IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan призна, че фалшифицирал тестове за емисии и разход

Практиката засягала почти всички заводи в Япония, още не се знае при кои модели

Nissan призна, че фалшифицирал тестове за емисии и разход

Nissan е фалшифицирал резултатите от тестове за вредни емисии в някои свои заводи в Япония, призна ръководството на гиганта в официално изявление.

Nissan призна, че фалшифицирал тестове за емисии и разход
Фалшифицирането на тестовете засягало всички японски заводи на марката, без този за двигатели на остров Кюшу

В него се казва, че компанията потвърждава "извършването на тестове за вредни емисии и разход на гориво, които се отклоняват от предписваната за такива тестове среда". Това е довело до "създаването на доклади, базирани на изкривено измерване и изкривени стойности".

От Nissan признават, че това се е случвало във всичките им заводи в Япония, освен във фабриката за двигатели на остров Кюшу. Компанията уверява, че е започнала "пълно и детайлно разследване". За целта са наети уважаваните правни фирми Nishimura и Asahi.

Все още обаче от Nissan не разкриват кои модели са били засегнати от фалшификациите, и до каква степен декларираните емисии и разход са се отклонявали от реалните.

Nissan призна, че фалшифицирал тестове за емисии и разход
Сходен скандал с манипулирани тестове срина Mitusbishi и позволи на Nissan да погълне по-малката японска компания

Злоупотребите бяха разкрити, след като миналата година японският регулатор констатира несъответствия при някои модели и принуди Nissan да изтегли 1.2 милиона автомобила от пазара.

По-рано сходен скандал гръмна в Mitsubishi, което принуди ръководството на по-малката компания да подаде оставка и до такава степен срина акциите й, че тя бе погълната именно от Nissan.
 

Тагове: nissan mitsubishi
0 от 500
  • #5
    7 rate up comment 17 rate down comment
    сега ( преди 5 години )
    сега жълтомуцунестите канчета мълчат , колелото се върти и вятъра се обръща..ама те са тъпички и предпочитаха да плюват по ВАГ, малката ралзика е че ВАГ оживя а тия ак оги глобят, отиват в историята.Време е някой да каже че тия норми са абсолютно измислени от некой книжен пор.За да се разчисти пътя на електромерите. Фактически Дошо е Пена.. чисто конкретно..жълта пародия.
  • #4
    26 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Едно е да занижиш стойностите с фабрични тестове на измерване, където се прилагат най-благоприятните методи на измерване и безспорно всеки го прави и съвсем друго е да инсталираш софтуер, който да *** и манипулира резултатите.Разликата е огромна.
  • #3
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    па да вземат Мицубиши да ги купят сега малко тях а?
  • #2
    31 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    опааааааааааако стана бе жълтите фенове ?чакаме сега хундата и койотите и те да си признаят без бой !пита се в задачата обаче ко праим след това ?ще имa ли глоби за тях , както за VW ?
  • #1
    28 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Шшшш тихо, тук става въпрос за заводски занижени показатели поради различни "методи" на измерванията. Както в европа например мерят вредните емисии на двигателя на стенд след това ги нагласят буквално към модела, който уж тестват. Общо взето тези методи на тестване са доста рзлични и тук става въпрос за точно това. А митсубиши бяха извършвали тестове с по-напомпани гуми, което реално може всеки да направи в реални условия. Но софтуер за манипулиране на контролните органи е висша проба лъжене.