Американският производител Ford официално представи обновените версии на два от своите всъдеходни модели – пикапа Ranger и всъдехода Everest. Двата автомобила се водят моделна година 2019 г., като ще се предлагат по цял свят.
Пикапът Ranger ще се произвежда в заводите в Тайланд и ЮАР, а първият пазар, на който ще стъпи, е Австралия. След това автомобилът ще се появи и в много други държави, част от които са в Европа.
Визуално глобалната версия на средноразмерния пикап е обновена в стила на модела, предназначен само за САЩ. Машината е получила преработена решетка на радиатора и модифицирани брони. В оборудването на автомобила влизат система за автоматично спиране и светодиодни фарове.
Промени в интериора няма, но техническите изменения са факт. Обновеният Ford Ranger е получил дизелов двигател 2.0 TDCi с 213 к.с. койно досега се предлагаше за екстремния пикап Ranger Raptor. Базовият вариант обаче ще разчита на 2,2-литиров дизел със 160 к.с. Остава и версията с 5-цилиндров мотор с обем 3,2 литра и мощност 200 к.с. Скоростните кутии са механична или автомат, а задвижването – задно или към двете оси.
Що се касае до всъдехода Everest, промените при него са идентични и това не е изненада, тъй като кросоувърът използва основата на пикапа Ranger. Автомобилът получава същия 2.0 TDCi с 213 к.с., който ще се комбинира с 10-степенна автоматична скоростна кутия. Обявеният от производителя комбиниран разход е 6,9 л/100 км.
Освен това Ford Everest, моделна година 2019, ще продължи да се продава и със споменатия вече 3,2 литров дизел с 200 к.с. За всъдехода са достъпни и нови системи за безопасност и асистенти на водача. Сред тях е система за екстремно спиране с функция за откриване на пешеходци и др.
В арсеналана на „освежения” модел влизат също информационно-развлекательна система Sync 3 с синхронизация за Apple CarPlay и Android Auto, а също така и спътникова навигация. Everest е получил и пренастроено окаване, както и система Active Noise Cancellation (ANC), която намалява шума.
Снимки: Ford