коня стигат да се придвижиш от точка А до точка Б ама хората искат да им е кеф...
  • #4
    olo ( преди 5 години )
    250 н.м. стигат за всичко на дизелака
  • #3
    име ( преди 5 години )
    Само неразбрах това "мокетник "ли е или "балатумник"? За другия , от съседната статия разбрах , че е "паркетник":)))
  • #2
    Анонимен ( преди 5 години )
    Приятелю, не ми се сърди, ама като нямаш пари за поддръжка не си го вземай. И никой не те кара да си го вземаш.Както и никой не е длъжен да ти чете убежденията.Може и да си прав до някъде, но пазара го иска, има търсене на такива автомобили, тоест мнозиството могат да я поддържат.Не разбрахте, че българите никой за нищо не ги бръсне.
  • #1
    .. ( преди 5 години )
    Винаги ми е било чудно, защо трябва да караш малка и тясна кола със скъпа поддръжка, но да си по-високо от останалите. Като капак на всичко тези 100 коня под капака за кое по-напред? За климатика или за колелата?Само сметнете колко пари излиза комплект 4 гуми 18 цола и ще разберете за каква поддръжка иде реч.Хем не върви (щото е тежко и с малък двигател), хем е скъпо за поддръжка...Независимо каква е марката под която излиза такова возило, то е мода, а не практичност.
fallback
Последни