fallback

400 конски сили за следващия Golf R?

Топ версията на популярния модел ще е мек хибрид

Volkswagen усилено работи по новото осмо поколение на хита Golf, като производството му трябва да започне през юни догодина. Прототипите на модела се намират в последните фази на изпитанията, а германците планират да предложат на пазара сериозно количество версии на новия Golf. Според британското списание Auto Express, топ версията на новия Golf – R, ще е с мощност 400 конски сили и ще е мек хибрид. Тази информация беше потвърдена от шефа на VW, отговарящ за продажбите и маркетинга – Юрген Щакман. „Марката R ще бъде екстремна – заяви Щакман. – Ролята на R версиите ще е да надхвърлят границите на рационалното, никой няма нужда от компактен модел с мощност 400 конски сили. Но определено има пазар за такива коли и точно там ще се настани Golf R.” Все още не е потвърдено какво точно ще е задвижването на следващия Golf R, но от Auto Express предполагат, че в това отношение няма да има промяна спрямо актуалния модел. Това означава 2-литров 4-цилиндров бензинов турбо мотор, който ще задвижва четирите колела посредством 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя. Бензиновият двигател ще бъде подпомаган от хибридна технология, използваща 48-волтова електрическа система – тя ще осигурява допълнителна мощност при ускорение, както и ще помага за по-ниския разход на гориво в градски условия. Естествено, сериозни промени ще има и в дизайна на колата, който ще е по-агресивен и ще се появят повече карбонови детайли, както и четворен ауспух.Снимка: Auto Express

fallback
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    Хаха как пак като никога не са го дишали.Немските легени стават за параходи морско плаване но не и за спортни коли.
  • #6
    Абе ( преди 5 години )
    Жълтите легени пак ще дишат праха на голфовете!
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Много безидеен и безличен дизайн от фолксваген, техните коли са най-грозните коли.
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    Сега един въпрос до първия ***,пишещ по цял ден във форума, така наречената ***. Защо новия Голф няма да е турбо дизел,а хибрид,нали ти *** *** но упорит твърдеше,че хибридите са безсмислени и бъдещето е на дизела.
  • #3
    Анонимен ( преди 5 години )
    На ВЪНШЕН ВИД Голф СА КАТО КОЛАТА НА ДЯДОВЦИ. А и като вървене и в момента Хонда Сивик Type R е по-бърз,както е е било и преди. Сивик с 2.0 атмосферен мотор върви повече от Golf VR6 при старите им модели. Винаги с спортния компактен клас императора и еталона за спортно поведение и бързооборотни бързи мотори е бил и е Хонда Сивик.
  • #2
    lordlosh ( преди 5 години )
    Пак от консервена кутия ще вадят нереални коне и после що се чупят така ФВ ....На външен вид са уникални, ама като надеждност са трагични.
  • #1
    Гошо дизела ( преди 5 години )
    Голф наказва всички , класа е негов , припадайте, недостежим е бил винаги императора, всеки с него се мери , но напразно.
fallback
Последни